Avto

Toyotin dragulj za zahtevnejše kupce

Toyota je po dolgi odsotnosti na slovenskem trgu ponudila razkošni model camry, ki stavi na prostor, udobje, ugodno ceno in energijsko učinkovitost - v glavni vlogi je pričakovano hibridni pogon.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

12.06.2019 00:22
Dopolnjeno: 12.06.2019 00:43
Čas branja: 4 min

Toyota camry je (bil) v Evropi že skoraj pozabljen model, a po drugi strani je že več kot desetletje najbolje prodajani avtomobil v ZDA. Preudarni Japonci so to pot sešteli 1+1 in z novo generacijo svojega dragulja (ime camry izvira iz japonske besede za krono “kan muri”) na slovenske ceste poslali klasično oblikovano limuzino z velikim potencialom.

Camry je po značaju avtomobilska klasika postavljena na prilagodljivo platformo TNGA. Ob zelo prostorni kabini ta ponuja nižje težišče, s tem boljše vozne lastnosti in predvsem najnovejši hibridni pogon. Za svojega ga bodo z lahkim srcem vzeli taksisti in trgovski potniki, na račun bogate opreme in udobja tudi direktorji, zaradi omejitev pri velikosti odprtine s 524 litri velikega limuzinskega prtljažnika pa manj družine.

Skoraj 4,9 metra dolga limuzina na 2,82 metra medosne razdalje zagotavlja veliko prostora tako spredaj kot na zadnjih sedežih - tudi višjerasli potniki se bodo tam počutili odlično.

Hvalimo še udobje čvrstih, a res udobno vzmetenih ter bogato dimenzioniranih sedežev, kakovost materialov in prestižen občutek v kabini, ki je pri Japoncih navadno bolj pusta in konfekcijska. Ergonomija voznikovega prostora je evropsko dosledna, armatura pa precej ameriška, saj ponuja veliko utorov za malenkosti in držala za pijačo.

Oblikovalci so za camryja izbrali kakovostne materiale, tudi končna izdelava je zelo dobra. V duhu modernih časov bi bili merilniki lahko digitalni (a je med obema klasičnima umeščen 7-palčni podatkovni zaslon), hvalimo pa možnost brezžičnega polnjenja in izbire vrhunskega JBL ozvočenja. Za doplačilo je na voljo še 10-palčni headup zaslon in generator ionov Nanoe. Ta potniško kabino prezračuje, odišavi ter poskrbi, da v avtu ne bo plesni, virusov in bakterij.

Camry vedno poganja 2,5 litrski hibrid s 160 kilovati (218 konjskimi močmi), ki ga poznamo iz modela rav4. Motor deluje po varčnem atkinsonovem ciklu in je vselej povezan s samodejnim menjalnikom CVT. Sklop omogoča pospešek do stotice v 8,3 sekunde.

Po zmogljivostih ta 4,88 metra dolga limuzina dosega tekmece z dvolitrskimi dizelskimi motorji moči okoli 140 kilovatov, po izpustih pa jih z 98 oziroma 101 gramom ogljikovega dioksida na kilometer (poraba je od 4,3 do 4,4 litra) presega.

Del serijske opreme pri vseh ravneh opreme je izdaten paket varnostnih pripomočkov toyota safety sense. Camry zna tako prepoznati znake, samodejno uravnavati žaromete, do hitrosti 50 km/h samodejno preprečiti nalet s pešcem, do hitrosti 180 km/h z radarskim tempomatom samodejno vzdrževati varnostno razdaljo ter v gneči do hitrosti 40 km/h slediti prometnemu toku - tudi s samodejno zaustavitvijo in ponovnim speljevanjem.

Skoraj petmetrska toyotina limuzina je kupcem na voljo s štirimi paketi opreme in ceno od 32.400 evrov, najdražja pa stane 38.900 evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Toyota v številkah: kako ji je šlo v svetu, Evropi in Sloveniji?
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota v številkah: kako ji je šlo v svetu, Evropi in Sloveniji?

Toyota je leto 2020 zaključila s prvim mestom v svetovni prodaji. Na stari celini je Toyota lani prodala skoraj milijon vozil in si odrezala rekorden šestodstotni tržni delež, v Sloveniji pa ji je šlo dobro predvsem pri prodaji fizičnim osebam.

FINANCE
Avto
Toyota povečala dobiček in izboljšala napovedi
Avto
AvtoUroš Božin Toyota povečala dobiček in izboljšala napovedi

Japonska družba se je uspešno spopadla s pomanjkanjem polprevodnikov, ki proizvodnjo v avtomobilski industriji ogroža že od konca leta.

FINANCE
Avto
Toyota po petih letih nazaj na prestol
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota po petih letih nazaj na prestol

Toyota je objavila uradne rezultate prodaje za lani. Japonski proizvajalec je prodal 9,53 milijona vozil, kar je več od Volkswagna. Zato se po petih letih vrača na prestol.

FINANCE
PMM
Toyota popušča pri elektriki, aprila bo razkrila tekmeca tesli model Y in VW ID.4
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Toyota popušča pri elektriki, aprila bo razkrila tekmeca tesli model Y in VW ID.4 15

Toyota je pripravila popolnoma električni srednje velik športni terenec, razkrit bo konec aprila v Šanghaju

FINANCE
Avto
Šef Toyote je najuglednejši menedžer v avtoindustriji, priznanje je namenil zaposlenim
Avto
AvtoMiloš Milač Šef Toyote je najuglednejši menedžer v avtoindustriji, priznanje je namenil zaposlenim

Predsednik uprave Toyote Akio Toyoda si je prislužil naziv najuglednejšega menedžerja leta 2021 v izboru Svetovni avto leta, zanj smo glasovali tudi na Financah

FINANCE
Avto
Nov vodilni položaj Slovenca v evropski Toyoti
Avto
AvtoMiloš Milač Nov vodilni položaj Slovenca v evropski Toyoti 2

Medvoščan Tom Fux je pred nekaj dnevi prevzel novo funkcijo v vrhu Toyote Motor Europe, ki skrbi za to znamko v Evropi, Rusiji in še v nekaterih okoliških državah. Fux je postal podpredsednik, odgovoren za prodajo, marketing in zadovoljstvo kupcev za znamki Toyota in Lexus.