Toyota camry je (bil) v Evropi že skoraj pozabljen model, a po drugi strani je že več kot desetletje najbolje prodajani avtomobil v ZDA. Preudarni Japonci so to pot sešteli 1+1 in z novo generacijo svojega dragulja (ime camry izvira iz japonske besede za krono “kan muri”) na slovenske ceste poslali klasično oblikovano limuzino z velikim potencialom.
Camry je po značaju avtomobilska klasika postavljena na prilagodljivo platformo TNGA. Ob zelo prostorni kabini ta ponuja nižje težišče, s tem boljše vozne lastnosti in predvsem najnovejši hibridni pogon. Za svojega ga bodo z lahkim srcem vzeli taksisti in trgovski potniki, na račun bogate opreme in udobja tudi direktorji, zaradi omejitev pri velikosti odprtine s 524 litri velikega limuzinskega prtljažnika pa manj družine.
Skoraj 4,9 metra dolga limuzina na 2,82 metra medosne razdalje zagotavlja veliko prostora tako spredaj kot na zadnjih sedežih - tudi višjerasli potniki se bodo tam počutili odlično.
Hvalimo še udobje čvrstih, a res udobno vzmetenih ter bogato dimenzioniranih sedežev, kakovost materialov in prestižen občutek v kabini, ki je pri Japoncih navadno bolj pusta in konfekcijska. Ergonomija voznikovega prostora je evropsko dosledna, armatura pa precej ameriška, saj ponuja veliko utorov za malenkosti in držala za pijačo.
Oblikovalci so za camryja izbrali kakovostne materiale, tudi končna izdelava je zelo dobra. V duhu modernih časov bi bili merilniki lahko digitalni (a je med obema klasičnima umeščen 7-palčni podatkovni zaslon), hvalimo pa možnost brezžičnega polnjenja in izbire vrhunskega JBL ozvočenja. Za doplačilo je na voljo še 10-palčni headup zaslon in generator ionov Nanoe. Ta potniško kabino prezračuje, odišavi ter poskrbi, da v avtu ne bo plesni, virusov in bakterij.
Camry vedno poganja 2,5 litrski hibrid s 160 kilovati (218 konjskimi močmi), ki ga poznamo iz modela rav4. Motor deluje po varčnem atkinsonovem ciklu in je vselej povezan s samodejnim menjalnikom CVT. Sklop omogoča pospešek do stotice v 8,3 sekunde.
Po zmogljivostih ta 4,88 metra dolga limuzina dosega tekmece z dvolitrskimi dizelskimi motorji moči okoli 140 kilovatov, po izpustih pa jih z 98 oziroma 101 gramom ogljikovega dioksida na kilometer (poraba je od 4,3 do 4,4 litra) presega.
Del serijske opreme pri vseh ravneh opreme je izdaten paket varnostnih pripomočkov toyota safety sense. Camry zna tako prepoznati znake, samodejno uravnavati žaromete, do hitrosti 50 km/h samodejno preprečiti nalet s pešcem, do hitrosti 180 km/h z radarskim tempomatom samodejno vzdrževati varnostno razdaljo ter v gneči do hitrosti 40 km/h slediti prometnemu toku - tudi s samodejno zaustavitvijo in ponovnim speljevanjem.
Skoraj petmetrska toyotina limuzina je kupcem na voljo s štirimi paketi opreme in ceno od 32.400 evrov, najdražja pa stane 38.900 evrov.