Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.
Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Prejšnji mesec je na evropskem avtomobilskem trgu prišlo do rahlega zasuka. Prodaja je prvič po lanskem avgustu zrasla, sicer za skromne štiri promile. Sosednja Hrvaška pa se je po prodaji avtov približala Sloveniji.

BMW s strupenim kvartetom iz steklenice izpustil ujetega duha

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
BMW dodaj
 
Čas branja: 4 min
05.06.2019  23:56
Bavarci so razkrili težko pričakovani dirkaški različici kupeja in kabrioleta – razkošne ter hkrati športne serije 8.
BMW s strupenim kvartetom iz steklenice izpustil ujetega duha
Skoraj tri desetletja so pretekla, odkar je BMW izdelal prototip M8 kupe.
Foto: Daniel Kraus/BMW

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
BMW dodaj

Po skoraj treh desetletjih so se marsikateremu avtomobilskemu navdušencu uresničile želje. Bavarci so pokazali BMW M8. Tokrat ne gre za prototip, temveč serijski avto, ki bo kmalu naprodaj. Legenda o prototipu M8, vozilu, ki bi tako po moči kot hitrosti pokopalo porscheje in ferrarije, se je začela v zgodnjih devetdesetih. Vozilo je bilo tako ekstremno in tako skrivnostno, da niti mediji niti javnost niso vedeli za njegov obstoj. Za projekt se je izvedelo šele desetletje po njegovem koncu.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Projekt M8 so takrat ugasnili, saj Bavarci za avto v takratnem kriznem času niso videli zadostnega trga, bil naj bi predrag in nedobičkonosen. Danes je za avtomobilsko industrijo nekaj rekordnih let, v takšnih časih pa ta rada ponudi "sanjske" avtomobile. Po obuditvi imena serije 8 pa je bilo bolj ali manj jasno, da bo tokat na trg prišel tudi M8, duh, ki Bavarce preganja že več kot dve desetletji. BMW na vrh ponudbe dodaja kupe in brezstrešno različico M8 in M8 competition.

Oblikovno se od M850i ter 840d razlikuje po nižjem sprednjem odbijaču z večjimi odprtinami za zrak, ledvičkah z dvojnimi M-lamelami, aerodinamično izboljšanimi zunanjimi ogledali, štirih okroglih izpušnih ceveh premera 100 milimetrov, spojlerju in difuzorju v kontrastni barvi ter 20-palčnih platiščih. Kupejeva streha je izdelana iz plastike, ojačane z ogljikovimi vlakni (CFRP), in spominja na klasične dirkalne avtomobile. Zunanjost je mogoče okrasiti še z dodatki iz ogljikovih vlaken.

Bes osmih valjev

Čeprav ju ne poganja 12-valjnik, kot je koncept iz devetdesetih, so M8 namenili najzmogljivejši motor M-divizije doslej, ki ga uporabljajo tudi v limuzinskem M5 competition. Moč črpajo iz 4,4-litrskega osemvaljnika, ki v "običajnem" M8 razvije 441 kilovatov (600 konjskih moči) ter v M8 competition 460 kilovatov (625 konjskih moči). Kupejevska različica M8 je najhitrejši BMW v ponudbi. Do stotice potrebuje le 3,2 sekunde, kabriolet zaradi dodatne mase potrebuje desetinko več.

Široka možnost nastavitev

Izjemni pospeški so mogoči tudi zaradi štirikolesnega pogona xDrive, ki omogoča tri načine vožnje. Način 4WD skrbi za optimalni oprijem, 4WD sport več moči pošlje zadnjemu kolesnemu paru in omogoča več zabave, 2WD pa izklopi pogon na sprednjih kolesih. Odzivnost vozila je mogoče nastavljati z gumbi, ki ukazujejo čvrstosti vzmetenja, glasnosti izpušnega sistema, hitrosti prestavljanja menjalnika, odzivnosti volana in plina. BMW v M8 vozniku prvič daje izbiro dveh programov odzivnosti zavor. Zaviranje, ki je prilagojeno udobju, ter neposredno za takojšno odzivnost. Na volanu najdemo rdeča stikala, na katerih je mogoče shranjevanje in takojšnji vklop različnih parametrov vožnje.

    Na trg prihaja septembra

    Prvič je na voljo tudi M-gumb – bližnjica, ki izklaplja asistenčne in varnostne sisteme. V cestnem načinu road so vsa pomagala vključena. S pritiskom na gumb se vklopi način sport, ki izključi pomagala samodejne vožnje in prilagodi merilnike. Z daljšim pritiskom se pomočniki skupaj s sistemom za stabilnost vozila izklopijo, da se voznik lahko osredotoči na vožnjo, pa se utiša tudi glasba.

    Za več uživanja v zvokih motorja je tu brezstrešni M8, katerega triplastna platnena streha se zloži v 15 sekundah. Odpiranje in zapiranje je mogoče vse do hitrosti 50 kilometrov na uro. V živo bo M8 premiero doživel konec junija v Münchnu na dogodku NextGen, na trg pa bo zapeljal septembra.


    Več iz teme:  

    Napišite svoj komentar

    Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
    AVTO
    PAL
    PAL BMW i3: z leti vse boljši in boljši 2

    BMW i3 je že prava elektroklasika, vendar z zmogljivo baterijo zlahka ohranja svežino, močan motor pa poskrbi za kar nekaj športnega...

    AVTO
    BMW razkriva novo serijo 1 in se poslavlja od zadnjega pogona

    Krajši, višji, s prednjim pogonom in krajšim medosjem. Za marsikoga se sliši kot korak nazaj, v teoriji in številkah pa nova BMW...

    AVTO
    Novice
    Novice Turbulentno leto zarezalo v poslovanje BMW 11

    Spremljamo letno tiskovno konferenco skupine BMW

    AVTO
    Novosti
    Novosti BMW žgečka z najmanjšim kupejem

    Bili smo med prvimi, ki jim je BMW pokazal novega najmanjšega štirivratnega kupeja – serijo 2 grand coupe.

    AVTO
    Novosti
    Novosti Za volanom novega BMW 7: maska, ki straši tekmece in boža ego lastnikov 11

    BMW na Kitajskem proda kar 40 odstotkov vseh serij 7, povprečna starost kupca sedmice je 36 let, Kitajci pa že pregovorno dajo veliko na...

    AVTO
    Testi
    Testi BMW 7 in X7: popotovanje po deželi vampirjev, obcestnih jaškov in prelepih gradov

    Z BMW serije 7 in X7 smo prevozili skoraj tisoč kilometrov od romunskega mesta Sibiu, prek Bukarešte in popotovanje končali v bolgarski...

    AVTO
    Novosti
    Novosti Za volanom BMW M850i xDrive cabrio: vroooom kot pozdrav iz preteklosti 4

    Na jugu Portugalske smo preizkusili BMW M850i xDrive cabrio – največji in tudi najbolj vznemirljiv BMW kabriolet, ki jasno kaže...

    AVTO
    Novosti
    Novosti Karavanski BMW serije 3: v vožnji bo uživala tudi prtljaga 3

    BMW serije 3 s 500-litrskim prtljažnikom na ceste prihaja septembra, prihodnje leto pa tudi kot priključni hibrid