Seat tarraco: zamujena priložnost sicer prepričljivega španca Seat tarraco: zamujena priložnost sicer prepričljivega španca Je Špancem uspelo velikega in predvidljivega germana obarvati z mediteranskim soncem, sproščenostjo in čustvi? Več v nadaljevanju...
Na kavo v modernem retro slogu Na kavo v modernem retro slogu Zguljena usnjena jakna, sprane kavbojke, bulerji, nekaj dni stara brada (ali razmršeni lasje), »fensi« čelada in raybanke na nosu. Vse to je bilo še pred kratkim značilno za cafe racerje, zdaj pa so jih zamenjali hudi frajerji današnjega časa, ki prisegajo na vrhunske blagovne znamke in dobro opremo.
V torek ena največjih sprememb pri ceni bencina in dizla V torek ena največjih sprememb pri ceni bencina in dizla Tektonske premike na naftnih trgih bomo v torek občutili na slovenskih bencinskih črpalkah
(video) Slovenski direktorji, ki so določili letošnja zmagovalca (video) Slovenski direktorji, ki so določili letošnja zmagovalca Kaj je pomembno za najzahtevnejše uporabnike luksuznih limuzin, direktorje slovenskih podjetij? Kako so razdelili glasove in določili zmagovalce PAL 2019?
BMW 7 in X7: popotovanje po deželi vampirjev, obcestnih jaškov in prelepih gradov BMW 7 in X7: popotovanje po deželi vampirjev, obcestnih jaškov in prelepih gradov Z BMW serije 7 in X7 smo prevozili skoraj tisoč kilometrov od romunskega mesta Sibiu, prek Bukarešte in popotovanje končali v bolgarski Sofiji.

Poslovni avto leta dobil še karavanskega brata

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Peugeot dodaj
 
Čas branja: 3 min
12.06.2019  23:10
Peugeot 508 SW dokazuje, da je lahko tudi karavan moderno, elegantno in hkrati športno vozilo. V primerjavi z limuzino bo zanj treba doplačati od 1.200 do 1.500 evrov. Do konca leta naj bi jih prodali 120.
Poslovni avto leta dobil še karavanskega brata
Foto: Uroš Božin

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Peugeot dodaj

Ni minil niti teden, odkar si je peugeot 508 privozil laskavi naziv poslovnega avta leta 2019, že pri Peugeotu na trg pošiljajo karavansko različico 508 SW. Seveda gre le za časovno naključje, toda po pričakovanjih bi SW moral biti še bolj priljubljen od limuzine, ki kupce navdušuje od januarja. Tradicionalno se namreč kupci v srednjem (poslovnem) avtomobilskem razredu v kar 60 odstotkih primerov odločijo za karavana. Čeprav se je razred prejšnje leto zaradi priljubljenosti športnih terencev v Sloveniji skrčil za petino, so pri Peugeotu letos upad ublažili zaradi prihoda novega 508.

Pri branjenju trdnjave jim bo pomagal zdaj še karavan. Silhueta avta združuje obliko karavana in kupeja v tako imenovani shooting brake ali – po domače – kupejevski karavan. Za takšen pristop so se v tovarni odločili, da bi bili oblikovno opazni. Tudi SW se lahko pohvali z okni brez okvirjev. Od zdaj tudi pri karavanu na zadku luči povezuje okrasna letev v svetleče črni barvi. Luči svetijo v LED-tehnologiji in ustvarjajo tridimenzionalni učinek. Da mimoidoči njegovega izvora ne bi zamešali, so pod zadnje okno namestili še napis Peugeot. Pri uvozniku verjamejo, da se bodo kupci za karavana odločali prav zaradi oblike in bogate opremljenosti.

Štirje centimetri za glave potnikov zadaj

Karavan je od limuzine daljši za 28 in višji za 17 milimetrov. Medosna razdalja in širina ostajata enaki, kar pomeni, da karavan v voznih lastnostih ohranja vozniško izkušnjo limuzine. Največja sprememba je tako pričakovano zadaj. Pomembna pridobitev, ki je bodo še posebej veseli potniki na zadnjih sedežih, je 40 milimetrov več prostora v predelu glave. Prtljažnik je v karavanu 25 milimetrov daljši. Skupno sprejme 530 litrov prtljage, kar je 43 litrov več od limuzine, nalaganje pa je lažje zaradi nižjega nakladalnega roba in široke odprtine. Za večjo uporabnost lahko izberete vodila in mrežo za zadrževanje visokega tovora ali pa prostoročno odpiranje prtljažnika z zamahom noge pod zadnji odbijač.

Do konca leta načrtujejo prodajo 120 karavanov. Na voljo so paketi opreme active, allure, GT-line in GT. Z opremo active, allure in GT-line boste za karavansko različico doplačali 1.200 evrov, pri najbogatejši opremi GT pa zaradi vodil v prtljažniku 1.500 evrov. Kupci se v 90 odstotkih odločijo za dizelski motor. Tisti, ki jih premami bencinski, pa pogosto izberejo zmogljivejšo različico, priznavajo pri zastopniku.

Karavan od 27.100 evrov

Bencinski motor (1,6-litrski) je v obeh različicah 180 in 225 opremljen z osemstopenjsko avtomatiko; 1,5-litrski dizelski motor je edini povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. S 27.100 evri pomeni vstopno točko v peugeot 508 SW. Za zmogljivejši dvolitrski dizelski motor boste morali odšteti 30.500 evrov. Zanj je pri limuzini največ zanimanja v različici 160 z opremo allure in 180 v opremi GT-line in GT.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Evropske volitve: Koliko zaslužijo poslanci, koliko davkov plačajo in kakšne pokojnine dobijo 6

Do kakšnih prejemkov so upravičeni poslanci evropskega parlamenta

FINANCE
Članki
Članki Več demokracije, ne kakistokracije

Evropske volitve štejejo, ker izbiramo ljudi, ki bodo soodločali o zakonodaji, ki je temelj za večinski del nacionalnih predpisov.

FINANCE
Članki
Članki Takoj po izvolitvi evropskega parlamenta bo sledil boj za top položaje v ustanovah EU 1

Junija je pričakovati zabeljeno kadrovsko razpravo o tem, kdo naj zasede vodilne položaje v štirih evropskih ustanovah.

FINANCE
Članki
Članki Mayeva sestopa, jo bo nasledil tisti, ki ga podpira Trump? 2

Ducat kandidatov se vidi na premierskem položaju, s katerega sestopa Theresa May; ima Boris Johnson kaj več možnosti, ker ga je podprl...

FINANCE
Članki
Članki (kadrovski boj) Vemo, koga bi na čelu evropske komisije Slovenija, skrivnost ostaja, kdo bo res predlagan 2

Glede postopka izbire načelno ni pričakovati maratona, šprinta pa tudi ne. Voditelji članic EU so danes opravili prvo razpravo o tem,...

FINANCE
Članki
Članki Kakšna tveganja prežijo na slovenske banke 7

Banke v precej primerih ne upoštevajo priporočil Banke Slovenije glede kreditnih standardov, pravi Tomaž Košak iz Banke Slovenije....