Prvi popolnoma električni mini je zasnovan na najmanjšem trivratnem modelu, dolgem le 3,85 metra. Najmanjša karoserija mu je prinesla manjšo maso, posledično boljše zmogljivosti in večji doseg baterije, čeprav v tem ravno ne blesti.
Srce minija cooper SE je električni motor s kar 135 kilovati oziroma 184 konjskimi močmi, ki poskrbi za iskre zmogljivosti. Pospešek do stotice traja le 7,3 sekunde, zaradi tri centimetre nižjega težišča pa cooper SE še bolje »leži« v zavojih kot bencinski cooper S.
Drugi glavni člen cooperja SE je baterija skupne zmogljivosti 32,6 kilovatne ure in uporabne zmogljivosti 28,9 kilovatne ure. Razmeroma majhna baterija poskrbi za doseg med 235 in 270 kilometri med polnjenji, kar je manj od aktualnih in prihajajočih tekmecev, ki bodo večinoma ponujali baterijo zmogljivosti 50 kilovatnih ur.
Poraba energije je med 15,5 in 18 kilovatnimi urami na sto kilometrov.
Na hitri 50-kilovatni polnilnici se baterija do 80 odstotkov napolni v 35 minutah, na 11-kilovatni v 150 minutah, do polnega pa v 210 minutah.
Skromna baterija ima seveda tudi dve prednosti, nižjo ceno in maso. Mini cooper SE je tako le 145 kilogramov težji (1.365 kilogramov) od bencinskega cooperja S. Njegova cena ob prihodu na trg, to bo marca prihodnje leto, pa bo okoli 30 tisoč evrov.