Na cesti jo boste težko prepoznali – opla astro modelnega leta 2020. Novinka je namreč dobila masko s 3D-učinkom ter res rahle spremembe zračnih rež, letve prek nje in žarometov. Oblikovalci so ob tem izpilili aerodinamiko, ki sodi v vrh razreda. Količnik zračnega upora je od 0,25 do 0,26 pri karavanski različici.
V kabini je astra dobila doplačljiv sistem hi-fi znamke Bose, nove digitalne merilnike na armaturni plošči, novo generacijo multimedijskega sistema ter povezljivost z informacijskimi sistemi iOS in android.
Glavne spremembe pa so tehnične, skoraj vsi pogonski sklopi zdaj prihajajo iz francoskega PSA Peugeot Citroëna. Njena proizvodnja pa ostaja v nemškem Rüssellsheimu.
Slovo od atmosferskih motorjev
Opel astra se je pri prenovi v celoti poslovila od atmosferskih motorjev, 1,6-litrskega bencinarja namreč ni več. Osrednji del ponudbe zdaj pomeni 1,2-litrski trivaljni turbo francoskega porekla z močjo 81, 96 in 107 kilovatov (110, 130 in 145 konjskih moči). Oplov ostaja 1,4-litrski turbo, a le v povezavi z brezstopenjskim samodejnim menjalnikom CVT, ki ima sicer sedem prednastavljenih stopenj. V primerjavi s francoskim 1,2-litrskim motorjem enake moči ima nekaj večji navor 236 proti 225 newtonmetrov. Oplov je tudi 1,6-litrski turbo s 147 kilovati.
Dizel iz PSA, nova devetstopenjska avtomatika
Dizelske vrste pa predstavlja prav tako motor iz PSA, a z različno močjo. Motor 1.5 CDTI ima 77 oziroma 90 kilovatov (105 oziroma 122 konjskih moči). Pri zmogljivejšem si kupci lahko izberejo nov devetstopenjski samodejni menjalnik, pri vseh (razen pri 1.4 turbo) pa v osnovi dobijo šeststopenjski ročni menjalnik.
Poraba in izpusti bencinskih motorjev so se zmanjšali do 19 odstotkov, dizelskih pa do 17 odstotkov.