Ni minil niti teden, odkar si je peugeot 508 privozil laskavi naziv poslovnega avta leta 2019, že pri Peugeotu na trg pošiljajo karavansko različico 508 SW. Seveda gre le za časovno naključje, toda po pričakovanjih bi SW moral biti še bolj priljubljen od limuzine, ki kupce navdušuje od januarja. Tradicionalno se namreč kupci v srednjem (poslovnem) avtomobilskem razredu v kar 60 odstotkih primerov odločijo za karavana. Čeprav se je razred prejšnje leto zaradi priljubljenosti športnih terencev v Sloveniji skrčil za petino, so pri Peugeotu letos upad ublažili zaradi prihoda novega 508.
Pri branjenju trdnjave jim bo pomagal zdaj še karavan. Silhueta avta združuje obliko karavana in kupeja v tako imenovani shooting brake ali – po domače – kupejevski karavan. Za takšen pristop so se v tovarni odločili, da bi bili oblikovno opazni. Tudi SW se lahko pohvali z okni brez okvirjev. Od zdaj tudi pri karavanu na zadku luči povezuje okrasna letev v svetleče črni barvi. Luči svetijo v LED-tehnologiji in ustvarjajo tridimenzionalni učinek. Da mimoidoči njegovega izvora ne bi zamešali, so pod zadnje okno namestili še napis Peugeot. Pri uvozniku verjamejo, da se bodo kupci za karavana odločali prav zaradi oblike in bogate opremljenosti.
Štirje centimetri za glave potnikov zadaj
Karavan je od limuzine daljši za 28 in višji za 17 milimetrov. Medosna razdalja in širina ostajata enaki, kar pomeni, da karavan v voznih lastnostih ohranja vozniško izkušnjo limuzine. Največja sprememba je tako pričakovano zadaj. Pomembna pridobitev, ki je bodo še posebej veseli potniki na zadnjih sedežih, je 40 milimetrov več prostora v predelu glave. Prtljažnik je v karavanu 25 milimetrov daljši. Skupno sprejme 530 litrov prtljage, kar je 43 litrov več od limuzine, nalaganje pa je lažje zaradi nižjega nakladalnega roba in široke odprtine. Za večjo uporabnost lahko izberete vodila in mrežo za zadrževanje visokega tovora ali pa prostoročno odpiranje prtljažnika z zamahom noge pod zadnji odbijač.
Do konca leta načrtujejo prodajo 120 karavanov. Na voljo so paketi opreme active, allure, GT-line in GT. Z opremo active, allure in GT-line boste za karavansko različico doplačali 1.200 evrov, pri najbogatejši opremi GT pa zaradi vodil v prtljažniku 1.500 evrov. Kupci se v 90 odstotkih odločijo za dizelski motor. Tisti, ki jih premami bencinski, pa pogosto izberejo zmogljivejšo različico, priznavajo pri zastopniku.
Karavan od 27.100 evrov
Bencinski motor (1,6-litrski) je v obeh različicah 180 in 225 opremljen z osemstopenjsko avtomatiko; 1,5-litrski dizelski motor je edini povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. S 27.100 evri pomeni vstopno točko v peugeot 508 SW. Za zmogljivejši dvolitrski dizelski motor boste morali odšteti 30.500 evrov. Zanj je pri limuzini največ zanimanja v različici 160 z opremo allure in 180 v opremi GT-line in GT.