Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.
Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Prejšnji mesec je na evropskem avtomobilskem trgu prišlo do rahlega zasuka. Prodaja je prvič po lanskem avgustu zrasla, sicer za skromne štiri promile. Sosednja Hrvaška pa se je po prodaji avtov približala Sloveniji.

Poslovni avto leta dobil še karavanskega brata

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Peugeot dodaj
 
Čas branja: 3 min
12.06.2019  23:10
Peugeot 508 SW dokazuje, da je lahko tudi karavan moderno, elegantno in hkrati športno vozilo. V primerjavi z limuzino bo zanj treba doplačati od 1.200 do 1.500 evrov. Do konca leta naj bi jih prodali 120.
Poslovni avto leta dobil še karavanskega brata
Foto: Uroš Božin

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Peugeot dodaj

Ni minil niti teden, odkar si je peugeot 508 privozil laskavi naziv poslovnega avta leta 2019, že pri Peugeotu na trg pošiljajo karavansko različico 508 SW. Seveda gre le za časovno naključje, toda po pričakovanjih bi SW moral biti še bolj priljubljen od limuzine, ki kupce navdušuje od januarja. Tradicionalno se namreč kupci v srednjem (poslovnem) avtomobilskem razredu v kar 60 odstotkih primerov odločijo za karavana. Čeprav se je razred prejšnje leto zaradi priljubljenosti športnih terencev v Sloveniji skrčil za petino, so pri Peugeotu letos upad ublažili zaradi prihoda novega 508.

Pri branjenju trdnjave jim bo pomagal zdaj še karavan. Silhueta avta združuje obliko karavana in kupeja v tako imenovani shooting brake ali – po domače – kupejevski karavan. Za takšen pristop so se v tovarni odločili, da bi bili oblikovno opazni. Tudi SW se lahko pohvali z okni brez okvirjev. Od zdaj tudi pri karavanu na zadku luči povezuje okrasna letev v svetleče črni barvi. Luči svetijo v LED-tehnologiji in ustvarjajo tridimenzionalni učinek. Da mimoidoči njegovega izvora ne bi zamešali, so pod zadnje okno namestili še napis Peugeot. Pri uvozniku verjamejo, da se bodo kupci za karavana odločali prav zaradi oblike in bogate opremljenosti.

Štirje centimetri za glave potnikov zadaj

Karavan je od limuzine daljši za 28 in višji za 17 milimetrov. Medosna razdalja in širina ostajata enaki, kar pomeni, da karavan v voznih lastnostih ohranja vozniško izkušnjo limuzine. Največja sprememba je tako pričakovano zadaj. Pomembna pridobitev, ki je bodo še posebej veseli potniki na zadnjih sedežih, je 40 milimetrov več prostora v predelu glave. Prtljažnik je v karavanu 25 milimetrov daljši. Skupno sprejme 530 litrov prtljage, kar je 43 litrov več od limuzine, nalaganje pa je lažje zaradi nižjega nakladalnega roba in široke odprtine. Za večjo uporabnost lahko izberete vodila in mrežo za zadrževanje visokega tovora ali pa prostoročno odpiranje prtljažnika z zamahom noge pod zadnji odbijač.

Do konca leta načrtujejo prodajo 120 karavanov. Na voljo so paketi opreme active, allure, GT-line in GT. Z opremo active, allure in GT-line boste za karavansko različico doplačali 1.200 evrov, pri najbogatejši opremi GT pa zaradi vodil v prtljažniku 1.500 evrov. Kupci se v 90 odstotkih odločijo za dizelski motor. Tisti, ki jih premami bencinski, pa pogosto izberejo zmogljivejšo različico, priznavajo pri zastopniku.

Karavan od 27.100 evrov

Bencinski motor (1,6-litrski) je v obeh različicah 180 in 225 opremljen z osemstopenjsko avtomatiko; 1,5-litrski dizelski motor je edini povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. S 27.100 evri pomeni vstopno točko v peugeot 508 SW. Za zmogljivejši dvolitrski dizelski motor boste morali odšteti 30.500 evrov. Zanj je pri limuzini največ zanimanja v različici 160 z opremo allure in 180 v opremi GT-line in GT.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Vnovični odlog brexita: za nekatere olajšanje, za evropske volitve pa velik stres 5

Odgovarjamo na 13 žgočih vprašanj, med drugim: bodo Britanci sploh volili, katere države si bodo razdelile njihove sedeže v primeru...

FINANCE
Članki
Članki Takoj po izvolitvi evropskega parlamenta bo sledil boj za top položaje v ustanovah EU 1

Junija je pričakovati zabeljeno kadrovsko razpravo o tem, kdo naj zasede vodilne položaje v štirih evropskih ustanovah.

FINANCE
Članki
Članki Evropske volitve: Koliko zaslužijo poslanci, koliko davkov plačajo in kakšne pokojnine dobijo 6

Do kakšnih prejemkov so upravičeni poslanci evropskega parlamenta

FINANCE
Članki
Članki Več demokracije, ne kakistokracije

Evropske volitve štejejo, ker izbiramo ljudi, ki bodo soodločali o zakonodaji, ki je temelj za večinski del nacionalnih predpisov.

FINANCE
Članki
Članki (kadrovski boj) Vemo, koga bi na čelu evropske komisije Slovenija, skrivnost ostaja, kdo bo res predlagan 2

Glede postopka izbire načelno ni pričakovati maratona, šprinta pa tudi ne. Voditelji članic EU so danes opravili prvo razpravo o tem,...

FINANCE
Članki
Članki ECB sporoča: Rekordno nizke bodo obrestne mere še vsaj do konca prvega polletja 2020, ne le do konca leta 2019 1

Ob tem ključnem podatku so iz ECB sporočili tudi, po kakšni obrestni meri bodo posojali denar bankam v novem krogu poceni posojil TLTRO...