Izbrali prvega moža BMW, ki se bo podal v lov na Teslo Izbrali prvega moža BMW, ki se bo podal v lov na Teslo Novi izvršni direktor bo v skupino prinesel svež zagon za oblikovanje mobilnosti prihodnosti
V času vzpona električnih avtov se vodik kaže kot prijaznejša alternativa V času vzpona električnih avtov se vodik kaže kot prijaznejša alternativa Nemški inštitut za solarne energijske sisteme Fraunhofer odpira boj za najbolj trajnostni vir energije. Po raziskavi inštituta, ki zajema celotno dobo od proizvodnje, uporabe do razgradnje vozil, so avtomobili na vodik in gorivne celice do okolja bolj prijazni kot klasični električni.
Nevihta tokrat v Mercedes-Benzu, upad trga ter soočenje elektrike in vodika Nevihta tokrat v Mercedes-Benzu, upad trga ter soočenje elektrike in vodika Minuli teden je grmelo v BMW, ta teden pa v Mercedes-Benzu. Tudi na lokalni ravni, saj naj bi bil ljubljanski Autocommerce tik pred prodajo švicarskemu trgovcu Emil Freyu, smo ekskluzivno objavili. Objavljamo še raziskavo o ogljičnem odtisu električnega in vodikovega pogona. Evropska prodaja avtov upada, bencin se draži, Lotus se vrača z izjemnim električnim superšportnikom ...
Električni superavto oznanja vnovični preporod Lotusa Električni superavto oznanja vnovični preporod Lotusa Nov super avto včasih super znamke Lotus. Novi evija je najmočnejši serijski električni avto na svetu. Njegova proizvodnja se začne v začetku prihodnjega leta.

Plečati bavarec lovi nove ekscentrike

Čas branja: 3 min
04.07.2019  21:00
Nekateri so se mu leta 2008 smejali in ga zmerjali z najbolj nesmiselnim avtom na trgu. Ko je dosegel prodajo več kot sto tisoč vozil na leto, pa so obmolknili, tekmeci pa so ga začeli kopirati. Zdaj je tu že tretji BMW X6 – terenski kupe nove dobe.
Plečati bavarec lovi nove ekscentrike
Foto: BMW

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
avto   dodaj
predstavitve vozil   dodaj
BMW dodaj

Ni dolgo tega, okoli 11 let, ko je na trg zapeljal prvi BMW X6. Bavarci so z njim utelesili kupeja v zasnovi luksuznega terenca. BMW X5 so vzeli mero, ga znižali, zmanjšali ter okrnili njegovo prostornost in uporabnost, obenem pa mu zato zvišali ceno. Najprej je zbujal dvome in posmeh, dobival je kritike in vprašanja, denimo, kakšen je sploh smisel izdelati in imeti luksuznega terenca z geni kupeja. Vanj so se brez dvoma najprej zapodili ekscentriki s precejšnjo željo po izstopanju. Najbrž je tako tudi danes. Tem bodo pri novem X6 še posebej všeč osvetljene ledvičke.

A dvomi so se hitro razkadili, saj je X6 kmalu postal uspešnica. Kljub visoki ceni je letno prepričal več kot sto tisoč kupcev, v takrat majhno nišo pa je pritegnil kopico tekmecev. Zdaj je tu novi X6, po prvi generaciji znova kupejevski in precej bolj čustven kot razmeroma bledi X6 druge generacije. Pri slovenskem BMW so ga označili kot vodjo s širokimi rameni.

Nove obline so sicer tesno povezane z modelom X5 (z njim si X6 deli tudi tehnično osnovo, motorje, armaturno ploščo in še kaj), a X6 se zdi v prednjem delu še bolj agresiven, ledvičke še vidnejše in celo osvetljene. V zadnjem delu pa ima značilno kupejevsko linijo in ozke LED-žaromete, ki se stekajo v blatnike in v tem delu tudi razširijo.

Mersko je X6 pridobil v tri smeri, zdaj je slabe tri centimetre daljši (4,93 metra), centimeter in pol širši (prek dva metra) in ima za 4,2 centimetra daljše medosje, ki zdaj meri kar 2,975 metra. Manj ga je le v višino, za šest milimetrov.

Kabinska ureditev je podobna kot v X5, kar pomeni 12,3-palčne digitalne merilnike ter nizek in širok (10,2 palca) zaslon na sredinski konzoli. Na zadnjih sedežih je zdaj več prostora za kolena in glave, zadnja klop se deli v razmerju 40 : 20 : 40, prtljažnik pa meri krepkih 580 litrov.

Motorna ponudba obsega dizelska 30d s 195 kilovati in M50d z 294 kilovati ter bencinska motorja 40i z 250 kilovati in M50i s 390 kilovati oziroma 530 konjskimi močmi. Ta do stotice skoči v le 4,3 sekunde.

Motorji so vselej povezani s štirikolesnim pogonom xDrive in osemstopenjsko avtomatiko.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
BMW razkriva novo serijo 1 in se poslavlja od zadnjega pogona

Krajši, višji, s prednjim pogonom in krajšim medosjem. Za marsikoga se sliši kot korak nazaj, v teoriji in številkah pa nova BMW...

AVTO
Novosti
Novosti BMW s strupenim kvartetom iz steklenice izpustil ujetega duha

Bavarci so razkrili težko pričakovani dirkaški različici kupeja in kabrioleta – razkošne ter hkrati športne serije 8.

AVTO
PAL
PAL BMW i3: z leti vse boljši in boljši 2

BMW i3 je že prava elektroklasika, vendar z zmogljivo baterijo zlahka ohranja svežino, močan motor pa poskrbi za kar nekaj športnega...

AVTO
Novosti
Novosti BMW M nove dobe – električen in neavtonomen

Športen, skoraj dirkaški, inteligenten in nič avtonomen – takšen bo BMW M nove dobe

AVTO
Posel
Posel BMW menja vodstvo: orkan v svetu, sapica v Sloveniji 2

Prvi mož BMW je klonil pred izzivi, ki so v zadnjih nekaj leti večji kot prej v 30 letih. Menjava tudi v slovenskem BMW, ki je lani...

AVTO
Testi
Testi BMW 7 in X7: popotovanje po deželi vampirjev, obcestnih jaškov in prelepih gradov

Z BMW serije 7 in X7 smo prevozili skoraj tisoč kilometrov od romunskega mesta Sibiu, prek Bukarešte in popotovanje končali v bolgarski...

AVTO
Novosti
Novosti Karavanski BMW serije 3: v vožnji bo uživala tudi prtljaga 3

BMW serije 3 s 500-litrskim prtljažnikom na ceste prihaja septembra, prihodnje leto pa tudi kot priključni hibrid