Karavanski BMW serije 3 si je pot utrl že pred 32 leti. V petih generacijah so jih Bavarci izdelali več kot 1,7 milijona primerkov, od tega kar pol milijona v zadnji generaciji. Po prihodu atraktivne nove limuzinske serije 3 so zdaj razkrili še karavansko. V primerjavi s predhodnikom je najbolj, kar za 76 milimetrov, zrasla v dolžino. Širša je za 16 in višja za osem milimetrov. Večji je tako tudi prtljažnik, ki ponuja 500, s podrtjem zadnjih sedežev pa 1.510 litrov prostornine.
Ob prostornini šteje tudi uporabnost
Podvozje je za 25 odstotkov trše, kljub karavanski obliki pa serija 3 touring ohranja enakomerno razporeditev teže med prednjo in zadnjo osjo. Ob dinamičnosti so inženirji poskrbeli tudi za uporabnost. Ločeno od prtljažnih vrat se odpira zadnje okno, ki ima dva centimetra večjo odprtino. V dnu prtljažnika je prostor za shranitev prtljažnega roloja in pregradne mreže. Zadnja sedežna vrsta se zloži v razmerju 40 : 20 : 40, za doplačilo le s pritiskom na gumb. Le s pritiskom se bodo zložili tudi vzglavniki.
Lažje je nalagati večje predmete. Nalagalna površina je širša za več kot 10 centimetrov, nalagalni rob pa so s 35 milimetrov znižali na osem. Za doplačilo bo na voljo pripomoček, za katerega v Münchnu pravijo, da ga konkurenca nima. Dno prtljažnika bo mogoče opremiti z vodili, ki jih na sredini pokriva guma. Ta se z zagonom motorja dvigne in ustvarja oprijemljivo podlago za večje in težje predmete, da med vožnjo ne drsijo po prtljažnem prostoru. Priročno, če prevažate zaboj šampanjca ali kokakole.
Kaj vam bodo podarili
Serijsko bo karavanska serija 3 opremljena z LED-žarometi, lahko pa boste doplačali še laserske. Brez doplačila boste dobili tudi strešne sani, odpiranje prtljažnih vrat na gumb, aluminijaste obloge za B- in C-stebrička ter aluminijast rob stranskih oken. Na seznamu serijske opreme je še akustično vetrobransko steklo, med varnostnimi sistemi pa opozorilo pred zapuščanjem voznega pasu in funkcija mestnega zaviranja v sili s sistemom za prepoznavanje pešcev in kolesarjev.
Motorji so preneseni iz limuzine. Štirje štirivaljni motorji, po dva bencinska in dizelska, ter dva šestvaljna M340i xDrive in 330d xDrive. Vstopna dizelska motorja bosta v izhodišču opremljena z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, pri preostalih motorjih pa serijsko prestavlja osemstopenjska avtomatika. Prihodnje leto bo ponudbo razširil še priključni hibrid. Karavana bodo javnosti prvič pokazali konec junija v Münchnu na dogodku NextGen. V bavarski prestolnici ga bodo tudi izdelovali. Na trg bo prispel konec septembra.