Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.
Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Prejšnji mesec je na evropskem avtomobilskem trgu prišlo do rahlega zasuka. Prodaja je prvič po lanskem avgustu zrasla, sicer za skromne štiri promile. Sosednja Hrvaška pa se je po prodaji avtov približala Sloveniji.

Karavanski BMW serije 3: v vožnji bo uživala tudi prtljaga

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
BMW dodaj
 
Čas branja: 3 min
13.06.2019  00:35
BMW serije 3 s 500-litrskim prtljažnikom na ceste prihaja septembra, prihodnje leto pa tudi kot priključni hibrid
Karavanski BMW serije 3: v vožnji bo uživala tudi prtljaga
Foto: Fabian Kircbauer, Fabian Kirchba

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
BMW dodaj

Karavanski BMW serije 3 si je pot utrl že pred 32 leti. V petih generacijah so jih Bavarci izdelali več kot 1,7 milijona primerkov, od tega kar pol milijona v zadnji generaciji. Po prihodu atraktivne nove limuzinske serije 3 so zdaj razkrili še karavansko. V primerjavi s predhodnikom je najbolj, kar za 76 milimetrov, zrasla v dolžino. Širša je za 16 in višja za osem milimetrov. Večji je tako tudi prtljažnik, ki ponuja 500, s podrtjem zadnjih sedežev pa 1.510 litrov prostornine.

Ob prostornini šteje tudi uporabnost

Podvozje je za 25 odstotkov trše, kljub karavanski obliki pa serija 3 touring ohranja enakomerno razporeditev teže med prednjo in zadnjo osjo. Ob dinamičnosti so inženirji poskrbeli tudi za uporabnost. Ločeno od prtljažnih vrat se odpira zadnje okno, ki ima dva centimetra večjo odprtino. V dnu prtljažnika je prostor za shranitev prtljažnega roloja in pregradne mreže. Zadnja sedežna vrsta se zloži v razmerju 40 : 20 : 40, za doplačilo le s pritiskom na gumb. Le s pritiskom se bodo zložili tudi vzglavniki.

Lažje je nalagati večje predmete. Nalagalna površina je širša za več kot 10 centimetrov, nalagalni rob pa so s 35 milimetrov znižali na osem. Za doplačilo bo na voljo pripomoček, za katerega v Münchnu pravijo, da ga konkurenca nima. Dno prtljažnika bo mogoče opremiti z vodili, ki jih na sredini pokriva guma. Ta se z zagonom motorja dvigne in ustvarja oprijemljivo podlago za večje in težje predmete, da med vožnjo ne drsijo po prtljažnem prostoru. Priročno, če prevažate zaboj šampanjca ali kokakole.

Kaj vam bodo podarili

Serijsko bo karavanska serija 3 opremljena z LED-žarometi, lahko pa boste doplačali še laserske. Brez doplačila boste dobili tudi strešne sani, odpiranje prtljažnih vrat na gumb, aluminijaste obloge za B- in C-stebrička ter aluminijast rob stranskih oken. Na seznamu serijske opreme je še akustično vetrobransko steklo, med varnostnimi sistemi pa opozorilo pred zapuščanjem voznega pasu in funkcija mestnega zaviranja v sili s sistemom za prepoznavanje pešcev in kolesarjev.

Motorji so preneseni iz limuzine. Štirje štirivaljni motorji, po dva bencinska in dizelska, ter dva šestvaljna M340i xDrive in 330d xDrive. Vstopna dizelska motorja bosta v izhodišču opremljena z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, pri preostalih motorjih pa serijsko prestavlja osemstopenjska avtomatika. Prihodnje leto bo ponudbo razširil še priključni hibrid. Karavana bodo javnosti prvič pokazali konec junija v Münchnu na dogodku NextGen. V bavarski prestolnici ga bodo tudi izdelovali. Na trg bo prispel konec septembra.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti BMW s strupenim kvartetom iz steklenice izpustil ujetega duha

Bavarci so razkrili težko pričakovani dirkaški različici kupeja in kabrioleta – razkošne ter hkrati športne serije 8.

AVTO
BMW razkriva novo serijo 1 in se poslavlja od zadnjega pogona

Krajši, višji, s prednjim pogonom in krajšim medosjem. Za marsikoga se sliši kot korak nazaj, v teoriji in številkah pa nova BMW...

AVTO
Novosti
Novosti Za volanom novega BMW 7: maska, ki straši tekmece in boža ego lastnikov 11

BMW na Kitajskem proda kar 40 odstotkov vseh serij 7, povprečna starost kupca sedmice je 36 let, Kitajci pa že pregovorno dajo veliko na...

AVTO
Novice
Novice Dobra vest in slaba vest o ameriških carinah na evropske avtomobile 2

Konec tedna se izteče rok, ko bi moral ameriški predsednik Trump sporočiti, kako bo ravnala ameriška administracija glede zagroženih...

FINANCE
Članki
Članki Takoj po izvolitvi evropskega parlamenta bo sledil boj za top položaje v ustanovah EU 1

Junija je pričakovati zabeljeno kadrovsko razpravo o tem, kdo naj zasede vodilne položaje v štirih evropskih ustanovah.