Boj kovin na prehodu v električno dobo Boj kovin na prehodu v električno dobo Nove ideje, kako v baterijah za električne avtomobile zmanjšati uporabo redkih kovin in jih nadomestiti z bolj razširjenimi, čeprav trenutno dražjimi
Japonski mestni raziskovalec, ki žari od drugačnosti Japonski mestni raziskovalec, ki žari od drugačnosti Lexusov novinec UX je vstopnica v svet japonskega gostoljubja in prestiža, celotno izkušnjo pa začini še dobro izpopolnjen samopolnilni hibridni sistem.
Prepih na trgu kovin in nastanek slovensko-japonskega robota Prepih na trgu kovin in nastanek slovensko-japonskega robota Rast proizvodnje baterij za električne avtomobile prinaša pritisk na trg in izbiro kovin. Eden izmed največjih proizvajalcev bi kobalt in nikelj zamenjal za platinske kovine. Kako velik izziv je to, kakšne so cene kovin, katere so druge politične, moralne in tehnične ovire? Preizkusili smo dva nova hibrida – priključnega v BMW 330e in klasičnega v lexusu UX250h. Toyota se povezuje z URI Soča, na pragu že prvi posel. Daimlerju visoka kazen, povezana z dizelskim škandalom, korejca za 40 ali 50 tisoč evrov in še marsikaj ...
Vsevedni hibridni BMW z dvema osebnostma Vsevedni hibridni BMW z dvema osebnostma V električnem načinu se lahko neslišno prikrade v središče mesta (rezerviranega za brezemisijska vozila), na odprti cesti pa lahko sprosti bes 292 konjskih moči.
TOP 10 najcenejših kabrioletov na slovenskem trgu TOP 10 najcenejših kabrioletov na slovenskem trgu V vročem in sončnem vremenu se na cesti nič ne more primerjati z vožnjo brez strehe. Preverili smo, kateri so cenovno najugodnejši kabrioleti na slovenskem trgu.

Toyota s polno paro v segment lahkih gospodarskih vozil

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Toyota dodaj
PSA dodaj
Andrea Carlucci dodaj
Umberto Mazzone dodaj
 
Čas branja: 5 min
09.07.2019  20:12
Razred lahkih gospodarskih vozil je za japonskega proizvajalca strateško pomemben. Rast želijo zagotoviti z novimi modeli v sodelovanju s skupino PSA, znamko Toyota Professional ter strokovnimi storitvami, med temi popravilo v eni uri.
Toyota s polno paro v segment lahkih gospodarskih vozil
Toyota se z znanimi obrazi s polno paro podaja v segment lahkih gospodarskih vozil. V začetku leta 2020 bo na trg prišel proace city.
Foto: sebastien mauroy

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Toyota dodaj
PSA dodaj
Andrea Carlucci dodaj
Umberto Mazzone dodaj

Čeprav je Toyota eden največjih svetovnih proizvajalcev vozil, druga podjetja narekujejo smernice v evropskem sektorju lahkih gospodarskih vozil. Ta so bolj dobičkonosna zaradi nižjih stroškov razvoja kot pri osebnih vozilih, segment pa v Evropi iz leta v leto raste. Med letoma 2015 in 2018 je dosegel 17-odstotno rast, v primerjavi s celotnim preostalim trgom pa se je tržni delež povečal z 12 na 14 odstotkov. Toyota tu vidi priložnost za rast, so nam pojasnili na srečanju v Rimu. Na pot se podajajo v partnerstvu s skupino PSA, »ki dobro funkcionira«, priznava Andrea Carlucci, odgovoren za upravljanje izdelkov in trženje Toyote Motor Evropa.

»Lahka gospodarska vozila so ob alternativnih pogonih glavni steber naše strategije izdelkov in trženja,« je še dodal. »V Evropi je pomembno servisno omrežje. Prepričani smo, da lahko napademo trg,« dodaja Carlucci. »Če se zazremo v preteklost, smo v tem segmentu prevladovali predvsem s poltovornjakom hiluxom, rast pa smo povečali z začetkom prodaje proacea. V Evropi je prodaja leta 2017 znašala 21 tisoč vozil, letos jih bo 30 tisoč, v letu 2020 pa načrtujemo prodajo 32 tisoč lahkih gospodarskih vozil.« Prepričani so, da lahko dosežejo letno prodajo 35 tisoč primerkov. Ciljne stranke so mala in srednja podjetja ter samostojni podjetniki.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Na sceno stopa proace city

Proace city, različica Citroënovega berlinga, bo imel glavno vlogo pri rasti prodaje ter bo Toyoti omogočil vstop v razred kompaktnih dostavnikov, ki v Evropi predstavlja polovico vse prodaje lahkih dostavnih vozil. Gospodarska vozila bodo odsevala Toyotine značilnosti – kakovost, trajnost in zanesljivost. Proizvodnjo v španskem Vigu bodo začeli konec leta, prodaja pa se bo začela februarja 2020. Proace city bo na voljo v dveh dolžinah, z različnimi konfiguracijami sedežev ter z nosilnostjo do ene tone. Sprejme lahko dve evropaleti.

