Simona Toplak se je poglobila v Fursov javni razpis za servisiranje službenih vozil. Poudarila je cene ponudnikov, ob tem ni pozabila na AMZS, ki se je prijavil na skoraj vsak posamezen sklop, in cene primerjala s cenami, ki jih plačate vi. Obregnila se je tudi ob očitke, ki jih je Furs dobil zaradi omejitev pri razpisnih pogojih. Razpis sicer še ni končan, za zdaj so razkrite le ponudbe.
Revoz pa je povil prvega clia pete generacije. Iz novomeške tovarne sta vsak svojega zapeljala predsednik vlade Marjan Šarec ter minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek. O cliu kot avtu smo že podrobno pisali. Tokrat pa o tem, koliko delovnih mest bo prinesel in koliko denarja je pri naložbi primaknila slovenska vlada.
Na skrajnem jugu nekdanje Jugoslavije, v Makedoniji, pa nastaja pravi električni fičko. Obiskal nas je njegov oče Milorad Kitanovski iz BB Classic Cars in nam pojasnil, kakšne načrte ima z nostalgičnim starodobnikom.
Nadzorni svet družbe AMZS je vodenje družbe še za pet let zaupal zdajšnji direktorici Luciji Sajevec. O Luciji kaže prebrati še naslednje zapise. Konec leta 2014 je kot prva ženska prevzela povelja AMZS, pred tem pa uspešno vodila največji slovenski poligon varne vožnje – AMZS Center varne vožnje na Vranskem.
Matej je preizkusil osveženega passata – brez dvoma najbolj obetaven poslovni avto tega leta, saj že vrsto let, celo desetletij, drži prvo mesto v prodaji. Kaj je novega pri passatu, ki v znanem slogu novosti ne razglaša prav na ves glas?
Uroš pa se je zapeljal z novim lexusom ES 300h – eksotično japonsko limuzino s prvovrstnim udobjem ter zanimivo in učinkovito tehniko. Preveril je, ali se lahko kosa z v Evropi najbolj priljubljenimi poslovnimi limuzinami, kot so audi A6, BMW serije 5 in mercedes-benz razreda E.
Matejeva ocena renaulta megana RS, ki je v novi generaciji na pogled izgubil kar nekaj brutalnosti, a 280-konjski turbomotor in štirikolesni sistem krmiljenja 4control vseeno poskrbita, da je zaradi moči in vrhunske lege vriskal na ves glas.
Še moja ocena dveh volvov V60 z bencinskim turbomotorjem. Prvega, T6 AWD, s 310 konjiči sem zapeljal po slovenskih cestah, s šibkejšim T5 z 250 konjiči pa sem se povzpel na vrh gorske ceste Angeles Crest. Kaj ponuja močni šved in katera je najbolj smiselna izbira motorja?
Jure pa je raziskal, kakšne cene bencina lahko pričakujemo v tem tednu. Odgovor je dobil že v ponedeljek.
Pri BMW mu pravijo vodja s širokimi rameni, mi pa smo ga poimenovali plečati bavarec, ki lovi nove ekscentrike. Gre za novi BMW X6, natančneje že tretjo izdajo kupeja na visokih nogah, ki je pred 11 leti zbujal veliko dvomov. Danes pa je jasno, da je poslovni zadetek v polno.
BMW se je sicer z vsemi silami lotil elektrifikacije. Nemški avtomobilski proizvajalec je do leta 2023 napovedal vsaj 13 električnih modelov.
Renault je kmalu po cliu predstavil še novega križanca captur, ki se je v prvi generaciji povzpel na vrh evropske prodaje v tem razredu. Novi captur je opazno večji, sodobnejši, na voljo bo tudi kot priključni hibrid. Ohranil pa je oblikovno igrivost prve generacije.
Opel astra pa je dobila francoske motorje in ohranila nemški dom – Russelsheim. Kaj je še novega pri tej kompaktni uspešnici?
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.