Po skoraj treh desetletjih so se marsikateremu avtomobilskemu navdušencu uresničile želje. Bavarci so pokazali BMW M8. Tokrat ne gre za prototip, temveč serijski avto, ki bo kmalu naprodaj. Legenda o prototipu M8, vozilu, ki bi tako po moči kot hitrosti pokopalo porscheje in ferrarije, se je začela v zgodnjih devetdesetih. Vozilo je bilo tako ekstremno in tako skrivnostno, da niti mediji niti javnost niso vedeli za njegov obstoj. Za projekt se je izvedelo šele desetletje po njegovem koncu.
Projekt M8 so takrat ugasnili, saj Bavarci za avto v takratnem kriznem času niso videli zadostnega trga, bil naj bi predrag in nedobičkonosen. Danes je za avtomobilsko industrijo nekaj rekordnih let, v takšnih časih pa ta rada ponudi "sanjske" avtomobile. Po obuditvi imena serije 8 pa je bilo bolj ali manj jasno, da bo tokat na trg prišel tudi M8, duh, ki Bavarce preganja že več kot dve desetletji. BMW na vrh ponudbe dodaja kupe in brezstrešno različico M8 in M8 competition.
Oblikovno se od M850i ter 840d razlikuje po nižjem sprednjem odbijaču z večjimi odprtinami za zrak, ledvičkah z dvojnimi M-lamelami, aerodinamično izboljšanimi zunanjimi ogledali, štirih okroglih izpušnih ceveh premera 100 milimetrov, spojlerju in difuzorju v kontrastni barvi ter 20-palčnih platiščih. Kupejeva streha je izdelana iz plastike, ojačane z ogljikovimi vlakni (CFRP), in spominja na klasične dirkalne avtomobile. Zunanjost je mogoče okrasiti še z dodatki iz ogljikovih vlaken.
Bes osmih valjev
Čeprav ju ne poganja 12-valjnik, kot je koncept iz devetdesetih, so M8 namenili najzmogljivejši motor M-divizije doslej, ki ga uporabljajo tudi v limuzinskem M5 competition. Moč črpajo iz 4,4-litrskega osemvaljnika, ki v "običajnem" M8 razvije 441 kilovatov (600 konjskih moči) ter v M8 competition 460 kilovatov (625 konjskih moči). Kupejevska različica M8 je najhitrejši BMW v ponudbi. Do stotice potrebuje le 3,2 sekunde, kabriolet zaradi dodatne mase potrebuje desetinko več.
Široka možnost nastavitev
Izjemni pospeški so mogoči tudi zaradi štirikolesnega pogona xDrive, ki omogoča tri načine vožnje. Način 4WD skrbi za optimalni oprijem, 4WD sport več moči pošlje zadnjemu kolesnemu paru in omogoča več zabave, 2WD pa izklopi pogon na sprednjih kolesih. Odzivnost vozila je mogoče nastavljati z gumbi, ki ukazujejo čvrstosti vzmetenja, glasnosti izpušnega sistema, hitrosti prestavljanja menjalnika, odzivnosti volana in plina. BMW v M8 vozniku prvič daje izbiro dveh programov odzivnosti zavor. Zaviranje, ki je prilagojeno udobju, ter neposredno za takojšno odzivnost. Na volanu najdemo rdeča stikala, na katerih je mogoče shranjevanje in takojšnji vklop različnih parametrov vožnje.
Na trg prihaja septembra
Prvič je na voljo tudi M-gumb – bližnjica, ki izklaplja asistenčne in varnostne sisteme. V cestnem načinu road so vsa pomagala vključena. S pritiskom na gumb se vklopi način sport, ki izključi pomagala samodejne vožnje in prilagodi merilnike. Z daljšim pritiskom se pomočniki skupaj s sistemom za stabilnost vozila izklopijo, da se voznik lahko osredotoči na vožnjo, pa se utiša tudi glasba.
Za več uživanja v zvokih motorja je tu brezstrešni M8, katerega triplastna platnena streha se zloži v 15 sekundah. Odpiranje in zapiranje je mogoče vse do hitrosti 50 kilometrov na uro. V živo bo M8 premiero doživel konec junija v Münchnu na dogodku NextGen, na trg pa bo zapeljal septembra.