Osem direktorjev in dve direktorici na visokih položajih v slovenskih podjetjih je prispevalo glavni del ocene najvišjih kategorij izbora Poslovni avto leta (PAL) – managerski avto leta in luksuzni terenec leta. V videu in na fotografijah si poglejte, kako so preizkušali limuzine in luksuzne terence, kaj je zanje pomembno in kako so podelili svoje glasove?
S kandidatoma v PAL 2020 – BMW 7 in X7 pa smo se odpravili na zanimivo popotovanje po Romuniji in Bolgariji. V dveh dneh smo z BMW 745e in X7 40i prevozili skoraj tisoč kilometrov, si na poti ogledali sanjske gradove, prostrane gozdove in pašnike, se sprehodili po Bukarešti, sprli z lokalnimi policisti … več v reportaži.
»Električni avtomobili in nič emisij = surovinski, ekološki in socialni problem,« piše urednica Financ Simona Toplak. Njen zapis temelji na raziskavi britanskih znanstvenikov, ki ob siceršnjem poudarjanju nujnosti zmanjšanja izpustov ogljikovega dioksida opozarjajo na posledice zelene brezogljične ekonomije za naravne vire.
Uroš je v Nemčiji preizkusil osveženega mercedes-benza GLC. Ta bo s premišljenimi in izpiljenimi posodobitvami v slovenske prodajne salone prispel julija. Z njim se bo lahko že letos pogovarjalo 75 Slovencev, MBUX je namreč del serijske opreme.
Poznajo jih do obisti, saj so z njimi prevozili že več milijonov kilometrov. Gre za člane naše žirije uporabnikov v kategoriji dostavno vozilo leta. Pojasnili so nam, kaj vse mora imeti dober dostavnik, kako pomemben je servis …
Takšen pa je bil razplet v tovornjaškem razredu.
Iz tovornih velikanov h karavanom. Prvi je novi BMW serije 3 touring. Uroš pravi, da bo v njem uživala tudi prtljaga.
Drugi je že znan, v ponedeljek pa je zapeljal tudi med slovenske kupce. To je peugeot 508 SW oziroma poslovni avto leta 2019 s karavanskim zadkom. V primerjavi z limuzino je zanj treba doplačati od 1.200 do 1.500 evrov. Do konca leta naj bi jih prodali 120.
Ford dodaja še kombinacijo hibrida in karavana, to namreč ponuja novi oziroma osveženi ford mondeo, ki je konec preteklega tedna zapeljal na slovenske ceste. Ponudba je kar obetavna.
Toyota pa ponuja le limuzinski, a zelo obetaven hibrid v obliki novega camryja, v Evropi že skoraj pozabljene velike toyote, ki obuja nekdanje vrednote ter dodaja nove za privlačno ceno.
Za konec pa še galerija s slovesne razglasitve Poslovnega avta leta 2019: Kdo vse nas je obiskal, kakšen je bil program, kdo je nastopal, kdo vodil dogodek, kakšne dobrote so nam pripravili v Catering LAB in kakšna je bila spremljajoča razstava pred čarobnim Tavčarjevim dvorcem.
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.