Skupina PSA ima »nos« za majhne SUV oziroma športne terence. Letos si je v Evropi odrezala kar 27 odstotni delež tega obetavnega in rastočega razreda. Z novim 2008, pa se bo premaknile še višje, na 30 ali več odstotni delež. Ta bo prvič tudi povsem električen.
Številke so zgovorne in same od sebe pojasnjujejo zakaj ima francoski PSA kar pet modelov v nekdaj nišnem razredu B SUV. To so peuget 2008, citroëna C3 aircross in C4 cactus ter opla crossland X in mokka X. Skupaj so le v prvem četrtletju letos v Evropi našli 153 tisoč kupcev in si odrezali 27 odstotni delež trga, ki je v istem obdobju prepričal 569 tisoč kupcev – 11 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.
Celoletna napoved za 2019 kaže na prodajo 1,99 milijona malih B SUV v Evropi, prihodnje leto pa na 2,16 milijona. Lani je bilo prodanih 1,83 milijona malih SUV.
Peugeot 2008 je še letos, kljub očitni starosti, v odlični formi. V šestih letih je prepričal prek milijona evropskih kupcev, od tega pet tisoč slovenskih. Še v prvih treh mesecih letos si je izboril četrto mesto v evropski prodaji, prepričal je prek 45 tisoč kupcev, lani je bil drugi – takoj za renaultom capturjem.
Leta 2017 je bilo za 2008 najuspešnejše, v Evropi je našel prek 180 tisoč kupcev.
Novi 2008 ima zato upravičeno visoke cilje, ki bržkone segajo na sam prodajni vrh. Oblikovno zvesto sledi modelu 208 in je obenem bolj oglat in precej večji. Po merah je prerasel tudi prvi 2008, saj je denimo v dolžino zrasel iz 4,16 na 4,3 metra, prtljažnik pa ima v osnovi skoraj sto litrov več prostora, 434 namesto 338 litrov.
V kabini je 2008 dobil i-Cockpit druge generacije, funkcijam bo mogoče ukazovati glasovno, osrednji zaslon pa bo velik do deset palcev. Nov parkirni asistent bo deloval tudi pri le 60 centimetrih dodatnega prostora, 2008 bo tako parkiral v le 4,9 metra veliko parkirno luknjo.
Motorni del bo večinoma znan, sestavljen bo iz 1,2 litrskega puretech turbo bencinarja s 74, 96 in 114 kilovatov ter 1,5 litrskega BlueHDI dizla z 74 oziroma 96 kilovati.
Popolnoma nov pa bo električni e-2008 s 100 kilovati moči, 50 kWh baterijo in dosegom 310 kilometrov – 30 manj kot lažji e-208. za polnjenje na 11 kW stenski polnilnici boste potrebovali pet ur in 15 minut, na ultrahitrih polnilnicah pa boste 80 odstotkov baterije napolnili v pol ure.