Ni dolgo tega, okoli 11 let, ko je na trg zapeljal prvi BMW X6. Bavarci so z njim utelesili kupeja v zasnovi luksuznega terenca. BMW X5 so vzeli mero, ga znižali, zmanjšali ter okrnili njegovo prostornost in uporabnost, obenem pa mu zato zvišali ceno. Najprej je zbujal dvome in posmeh, dobival je kritike in vprašanja, denimo, kakšen je sploh smisel izdelati in imeti luksuznega terenca z geni kupeja. Vanj so se brez dvoma najprej zapodili ekscentriki s precejšnjo željo po izstopanju. Najbrž je tako tudi danes. Tem bodo pri novem X6 še posebej všeč osvetljene ledvičke.
A dvomi so se hitro razkadili, saj je X6 kmalu postal uspešnica. Kljub visoki ceni je letno prepričal več kot sto tisoč kupcev, v takrat majhno nišo pa je pritegnil kopico tekmecev. Zdaj je tu novi X6, po prvi generaciji znova kupejevski in precej bolj čustven kot razmeroma bledi X6 druge generacije. Pri slovenskem BMW so ga označili kot vodjo s širokimi rameni.
Nove obline so sicer tesno povezane z modelom X5 (z njim si X6 deli tudi tehnično osnovo, motorje, armaturno ploščo in še kaj), a X6 se zdi v prednjem delu še bolj agresiven, ledvičke še vidnejše in celo osvetljene. V zadnjem delu pa ima značilno kupejevsko linijo in ozke LED-žaromete, ki se stekajo v blatnike in v tem delu tudi razširijo.
Mersko je X6 pridobil v tri smeri, zdaj je slabe tri centimetre daljši (4,93 metra), centimeter in pol širši (prek dva metra) in ima za 4,2 centimetra daljše medosje, ki zdaj meri kar 2,975 metra. Manj ga je le v višino, za šest milimetrov.
Kabinska ureditev je podobna kot v X5, kar pomeni 12,3-palčne digitalne merilnike ter nizek in širok (10,2 palca) zaslon na sredinski konzoli. Na zadnjih sedežih je zdaj več prostora za kolena in glave, zadnja klop se deli v razmerju 40 : 20 : 40, prtljažnik pa meri krepkih 580 litrov.
Motorna ponudba obsega dizelska 30d s 195 kilovati in M50d z 294 kilovati ter bencinska motorja 40i z 250 kilovati in M50i s 390 kilovati oziroma 530 konjskimi močmi. Ta do stotice skoči v le 4,3 sekunde.
Motorji so vselej povezani s štirikolesnim pogonom xDrive in osemstopenjsko avtomatiko.