Skrivnostni nakup: vlada za dva neprebojna mercedesa plačala več kot milijon evrov Skrivnostni nakup: vlada za dva neprebojna mercedesa plačala več kot milijon evrov Vlada je potihem kupila štiri oklepne avtomobile, izstopata predvsem mercedesa, ki sta stala več kot milijon evrov. O avtomobilih ne želijo povedati nič.
Najdražji avtomobili Slovencev v letu 2018 Najdražji avtomobili Slovencev v letu 2018 S katerimi jeklenimi igračami so si življenje letos začinili premožni Slovenci? (posodobljena lestvica)
Toyota RAV4 hibrid: japonska leteča riba Toyota RAV4 hibrid: japonska leteča riba Hibridni pogon več ne zahteva kompromisov. V ravu4 je z majhno porabo in občutno izboljšanimi zmogljivostmi tudi v razredu športnih terencev postal resen konkurent dizlom
Veliko Audija v majhni embalaži Veliko Audija v majhni embalaži Audi A1 sportback 30 TFSI s-line je po merah najmanjši v družini, a z ostrim videzom, dinamičnim značajem, športno ukrojeno kabino, digitalnimi merilniki in posluhom za varnost daje skoraj toliko, kot večji modeli.
Boj kovin na prehodu v električno dobo Boj kovin na prehodu v električno dobo Nove ideje, kako v baterijah za električne avtomobile zmanjšati uporabo redkih kovin in jih nadomestiti z bolj razširjenimi, čeprav trenutno dražjimi

Toyota s polno paro v segment lahkih gospodarskih vozil

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Toyota dodaj
PSA dodaj
Andrea Carlucci dodaj
Umberto Mazzone dodaj
 
Čas branja: 5 min
09.07.2019  20:12
Razred lahkih gospodarskih vozil je za japonskega proizvajalca strateško pomemben. Rast želijo zagotoviti z novimi modeli v sodelovanju s skupino PSA, znamko Toyota Professional ter strokovnimi storitvami, med temi popravilo v eni uri.
Toyota s polno paro v segment lahkih gospodarskih vozil
Toyota se z znanimi obrazi s polno paro podaja v segment lahkih gospodarskih vozil. V začetku leta 2020 bo na trg prišel proace city.
Foto: sebastien mauroy

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Toyota dodaj
PSA dodaj
Andrea Carlucci dodaj
Umberto Mazzone dodaj

Čeprav je Toyota eden največjih svetovnih proizvajalcev vozil, druga podjetja narekujejo smernice v evropskem sektorju lahkih gospodarskih vozil. Ta so bolj dobičkonosna zaradi nižjih stroškov razvoja kot pri osebnih vozilih, segment pa v Evropi iz leta v leto raste. Med letoma 2015 in 2018 je dosegel 17-odstotno rast, v primerjavi s celotnim preostalim trgom pa se je tržni delež povečal z 12 na 14 odstotkov. Toyota tu vidi priložnost za rast, so nam pojasnili na srečanju v Rimu. Na pot se podajajo v partnerstvu s skupino PSA, »ki dobro funkcionira«, priznava Andrea Carlucci, odgovoren za upravljanje izdelkov in trženje Toyote Motor Evropa.

»Lahka gospodarska vozila so ob alternativnih pogonih glavni steber naše strategije izdelkov in trženja,« je še dodal. »V Evropi je pomembno servisno omrežje. Prepričani smo, da lahko napademo trg,« dodaja Carlucci. »Če se zazremo v preteklost, smo v tem segmentu prevladovali predvsem s poltovornjakom hiluxom, rast pa smo povečali z začetkom prodaje proacea. V Evropi je prodaja leta 2017 znašala 21 tisoč vozil, letos jih bo 30 tisoč, v letu 2020 pa načrtujemo prodajo 32 tisoč lahkih gospodarskih vozil.« Prepričani so, da lahko dosežejo letno prodajo 35 tisoč primerkov. Ciljne stranke so mala in srednja podjetja ter samostojni podjetniki.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Na sceno stopa proace city

Proace city, različica Citroënovega berlinga, bo imel glavno vlogo pri rasti prodaje ter bo Toyoti omogočil vstop v razred kompaktnih dostavnikov, ki v Evropi predstavlja polovico vse prodaje lahkih dostavnih vozil. Gospodarska vozila bodo odsevala Toyotine značilnosti – kakovost, trajnost in zanesljivost. Proizvodnjo v španskem Vigu bodo začeli konec leta, prodaja pa se bo začela februarja 2020. Proace city bo na voljo v dveh dolžinah, z različnimi konfiguracijami sedežev ter z nosilnostjo do ene tone. Sprejme lahko dve evropaleti.

Serijsko bo opremljen z varnostnimi pomagali, kot so sistem opozarjanja pred trčenjem, prepoznavanje prometnih znakov, sistem za ohranjanje voznega pasu in opozorilo pred utrujenostjo. V dodatno pomoč bo indikator obremenitve, ki bo opozarjal, ko je dosežena 90-odstotna ter presežena maksimalna dovoljena obremenitev vozila. Po mestu bosta pri manevriranju pomagala vzvratna kamera ter sistem nadzora mrtvih kotov.

