Izbrali prvega moža BMW, ki se bo podal v lov na Teslo Izbrali prvega moža BMW, ki se bo podal v lov na Teslo Novi izvršni direktor bo v skupino prinesel svež zagon za oblikovanje mobilnosti prihodnosti
V času vzpona električnih avtov se vodik kaže kot prijaznejša alternativa V času vzpona električnih avtov se vodik kaže kot prijaznejša alternativa Nemški inštitut za solarne energijske sisteme Fraunhofer odpira boj za najbolj trajnostni vir energije. Po raziskavi inštituta, ki zajema celotno dobo od proizvodnje, uporabe do razgradnje vozil, so avtomobili na vodik in gorivne celice do okolja bolj prijazni kot klasični električni.
Nevihta tokrat v Mercedes-Benzu, upad trga ter soočenje elektrike in vodika Nevihta tokrat v Mercedes-Benzu, upad trga ter soočenje elektrike in vodika Minuli teden je grmelo v BMW, ta teden pa v Mercedes-Benzu. Tudi na lokalni ravni, saj naj bi bil ljubljanski Autocommerce tik pred prodajo švicarskemu trgovcu Emil Freyu, smo ekskluzivno objavili. Objavljamo še raziskavo o ogljičnem odtisu električnega in vodikovega pogona. Evropska prodaja avtov upada, bencin se draži, Lotus se vrača z izjemnim električnim superšportnikom ...
Električni superavto oznanja vnovični preporod Lotusa Električni superavto oznanja vnovični preporod Lotusa Nov super avto včasih super znamke Lotus. Novi evija je najmočnejši serijski električni avto na svetu. Njegova proizvodnja se začne v začetku prihodnjega leta.

Paradoksi in dobrote velikega mercedesa

Čas branja: 4 min
20.06.2019  21:00
Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa
Mercedes-benz razreda V je skrit oziroma manj razvpit adut nemške znamke. Manj opazen kot številne limuzine in SUV z zvezdo na nosu je pravzaprav eden najpomembnejših avtov te znamke. Lani je bil v slovenski prodaji celo na drugem mestu, takoj za razredom B in pred športnim terencem GLC.
Foto: Milos Milac

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
avto   dodaj
Mercedes dodaj
Mercedes-Benz dodaj
autocommerce dodaj

Ni splošno znano, a mercedes-benz razreda V je drugi najbolje prodajani mercedes-benz pri nas. Več slovenskih tablic dobi le razred B. Kdo bi si mislil, da je Mercedes postal znamka enoprostorcev, in ne limuzin ter športnih terencev.

Še druga opazka. V še zdaleč ni enako vito. V je luksuzen potniški enoprostorec, Mercedesov multivan. Vito pa sodi na dostavno stran razreda, ki sliši na črko V. Razlika med V in vitom je večja kot med multivanom in transporterjem. Tudi ob zadnji prenovi, ki je zajela le V, ne pa tudi vita. Ta bo nove motorje in druge spremembe dobil pozneje, v V pa so že zdaj.

Še tretja zanimivost, V je lahko tudi dostavnik oziroma tovorno vozilo. V povprečju ga vanj predela kar desetina slovenskih kupcev, ki si zato poračunajo DDV. Zakaj preprosto ne vzamejo vita? Ker je ta manj razkošen, ima, denimo, tudi drugačno armaturno ploščo in še kaj.

Gremo nazaj k številkam, ki bolje pojasnjujejo pomen razreda V. Ta v Sloveniji letno najde od 150 do 200 kupcev, zato je drugi najbolje prodajani mercedes-benz v Sloveniji. Takoj za prav tako enoprostorskim razredom B.

Lanske številke, denimo ,opozarjajo na 348 razredov B, 160 razredov V (od tega 41 tovornih in 119 potniških) ter 192 mercedesov GLC. Ker pa Autocommerce ta model vodi ločeno kot GLC in GLC coupe, je V drugi najbolje prodajani avto te znamke.

V svetu so številke še bolj impresivne. Od leta 2014 je razred V pomenil približno 209 tisoč prodanih vozil, prodajni rekord je dosegel lani, torej leto dni pred prenovo, z okoli 64 tisoč prodanimi primerki. Razlog za uspeh je širitev prodaje v Azijo, letos pa še v Indijo. Razred V ima ena od najmlajših skupin kupcev vozil znamke Mercedes-Benz.

In zdaj o novem V. Ta je dobil predvsem nove motorje. Pravzaprav motor OM 654 s štirimi valji, prostornino 1,95 litra in dizelsko zasnovo z nepogrešljivim turbopolnilnikom. Stroj je znan iz razreda E. Ponuja se v treh različicah: V 220d ima 120 kilovatov, V 250d 140 kilovatov in najzmogljivejši V 300d 176 kilovatov oziroma 239 konjskih moči. Motorji so precej varčnejši kot prej, pri različici V 250d celo za 13 odstotkov. Razpon porabe je od 5,9 do 6,8 litra.

