Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.
Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Prejšnji mesec je na evropskem avtomobilskem trgu prišlo do rahlega zasuka. Prodaja je prvič po lanskem avgustu zrasla, sicer za skromne štiri promile. Sosednja Hrvaška pa se je po prodaji avtov približala Sloveniji.

Toyotin dragulj za zahtevnejše kupce

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Toyota dodaj
Mura dodaj
 
Čas branja: 4 min
12.06.2019  00:22  Dopolnjeno: 12.06.2019 00:43
Toyota je po dolgi odsotnosti na slovenskem trgu ponudila razkošni model camry, ki stavi na prostor, udobje, ugodno ceno in energijsko učinkovitost - v glavni vlogi je pričakovano hibridni pogon.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Toyota dodaj
Mura dodaj

Toyota camry je (bil) v Evropi že skoraj pozabljen model, a po drugi strani je že več kot desetletje najbolje prodajani avtomobil v ZDA. Preudarni Japonci so to pot sešteli 1+1 in z novo generacijo svojega dragulja (ime camry izvira iz japonske besede za krono “kan muri”) na slovenske ceste poslali klasično oblikovano limuzino z velikim potencialom.

Camry je po značaju avtomobilska klasika postavljena na prilagodljivo platformo TNGA. Ob zelo prostorni kabini ta ponuja nižje težišče, s tem boljše vozne lastnosti in predvsem najnovejši hibridni pogon. Za svojega ga bodo z lahkim srcem vzeli taksisti in trgovski potniki, na račun bogate opreme in udobja tudi direktorji, zaradi omejitev pri velikosti odprtine s 524 litri velikega limuzinskega prtljažnika pa manj družine.

Skoraj 4,9 metra dolga limuzina na 2,82 metra medosne razdalje zagotavlja veliko prostora tako spredaj kot na zadnjih sedežih - tudi višjerasli potniki se bodo tam počutili odlično.

Hvalimo še udobje čvrstih, a res udobno vzmetenih ter bogato dimenzioniranih sedežev, kakovost materialov in prestižen občutek v kabini, ki je pri Japoncih navadno bolj pusta in konfekcijska. Ergonomija voznikovega prostora je evropsko dosledna, armatura pa precej ameriška, saj ponuja veliko utorov za malenkosti in držala za pijačo.

Oblikovalci so za camryja izbrali kakovostne materiale, tudi končna izdelava je zelo dobra. V duhu modernih časov bi bili merilniki lahko digitalni (a je med obema klasičnima umeščen 7-palčni podatkovni zaslon), hvalimo pa možnost brezžičnega polnjenja in izbire vrhunskega JBL ozvočenja. Za doplačilo je na voljo še 10-palčni headup zaslon in generator ionov Nanoe. Ta potniško kabino prezračuje, odišavi ter poskrbi, da v avtu ne bo plesni, virusov in bakterij.

Camry vedno poganja 2,5 litrski hibrid s 160 kilovati (218 konjskimi močmi), ki ga poznamo iz modela rav4. Motor deluje po varčnem atkinsonovem ciklu in je vselej povezan s samodejnim menjalnikom CVT. Sklop omogoča pospešek do stotice v 8,3 sekunde.

Po zmogljivostih ta 4,88 metra dolga limuzina dosega tekmece z dvolitrskimi dizelskimi motorji moči okoli 140 kilovatov, po izpustih pa jih z 98 oziroma 101 gramom ogljikovega dioksida na kilometer (poraba je od 4,3 do 4,4 litra) presega.

Del serijske opreme pri vseh ravneh opreme je izdaten paket varnostnih pripomočkov toyota safety sense. Camry zna tako prepoznati znake, samodejno uravnavati žaromete, do hitrosti 50 km/h samodejno preprečiti nalet s pešcem, do hitrosti 180 km/h z radarskim tempomatom samodejno vzdrževati varnostno razdaljo ter v gneči do hitrosti 40 km/h slediti prometnemu toku - tudi s samodejno zaustavitvijo in ponovnim speljevanjem.

Skoraj petmetrska toyotina limuzina je kupcem na voljo s štirimi paketi opreme in ceno od 32.400 evrov, najdražja pa stane 38.900 evrov.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Toyota camry: iz svetovnega prestola preveč ponižno vozi v Evropo 7

Toyota se v srednji razred vrača s skoraj petmetrsko limuzino kupejevskih potez, ki sliši na znano ime camry. Poganja jo le 2,5 litrski...

AVTO
Novice
Novice Dobra vest in slaba vest o ameriških carinah na evropske avtomobile 2

Konec tedna se izteče rok, ko bi moral ameriški predsednik Trump sporočiti, kako bo ravnala ameriška administracija glede zagroženih...

AVTO
Novice
Novice Agencija za varnost prometa poziva k ničelni toleranci do alkohola v prometu 13

Pri agenciji za varnost prometa menijo, da bi morali znižati dovoljeno mejo alkohola ter strožje obravnavati pijane voznike

FINANCE
Članki
Članki Tudi prenizka inflacija je lahko problematična 1

Kot so pokazali sveži podatki evropskega statističnega urada Eurosta, se je inflacija na evrskem območju marca oddaljila od cilja ECB

FINANCE
Članki
Članki ECB sporoča: Rekordno nizke bodo obrestne mere še vsaj do konca prvega polletja 2020, ne le do konca leta 2019 1

Ob tem ključnem podatku so iz ECB sporočili tudi, po kakšni obrestni meri bodo posojali denar bankam v novem krogu poceni posojil TLTRO...

TRANS-LOG
Novice
Novice Bruselj Sloveniji: Vaša odvisnost od cestnega prometa je težava 5

V prihodnjem evropskem proračunu 2021–2027 Bruselj Sloveniji priporoča, naj se več ukvarja z naložbami v železnice in s trajnostnim...

FINANCE
Članki
Članki Slovenija kot ujeta v časovni stroj - iz Bruslja je dobila enaka priporočila kot lani 5

Letos prvič evropska komisija članicam EU ne namenja zgolj proračunskih in reformnih napotkov, ampak tudi naložbena priporočila