S kompaktnimi tovornimi vozili, kot je proace city, se vstopa v posel z lahkimi dostavniki. Polovica novih strank za prvo vozilo izbere kompaktnega dostavnika. Tri četrtine se pri naslednjem nakupu odločijo za isto vozilo, 60 odstotkov pa jih ostane zvestih znamki ob širjenju flote. »Če nimaš kompaktnega dostavnika, si nihče,« je opozoril Umberto Mazzone, odgovoren za prodajo in trženje. Proace city je ključen zaradi rasti mestne dostave ter e-poslovanja. Kako se bo Toyota razlikovala od vozil skupine PSA? »Osredotočili se bomo na profesionalno storitev.« Kupci bodo upravičeni do triletnega jamstva ali 100 tisoč kilometrov.

Novi poslovni centri, popravilo v eni uri

V podjetju so bodo trgu zavezali z uvedbo poslovnih centrov v izbranih trgovskih salonih – najprej v večjih mestih, je napovedal Carlucci. Veliki trgovci, ki vsako leto prodajo vsaj 80 dostavnih vozil, bodo imeli namenski center za lahka gospodarska vozila, ki mora imeti precejšnjo zalogo vozil in vsaj enega svetovalca. Še naprej bodo gospodarska vozila ponujali prek vseh trgovcev, ne glede na to, ali imajo poslovni center ali ne. V pomoč pri osredotočanju na boljšo celotno storitev ter da bi bolje zadovoljili potrebe zahtevnejših strank, bodo proti koncu leta gospodarska vozila začeli prodajati pod novo blagovno znamko Toyota Professional.

Centre lahkih gospodarskih vozil bodo imeli v prodajalnah, trgovci bodo morali imeti poseben prostor za prikaz in prodajo dostavnih vozil z oznako Toyota Professional, še dodaja Rodrigo Garcia, odgovoren za flote. »V nasprotju s kupci osebnih vozil stranke dostavnike potrebujejo takoj. Zato bodo trgovci morali opravljati tudi hitra enourna popravila in zagotavljati nadomestna vozila,« še obljubljajo. Z novo usmeritvijo bi morali pridobiti nove stranke, predvsem med srednjimi in malimi podjetji, pozneje pa bi se lahko osredotočili na večje flote.

Elektrifikacija brez hibridov

»V elektriko ne gremo zaradi skladnosti s predpisi, temveč zato, ker smo se tako odločili,« zagotavlja Carlucci. Prihodnje leto, vzporedno s koncernom PSA, bodo ponudbo razširili z električnim proace electric ter v letu 2021 s proace city electric. Najprej bodo na voljo na norveškem in nizozemskem trgu, v naslednjem koraku v Španiji in Franciji ter nato v drugih državah. Podrobnosti o zmogljivostih niso razkrili, se pa električni različici oblikovno ne bosta razlikovali od konvencionalnih. Nosilnost električnih vozil bo 200 kilogramov manjša od dizelskih.

Foto: Toyota in Uroš Božin



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Superšportnik po meri hitrih in drznih 3

Toyota supra je najtežje pričakovana novost vseh pravih avtomobilskih navdušencev, s kančkom romantike obujena legenda pa zleze pod...

AVTO
Posel
Posel Bo tudi Toyota zapustila Veliko Britanijo? 1

Po Hondini napovedi o zaprtju tovarne v britanskem Swindonu in Nissanovi odločitvi, da v Sunderlanu ne bo izdeloval novega modela, o umiku...

AVTO
Testi
Testi Toyota corolla TS 2.0 hybrid: avto, motor in hibridni šport 10

Nova toyota corolla je avto, ki preseneti, navduši in le redko razočara. Še zlasti v karavanski različici TS in z najzmogljivejšim...

AVTO
Japonska Toyota se je po znanje robotike odpravila v Slovenijo 17

Slovenski roboti razviti v URI Soča, so pritegnili Toyotin inštitut za robotiko Frontier; danes sta podjetji v Ljubljani podpisali...

AVTO
Posel
Posel Prodaja avtomobilov po svetu upada, pri nas pa še kar raste 1

Rast prodaje vozil fizičnim osebam v Sloveniji se je sicer nekoliko umirila, je pa na drugi strani opazen trend rasti cen

AVTO
Novosti
Novosti Toyota camry: iz svetovnega prestola preveč ponižno vozi v Evropo 7

Toyota se v srednji razred vrača s skoraj petmetrsko limuzino kupejevskih potez, ki sliši na znano ime camry. Poganja jo le 2,5 litrski...

AVTO
Novosti
Novosti Toyotin dragulj za zahtevnejše kupce 1

Toyota je po dolgi odsotnosti na slovenskem trgu ponudila razkošni model camry, ki stavi na prostor, udobje, ugodno ceno in energijsko...