Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.
Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Prejšnji mesec je na evropskem avtomobilskem trgu prišlo do rahlega zasuka. Prodaja je prvič po lanskem avgustu zrasla, sicer za skromne štiri promile. Sosednja Hrvaška pa se je po prodaji avtov približala Sloveniji.

Toyota in URI Soča bosta skupaj razvijala robote za gibalno omejene

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
promet   dodaj
varnost   dodaj
avto   dodaj
Toyota dodaj
Soča dodaj
 
Čas branja: 3 min
06.06.2019  10:12
Delovanje Toyote na področju pomoči gibalno omejenim se razvija v partnerstvo, ki prinaša priložnosti tudi slovenskim podjetjem
Toyota in URI Soča bosta skupaj razvijala robote za gibalno omejene
Na tiskovni konferenci so se ta teden v URI Soča srečali (z leve) generalni direktor URI Soča Marjan Cugelj, predsednik Toyote Adrie Kensuke Tsuchiya, veleposlanik Japonske v Sloveniji Masaharu Yoshida in inštruktor AMZS Brane Legan. Priložnost je bila predstavitev rešitev za gibalno omejene za volanom ter donacija Toyote Uri Soča – prilagojena toyota auris.
Foto: Milos Milac

Obveščaj me o novih člankih:  
promet   dodaj
varnost   dodaj
avto   dodaj
Toyota dodaj
Soča dodaj

Alkohol je eden bolj pogostih vzrokov za prometne nesreče, posamezne države pa se s tem spopadajo različno. Japonska denimo zelo učinkovito. Ker pa Japonci v Sloveniji, denimo znamka Toyota, ne pišejo zakonov, želijo ponesrečencem pomagati drugače in jim omogočiti mobilnost, čeprav imajo omejene gibalne sposobnosti. Poleg tega pa Toyota ustvarja še priložnosti za slovenska podjetja.

Toyotina vizija mobilnost za vse je v tem duhu ta teden dobila novo razsežnost. Univerzitetnemu rehabilitacijskemu centru Soča (URI Soča) so podarili nov avtomobil – toyoto auris, prilagojeno za vožnjo gibalno omejenih voznikov. V preteklosti pa so v partnerstvu z AMZS vzpostavili tudi avtošolo za gibalno omejene.

Spreminjajo statistiko

S temi ukrepi bi radi spremenili statistiko. Ta pravi, da je v Sloveniji 5.100 ljudi prikovanih na invalidske vozičke, od tega jih ima 2.800 vozniško dovoljenje za vožnjo avtomobila le z rokami. Še pred kratkim tisti, ki so denimo gibalno omejeni od rojstva, niso mogli opravljati vozniškega dovoljenja. To je sedaj mogoče, saj je AMZS šola vožnje skupaj s Toyoto omogočila tudi to.

Testni in nadomestni avti za gibalno omejene

Poleg tega Toyotini pooblaščeni saloni in servisi kot edini pri nas omogočajo preizkus predelanega avtomobila za gibalno omejene, imajo tudi tako pripravljene nadomestne avtomobile.

Začetek partnerstva med Toyoto in URI Soča

Donacija pa je šele začetek širše zgodbe, ki se lahko razvije med URI Soča in Toyoto. "Razvijamo partnerstvo, s katerim odpiramo tudi možnosti za sodelovanje na področju razvoja robotiziranih terapevtskih naprav in s tem za izmenjavo znanja med Japonsko in Slovenijo. Povezuje ju namen posameznikom omogočati večjo mobilnost in pomagati do hitrejšega vračanja v ustrezno življenjsko okolje," so na tiskovni konferenci povedali govorniki.

Predstavniki obeh organizacij so konec marca obiskali Japonsko. Namen obiska je bil poiskati stičišča sodelovanja pri izmenjavi strokovnega kadra, pri raziskavah in pri razvoju robotiziranih terapevtskih naprav. URI Soča namreč v okviru službe za raziskave in razvoj vodi in izvaja raziskovalne projekte s področja razvoja rehabilitacijske robotike ter pri tem aktivno sodeluje z gospodarstvom. Toyota Slovenija je podprla URI Soča pri povezovanju s Toyotinim centrom za razvoj robotike – Toyota Partner Robot (TPR), ki je specializiran za razvoj in proizvodnjo naprav za rehabilitacijo pacientov po poškodbi ali bolezni za povrnitev boljše mobilnosti. Obiskali so tudi Fujita Medical University, kjer je vzpostavljen visokotehnološki in napreden rehabilitacijski center, ki sodeluje s podjetjem Toyota pri razvoju robotiziranih naprav za področje rehabilitacije.

Izmenjava znanj

V okviru obiska so predstavniki URI Soča in univerzitetnega kliničnega centra Fujita zaznali možnosti za sodelovanje na področju izmenjave znanja in povezovanja na področju rehabilitacijske robotike. Za avgust je tako predvideno, da bodo Slovenijo obiskali vodilni predstavniki medicinskega centa Fujita. Takrat bosta podpisana tudi dogovora o sodelovanju. Prvi podpis bo med Fujita Medical University, URI Soča in Toyota Motor Corporation na področju sodelovanja pri razvoju rehabilitacijskih robotov. Dogovor o sodelovanju pa bo avgusta podpisan tudi med Fujita Medical University in Univerzo v Ljubljani, s katero URI Soča tesno sodeluje v okviru skupnih raziskovalnih programov (predvsem z medicinsko fakulteto in fakulteto za elektrotehniko).



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Bo tudi Toyota zapustila Veliko Britanijo? 1

Po Hondini napovedi o zaprtju tovarne v britanskem Swindonu in Nissanovi odločitvi, da v Sunderlanu ne bo izdeloval novega modela, o umiku...

AVTO
Novosti
Novosti Toyota camry: iz svetovnega prestola preveč ponižno vozi v Evropo 7

Toyota se v srednji razred vrača s skoraj petmetrsko limuzino kupejevskih potez, ki sliši na znano ime camry. Poganja jo le 2,5 litrski...

AVTO
Novosti
Novosti Superšportnik po meri hitrih in drznih 3

Toyota supra je najtežje pričakovana novost vseh pravih avtomobilskih navdušencev, s kančkom romantike obujena legenda pa zleze pod...

FINANCE
Članki
Članki Več demokracije, ne kakistokracije

Evropske volitve štejejo, ker izbiramo ljudi, ki bodo soodločali o zakonodaji, ki je temelj za večinski del nacionalnih predpisov.

FINANCE
Članki
Članki Evropske volitve: Koliko zaslužijo poslanci, koliko davkov plačajo in kakšne pokojnine dobijo 6

Do kakšnih prejemkov so upravičeni poslanci evropskega parlamenta

FINANCE
Članki
Članki (kadrovski boj) Vemo, koga bi na čelu evropske komisije Slovenija, skrivnost ostaja, kdo bo res predlagan 2

Glede postopka izbire načelno ni pričakovati maratona, šprinta pa tudi ne. Voditelji članic EU so danes opravili prvo razpravo o tem,...