Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.
Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Prejšnji mesec je na evropskem avtomobilskem trgu prišlo do rahlega zasuka. Prodaja je prvič po lanskem avgustu zrasla, sicer za skromne štiri promile. Sosednja Hrvaška pa se je po prodaji avtov približala Sloveniji.

Družinski mercedes na osvežitev v Lešnikov lepotilni salon

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
avtomobilska...   dodaj
Mercedes dodaj
Arne Wiebking dodaj
AMG dodaj
 
Čas branja: 7 min
09.06.2019  22:55
Kaj vse so Nemci spremenili na Mercedesovem popularnem razredu GLC? S premišljenimi in izpiljenimi posodobitvami bo v slovenske prodajne salone prispel julija. Z njim se bo lahko že letos pogovarjalo 75 Slovencev, MBUX je namreč del serijske opreme.
Družinski mercedes na osvežitev v Lešnikov lepotilni salon
Foto: Mercedes-Benz

Obveščaj me o novih člankih:  

Osvežitev dobro prodajanega modela je nehvaležno delo. Če ti uspe, bodo prodajne številke še naprej blesteče, če pa zamočiš, si se ustrelil v koleno. Prav zato so se pri Mercedesu posodobitev razreda GLC lotili previdno. To tudi ni presenetljivo, GLC je pravzaprav Mercedesov najpomembnejši model. Okupira zlato sredino segmenta vročih športnih terencev. Že njegov bolj oglati predhodnik - razred GLK - je po prodaji presegel vsa pričakovanja, v modelnem ciklu so jih prodali kar 650 tisoč. Skupaj z razredom GLC pa so v štirih letih prodali več kot 1,5 milijona primerkov. In to so številke, ki odmevajo v pisarnah in glavah inženirjev in oblikovalcev.

»GLC se odlično prodaja na Kitajskem in v ZDA,« nam je zaupal Arne Wiebking - produktni vodja za GLC kupe. »Posebej za kitajski trg smo lani predstavili GLC z 10 centimetrov daljšo medosno razdaljo. Kitajske stranke bolj cenijo prostorno notranjost, prostor na zadnjih sedežih.« In prav GLC L je lep pokazatelj širine palete. Čeprav ga v Evropi v ponudbi ni, tudi preostanek različic poskrbi, da vsak najde kaj zase. Od klasičnega GLC do kupeja, od štirivaljnega dizelskega motorja do osemvaljnika s kratico AMG in podpisom mehanika. Tu je še pogon na gorivne celice, ki smo ga preizkusili lani, v kratkem pa bo na voljo še priključni hibrid.

Lepotilni salon Roberta Lešnika

Ekipa Roberta Lešnika tokrat ni imela toliko dela – jasno, gre za osvežitev – pa vendar so nekaj manjših sprememb namenili tudi zunanjosti. Po štirih letih je GLC dobil nov prednji del s serijsko vgrajenimi kromiranimi elementi. Nekaj kroma so dodali še pod vrata in na zadnji odbijač, v katerega so vgradili še izpušni cevi. LED-žarometi so romali na seznam serijske opreme. Kot so to storili pri CLA, je tudi GLC v prednjih žarometih dobil še črto LED-svetil pod glavnima žarometoma. V povsem novem stilu svetijo zadnje luči – sprememba, ki na vozilu tudi najbolj izstopa.

… ter modernizacija delovnega okolja

Večje spremembe pri posodobitvah premijskih avtov se skrivajo pod kožo ter v notranjosti. Pred voznikom so doplačljivi 12,3-palčni digitalni merilniki. Nad sredinsko konzolo stoji širši prostostoječi zaslon, velikosti 7 ali 10,25 palca. Po novem ga boste lahko upravljali na dotik, z drsniki na volanu, ročnimi gestami ali prek glasovnega upravljalnika. Sredinski vrteči gumb med sedežema je zamenjala sledilna ploščica, s katero se prav tako lahko upravlja z zaslonom.

Resolucija multimedijskega sistema in kvaliteta posnetkov kamer je izvrstna, odlično deluje tudi navigacija, ki na zaslonu prikazuje živo sliko s smernimi puščicami. Nova in prijetna nadgradnja je volan, na katerem, tako kot že v številnih mercedesih, najdemo gumbe za tempomat in omejevalnik hitrosti. Ročica za tempomat se poslavlja. Volan je dobil še drsnika, s katerima pretikamo med pogledi na ekranih.

Brez doplačila se bodo sodobni uporabniki razveselili novega multimedijskega vmesnika MBUX, ki mu lahko z besedama »Hey Mercedes!« prepustite rokovanje z navigacijo, klimatizacijo in drugimi pripomočki. »Z MBUX in novo navigacijo menimo, da se končno lahko merimo s konkurenco iz Kalifornije: Applovo Siri ali Amazonovo Alexo,« še dodaja Wiebking. Multimedijski sistem MBUX je pred dnevi na letošnjem izboru Poslovnega avta leta 2019 osvojil nagrado inovacije leta.

