Njena športnoterenska naravnanost je odsev Fordove strategije. Ta pa je, kot kaže, zelo uspešna, saj je Ford lani v Evropi prodal 19 odstotkov več SUV kot predlanskim, tovrstne zasnove je bil vsak peti avto te znamke.
Puma je na tekočih trakovih romunske tovarne v Craiovi po praktičnosti zamenjala enoprostorec B-max, ki je kljub inovativni zasnovi podlegel usmeritvi trga v smeri športnih terencev. V Craiovi Ford izdeluje tudi ecosporta. Podobno se je pred leti zgodilo paru renault modus/captur.
Duhovni naslednik B-maxa v romunski tovarni
Nova puma vstopa v izjemno priljubljen razred B SUV oziroma B crossoverjev in le dopolnjuje nekaj manjši model ecosport. Puma je njegova večja, sodobnejša in po vsej verjetnosti tudi dražja sestra. To, da ima proizvajalec v B SUV segmentu dva predstavnika, pa niti ni nenavadno. Podobno je pri Oplu (crossland X in mokka X) in volkswagnu (T-cross in T-roc).
Nova puma se po merah uvršča nad ecosporta: dolga je 4,18 metra, medosje pa je najbrž podobno tehnično sorodni fiesti, pri kateri si je sposodila tudi armaturno ploščo. Merilniki na njej so popolnoma digitalni in zato zelo prilagodljivi, po diagonali merijo 12,3 palca.
Športen in praktičen
Oblikovno dinamičen crossover s poudarjenimi boki in nekoliko izbočenimi prednjimi lučmi, podobno kot prva puma, je obenem tudi praktičen. Ima namreč največji prtljažnik v razredu. Njegova posebnost je dno, ki ga je mogoča nastavljati po višini v treh ravneh. Pod njim pa je še 80-litrska luknja, ki skupno prostornino poveča na 456 litrov. Prtljažno dno je mogoče potisniti ob hrbtni del zadnjih sedežev in tako dostopati do dodatnega prostora.
»Luknja« za prevoz lončnic
Prtljažnik je, ob podrti zadnji klopi, ki ne tvori povsem ravnega dna, dolg 112 centimetrov, širok 97 in globok 43 centimetrov. Prostor pod dnom pa ponuja 76 centimetrov široko, le centimeter manj dolgo in 30,5 centimetra globoko odprtino. Obenem pa omogoča prevoz do 115 centimetrov visokih predmetov, denimo večjih lončnic ali česa drugega. Obenem je oblečen v trpežno plastiko, ki jo je mogoče pomiti z vodo.
Mehki hibrid s 114 kilovati
Tehnično pumo zaznamuje nov litrski turbo 1.0 ecoboost povezan z 48-voltnim električnim omrežjem in 11,5-kilovatno baterijo, ki tvori mehek hibrid. Skupna moč stroja je 114 kilovatov oziroma 155 konjskih moči. Prednosti mehkega hibrida pa so 50 odstotkov več navora v nižjih vrtljajih, skupaj 20 newtonmetrov večji navor obeh motorjev, devet odstotkov manjša poraba oziroma 5,6 litra na 100 kilometrov in izklop oziroma vklop tretjega valja v le 14 milisekundah, ko to dopuščajo razmere.
Poleg hibrida bo na voljo tudi 1.0 ecoboost z 92 kilovati in 1,5-litrski dizel, po vsej verjetnosti s 70 in 88 kilovati.
Puma ima tudi kopico asistenčnih sistemov. Med njimi radarski tempomat, ki deluje do ustavitve in tudi sam spelje (če je postanek krajši od treh sekund), zadnjo 180-stopinjsko kamero, aktivno parkirnega asistenta in še kaj.