Povsem nov, a vseeno prepoznaven je pridevnik, ki zadnje čase velja za veliko novih avtomobilov. Tako je tudi pri capturju, ki je ohranil oblikovno igrivost prve generacije. Ob tem je dozorel in zrasel, s tem pa je postal tudi neposreden tekmec kombilimuzinam razreda C. Pričakujemo, da bo tudi dražji od predhodnika, čeprav cene še niso znane.
Če najprej pogledamo mere, je novi captur v dolžino zrasel za 11 centimetrov (na 4,23 metra) in medosje za dva centimetra, na 2,63 metra. Kljub povečanju mer je lažji od predhodnika.
Poleg prostornosti v kabini je veliko pridobil tudi prtljažni prostor s podobno prilagodljivostjo kot pri fordu pumi. Ta je prostorninsko sicer še večji kot pri pumi in meri kar 536 litrov ter se uvršča na sam vrh razreda. Poleg tega ponuja za 27 litrov raznih odlagalnih mest.
Prostornino prtljažnika je mogoče povečevati z vzdolžnim pomikom zadnje klopi za 16 centimetrov in z odstranljivim dnom, ki omogoča dvonadstropno ureditev prtljažnika za lažje vsakdanje nalaganje. To ustvari skoraj ravno dno, ko so zadnji sedeži zloženi, dolžina prtljažnika pa zraste na 1,57 metra, kar je za 11 centimetrov več kot v predhodni generaciji.
V kabini capturja zaznamuje nova armaturna plošča z zaslonom, ki v največji različici meri 9,3 palca po diagonali. Pokončen zaslon je povezan z multimedijsko napravo Renault easy link (povezljiva je z informacijskim sistemom iOS in android), ki ponuja nabor preprosto dostopnih in uporabnih multimedijskih, navigacijskih in informativno-zabavnih funkcij, prav tako pa tudi nastavitve voznih programov sistema multi sense.
Osrednji merilniki so digitalni, merijo od sedem do 10,2 palca. V večji različici prikazuje tudi navigacijo.
Na sredinski konzoli, v Renaultu ji pravijo lebdeča, captur ponuja odlagalna mesta, prostor za brezžično polnjenje mobilnega telefona in futuristično ročico menjalnika e-shifter, ki nima mehanske povezave z menjalnikom.
Tehnično captur označujejo zasnova na novi platformi CMF-B, skupni tudi novemu cliu, osveženi motorji, ki segajo od TCE100 (litrski trivaljni turbo), TCE 130 (1,2-litrski turbo) in TCE155 (novi 1,3-litrski turbo) do dveh dizelskih motorjev dCi95 in dCi115 prostornine 1,5 litra in moči 70 oziroma 85 kilovatov. Motorji so povezani s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama.
Posebno poglavje pa odpira različica E-TECH plug-in, ki pomeni prvi priključni hibrid. Hvali se z več kot 150 patenti. Poganja ga klasičen, a nov 1,6-litrski bencinski motor brez turbo polnilnika s filtrom trdih delcev. Poleg tega pa še dva elektromotorja, ki se napajata iz baterije na zunanje polnjenje, in akumulator z zmogljivostjo 9,8 kilovatne ure.
V mešanem ciklu je zgolj električni doseg capturja E-TECH plug-in 45 kilometrov, v mestnem pa 65 kilometrov. Skupna moč sklopa še ni znana.
Varnostno se captur lahko pohvali s pomočnikom za vožnjo po avtocesti in prometne zastoje (Highway & Traffic Jam Companion). Gre za kombinacijo prilagodljivega regulatorja hitrosti (z napravo stop & go) in pomoči za ohranjanje voznega pasu. Ta sistem deluje pri hitrosti od nič do 160 kilometrov na uro in je na voljo v različicah TCe 130 FAP EDC in TCe 155 FAP EDC, na voljo pa bo tudi s hibridnim pogonskim sklopom E-TECH Plug-in. Nadzira hitrost avtomobila in ohranja varnostno razdaljo do vozil spredaj, hkrati pa skrbi za ohranjanje vožnje na sredini voznega pasu.
Prilagodljiv tempomat (adaptive cruise control, ACC) je v capturju na voljo le v kombinaciji s samodejnim menjalnikom EDC. Sistem deluje pri hitrostih od nič do 170 kilometrov na uro in samodejno ohranja minimalno varnostno razdaljo do spredaj vozečega vozila. V prometnih zastojih sistem lahko vozilo povsem varno ustavi tudi sam in ga spet požene v treh sekundah, če promet spet steče.
Aktiven sistem pomoči pri zaviranju v sili z zaznavanjem kolesarjev in pešcev raven varnosti povečuje z opozarjanjem voznika na tveganja, v primeru voznikove neodzivnosti pa lahko zavira tudi sam. Serijsko je vgrajen v vse različice novega capturja, deluje pa tako podnevi kot tudi ponoči.
Opozorilnik za prečenje talne črte in pomoč pri ohranjanju vožnje na voznem pasu deluje med vožnjo po odprtih cestah pri hitrosti nad 60 kilometrov na uro. Voznika opozarja na smer vožnje in jo popravlja, če kaže, da bi avtomobil lahko prečil talne oznake voznega pasu, ne da bi voznik prej vklopil smernik.
Sistem aktivnega zaznavanja prometa za avtomobilom pa s pomočjo radarja voznika med vzvratno vožnjo s parkirnega mesta opozarja na vozila, ki se mu bližajo od zadaj. Captur je kot novi clio lahko opremljen s 360-stopinjsko kamero, opozorilnikom za mrtvi kot, pomočnikom za parkiranje in kamero za vzvratno vožnjo.