Štirivaljnik z močjo šestvaljnika

Zapeljali smo se z novim štirivaljnim linijskim dizelskim motorjem 300d, za katerega pri Mercedesu obljubljajo, da se ponaša z zmogljivostmi šestih in porabo štirih valjev. Pri zaganjanju ter močnejših pospeševanjih je nedizelsko tih. Le ob zagonu je začutiti manjši tresljaj. Dvolitrski motor ima 180 kilovatov (240 konjskih) moči in kar 500 newtonmetrov maksimalnega navora. Pospeški so res primerljivi s šestvaljnim motorjem, do stotice potrebuje le 6,5 sekunde.

V testnem krogu – polovico smo prevozili po avtocesti z višjo hitrostjo in po odpetih podeželskih cestah v okolici Frankfurta – smo namerili 7,9 litra porabe. Z zmernejšo vožnjo po avtocesti pa bi bila seveda nižja. V ponudbi je nov tudi bencinski štirivaljnik z oznako 300, ki kot dizel razvije 180 kilovatov. Štirivaljne bencinske motorje so opremili z blagim 48-voltnim hibridnim sistemom, ki z električnim motorjem za kratek čas priskrbi dodatnih 12,5 kilovatov moči.

Športni terenec v pravem pomenu besede

Na motokros stezi nemške avtomobilske zveze ADAC smo GLC zapeljali po terenu, na kakršnega stranke ne bodo zapeljale nikoli. GLC se z veseljem umaže. Opremljen s tehničnim paketom off road za zaščito podvozja in večjo oddaljenostjo od tal prevozi teren, na katerega ga sam ne bi zapeljal nikoli. Tudi klanec z 64-odstotnim nagibom je premagal brez večjih težav. Tudi če bi obtičal v zelo zahtevnem klancu, zna sam zavirati tudi pri vzvratnem spuščanju. V obdobju, ko po cestah vozi množica avtov, katerih zunanjost ne odraža njihovih resničnih zmogljivosti, GLC prinaša zadovoljstvo, saj svoje ime upraviči na terenu.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

AMG bombnik, ki se zaziba, še preden se odpraviš

Ponovno smo imeli priložnost preizkusiti tudi peklensko hitri in brutalni GLC 63 S. Bombnik se še pred vožnjo že ob samem pritisku na plin zaziblje. Štirilitrski osemvaljnik s 375 kilovati (510 konjev) moči zveni kot pobesneli lev. S prenovo je AMG dobil elektronsko krmiljeni zadnji diferencialni diferencial in aplikacije, s katerimi lahko merite pospeške in G-sile ter čas na dirkališču. V načinu race pri ostrih pospeševanjih zadnja kolesa zelo težko sledijo 700 newtonmetrom. V idealnih pogojih se do sto kilometrov na uro požene v le 3,8 sekunde. Ugotovili smo, da bi na prazni avtocesti precej hitro dosegel elektronsko omejenih 280 kilometrov na uro.

K nam julija za vsaj 49.140 evrov

Tehnični izpopolnjen in oblikovno osvežen bo GLC v slovenske salone zapeljal julija. Pri zastopniku do konca leta računajo, da jih bodo prodali 75. Znane so tudi cene. Za vstopni dizelski model GLC 200d bo potrebnih vsaj 49.140 evrov, za vstopno bencinsko različico pa še 10 evrov več. Dizelski GLC s kupejevskim zadkom bo vaš za 54.540 evrov, z bencinskim motorjem pa za 56.390 evrov.

Foto: Uroš Božin in Mercedes-Benz



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Mercedes za VIP goste s krepkimi motorji, sedeži razreda S in kmalu tudi na elektriko

Preizkusili smo osveženi mercedes-benz razreda V. Velik kombi v treh dolžinah, s štirivaljnimi dizelskimi motorji moči vse do 176...

AVTO
Novosti
Novosti Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci 11

Še ena vroča srebrna puščica s pečatom Roberta Lešnika. CLA je izjemno pomemben mercedes. Kar 70 odstotkov kupcev je novih, mlajših...

AVTO
Novosti
Novosti Športni suknjič za Hyundai

Športno naravnani paketi opreme so pri avtomobilskih proizvajalcih postali že stalnica, z nabritimi dodatki N-line pa se v boj za bolj...

AVTO
Testi
Testi Osvajalski napad na čustva in razum 4

Mercedes-Benz A je najcenejša vstopnica v svet avtomobilskega prestiža, vendar športno navdahnjen, polno opremljen, moderen, tehnično...

FINANCE
Članki
Članki Več demokracije, ne kakistokracije

Evropske volitve štejejo, ker izbiramo ljudi, ki bodo soodločali o zakonodaji, ki je temelj za večinski del nacionalnih predpisov.

FINANCE
Članki
Članki Tožba Slovenije proti Hrvaški zaradi terjatev LB do hrvaških podjetij v prvi obravnavi pred ESČP, odločitev se pričakuje najprej konec leta 4

V Strasbourgu je 17-članski veliki senat Evropskega sodišča za človekove pravice (ESČP) prisluhnil argumentom Hrvaške in Slovenije...

FINANCE
Članki
Članki Mayeva sestopa, jo bo nasledil tisti, ki ga podpira Trump? 2

Ducat kandidatov se vidi na premierskem položaju, s katerega sestopa Theresa May; ima Boris Johnson kaj več možnosti, ker ga je podprl...