Motorji so v večini primerov, razen pri le zadaj gnanem V 220d, povezani z novim devetstopenjskim samodejnim menjalnikom 9G-tronic. Nove so še barve karoserije in oblika koles.

V kabini so spremembe skromne – spremenjeni so zračniki na armaturni plošči, dodana nova barva usnjenega oblazinjenja in novi vzorci dekorativnih elementov. MBUX boste iskali zaman. Ker je V zgolj prenovljen, ni bil deležen tega pametnega sistema.

Na področju aktivne varnosti sta nova sistem crosswind assist, ki pomaga ohranjati smer vožnje pri sunkih bočnega vetra, in sistem, ki zaznava voznikovo utrujenost. V ima tudi aktivno zavorno asistenco, ki zagotavlja samodejno zaviranje pred ovirami, če se voznik ne odzove. Novost pa je še high beam assist plus, ki samodejno nastavlja dolgi snop žarometov in po potrebi izklaplja le določene segmente, tako da ne zaslepi voznikov, ki prihajajo nasproti oziroma vozijo pred nami.

Osveženi V lahko v drugi vrsti spremenite v razred S, saj sta na doplačilnem seznamu posebno razkošna sedeža, opremljena z električnim pomikom, gretjem in hlajenjem, naslonjalom za noge in masažo s tremi programi. Boštjan je sedeže preizkusil in potrjuje, da so resnično udobni, kar še posebej velja tudi za njihovo masažno funkcijo.

Še beseda o cenah. Osnovni V 220d z ročnim menjalnikom stane 43.600 evrov. Doplačilo za dolgo in zelo dolgo različico je skromnih 850 oziroma 1.710 evrov. Večje doplačilo je potrebno za motor, menjalnik in štirikolesni pogon. V 220d 4Matic s samodejnim menjalnikom tako stane skoraj 53.520 tisoč evrov, V 250d dobrih 50 oziroma 56 tisoč (4Matic), V 300d pa še dva tisočaka več. Oprema avantgarde ceno V 220d dvigne na 52.500 evrov, exclusive pa na več kot 86 tisočakov.

V je še vedno na voljo v treh dolžinah; kratki (4,89 metra), podaljšani (5,14 metra) in zelo dolgi (5,37 metra), pri čemer je medosna razdalja pri najdaljši izvedbi za 23 centimetrov daljša kot pri krajših dveh.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Šok in napredek pri tovornjakih in slovo od Nikija

Okoljski primež avtomobilske industrije se prenaša na tovorna vozila. Nova pravila so stroga, podražitve bodo visoke. Proizvajalci...

AVTO
Posel
Posel Volkswagnova elektrorevolucija dobiva ambiciozen slovenski epilog 15

Volkswagen vstopa v elektrodobo z novo generacijo električnih avtov in celostno storitvijo, ki bo elektrifikacijo približala tudi...

FINANCE
Banka Slovenije: Zaradi prodaje bank manj naložb

Banka Slovenije je objavila povzetek finančnega dogajanja v zadnjem letu

FINANCE
Slovenska podjetja: leto 2018 v znamenju rekordnih dobičkov, pa tudi velike rasti stroškov dela

Stroški dela medletno poskočili za 11 odstotkov, na drugi strani pa se povečuje obseg prostih denarnih sredstev

FINANCE
Članki
Članki Kaj bodo v četrtek storili pri ECB, ko je vse več znamenj gospodarskega upočasnjevanja 2

Po petih letih negativnih obrestnih mer na evrskem območju finančniki pričakujejo nadaljevanje zdajšnje monetarne politike in...

FINANCE
Članki
Članki Mayeva sestopa, jo bo nasledil tisti, ki ga podpira Trump? 2

Ducat kandidatov se vidi na premierskem položaju, s katerega sestopa Theresa May; ima Boris Johnson kaj več možnosti, ker ga je podprl...

FINANCE
Članki
Članki Slovenija kot ujeta v časovni stroj - iz Bruslja je dobila enaka priporočila kot lani 5

Letos prvič evropska komisija članicam EU ne namenja zgolj proračunskih in reformnih napotkov, ampak tudi naložbena priporočila

FINANCE
Članki
Članki Evropske volitve: Koliko zaslužijo poslanci, koliko davkov plačajo in kakšne pokojnine dobijo 6

Do kakšnih prejemkov so upravičeni poslanci evropskega parlamenta