Serijsko bo opremljen z varnostnimi pomagali, kot so sistem opozarjanja pred trčenjem, prepoznavanje prometnih znakov, sistem za ohranjanje voznega pasu in opozorilo pred utrujenostjo. V dodatno pomoč bo indikator obremenitve, ki bo opozarjal, ko je dosežena 90-odstotna ter presežena maksimalna dovoljena obremenitev vozila. Po mestu bosta pri manevriranju pomagala vzvratna kamera ter sistem nadzora mrtvih kotov.

S kompaktnimi tovornimi vozili, kot je proace city, se vstopa v posel z lahkimi dostavniki. Polovica novih strank za prvo vozilo izbere kompaktnega dostavnika. Tri četrtine se pri naslednjem nakupu odločijo za isto vozilo, 60 odstotkov pa jih ostane zvestih znamki ob širjenju flote. »Če nimaš kompaktnega dostavnika, si nihče,« je opozoril Umberto Mazzone, odgovoren za prodajo in trženje. Proace city je ključen zaradi rasti mestne dostave ter e-poslovanja. Kako se bo Toyota razlikovala od vozil skupine PSA? »Osredotočili se bomo na profesionalno storitev.« Kupci bodo upravičeni do triletnega jamstva ali 100 tisoč kilometrov.

Novi poslovni centri, popravilo v eni uri

V podjetju so bodo trgu zavezali z uvedbo poslovnih centrov v izbranih trgovskih salonih – najprej v večjih mestih, je napovedal Carlucci. Veliki trgovci, ki vsako leto prodajo vsaj 80 dostavnih vozil, bodo imeli namenski center za lahka gospodarska vozila, ki mora imeti precejšnjo zalogo vozil in vsaj enega svetovalca. Še naprej bodo gospodarska vozila ponujali prek vseh trgovcev, ne glede na to, ali imajo poslovni center ali ne. V pomoč pri osredotočanju na boljšo celotno storitev ter da bi bolje zadovoljili potrebe zahtevnejših strank, bodo proti koncu leta gospodarska vozila začeli prodajati pod novo blagovno znamko Toyota Professional.

Centre lahkih gospodarskih vozil bodo imeli v prodajalnah, trgovci bodo morali imeti poseben prostor za prikaz in prodajo dostavnih vozil z oznako Toyota Professional, še dodaja Rodrigo Garcia, odgovoren za flote. »V nasprotju s kupci osebnih vozil stranke dostavnike potrebujejo takoj. Zato bodo trgovci morali opravljati tudi hitra enourna popravila in zagotavljati nadomestna vozila,« še obljubljajo. Z novo usmeritvijo bi morali pridobiti nove stranke, predvsem med srednjimi in malimi podjetji, pozneje pa bi se lahko osredotočili na večje flote.

Elektrifikacija brez hibridov

»V elektriko ne gremo zaradi skladnosti s predpisi, temveč zato, ker smo se tako odločili,« zagotavlja Carlucci. Prihodnje leto, vzporedno s koncernom PSA, bodo ponudbo razširili z električnim proace electric ter v letu 2021 s proace city electric. Najprej bodo na voljo na norveškem in nizozemskem trgu, v naslednjem koraku v Španiji in Franciji ter nato v drugih državah. Podrobnosti o zmogljivostih niso razkrili, se pa električni različici oblikovno ne bosta razlikovali od konvencionalnih. Nosilnost električnih vozil bo 200 kilogramov manjša od dizelskih.

Foto: Toyota in Uroš Božin



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Superšportnik po meri hitrih in drznih 3

Toyota supra je najtežje pričakovana novost vseh pravih avtomobilskih navdušencev, s kančkom romantike obujena legenda pa zleze pod...

AVTO
Posel
Posel Bo tudi Toyota zapustila Veliko Britanijo? 1

Po Hondini napovedi o zaprtju tovarne v britanskem Swindonu in Nissanovi odločitvi, da v Sunderlanu ne bo izdeloval novega modela, o umiku...

AVTO
Testi
Testi Toyota corolla TS 2.0 hybrid: avto, motor in hibridni šport 10

Nova toyota corolla je avto, ki preseneti, navduši in le redko razočara. Še zlasti v karavanski različici TS in z najzmogljivejšim...

AVTO
Posel
Posel Prodaja avtomobilov po svetu upada, pri nas pa še kar raste 1

Rast prodaje vozil fizičnim osebam v Sloveniji se je sicer nekoliko umirila, je pa na drugi strani opazen trend rasti cen

AVTO
Novosti
Novosti Toyota camry: iz svetovnega prestola preveč ponižno vozi v Evropo 7

Toyota se v srednji razred vrača s skoraj petmetrsko limuzino kupejevskih potez, ki sliši na znano ime camry. Poganja jo le 2,5 litrski...

AVTO
Novosti
Novosti Toyotin dragulj za zahtevnejše kupce 1

Toyota je po dolgi odsotnosti na slovenskem trgu ponudila razkošni model camry, ki stavi na prostor, udobje, ugodno ceno in energijsko...

FINANCE
Članki
Članki Indeks PMI: stanje v nemški predelovalni industriji najslabše v zadnjih sedmih letih

Prvi rezultati julijske ankete med nemškimi predelovalnimi in storitvenimi podjetji kažejo poslabšanje, pri družbi IHS Markit so celo...

FINANCE
Članki
Članki G7 svari: libra bi lahko destabilizirala svet, če ne bo regulirana 4

Vprašanje kriptovalut je naposled doseglo raven, ko se pristojni sprašujejo o razmerju korporacij proti državam, zlasti ker prve...