Avto

Novinec, s katerim bo Lexus podvojil prodajo

Če bodo uresničili napovedi, bo novi UX že letos na slovenskem trgu najbolje prodajani lexus.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
30.05.2019 22:01
Čas branja: 4 min

Toyotina premijska znamka Lexus, ki si je svoj sloves ustvarila na drugi strani luže, se želi z novincem UX bolj približati evropskim strankam. Japonci so zelo spretni izdelovalci velikih športnih terencev ter še večjih terencev, ki v Evropi niso na voljo. Njihov paradni izdelek je tudi pri nas priljubljen RX, ki pa zaradi za slovenske razmere previsoke cene, razumljivo, ni največja prodajna uspešnica. Ta naziv pripada modelu NX, ki je največ Slovencev prepričal zadnja štiri leta.

Razmerja pa se bodo bržkone v prihodnjem, če ne že letos, spremenila. Na slovenski premieri smo imeli priložnost spoznati čare japonskih mojstrov v novem lexusu UX. Pristop ni presenetljiv, že vrabci na strehi čivkajo, da si večina danes želi višje vozečih avtomobilov. In točno takšen je UX. Ime nakazuje, da gre za križanca, ki bo večino časa preživel v urbanih središčih. Ni prevelik, vendar hkrati dovolj privzdignjen, da se vanj ni težko usesti. Oblika je zanimiva in drugačna.

Oblikovan, da izstopa

Od družine ostalih lexusov se razlikuje po črti dnevnih LED luči, ki so nameščene nad glavnim žarometom. Maska ostaja v prepoznavni in agresivni obliki in se glede na stopnjo opreme spreminja. Najbolj izstopajoč oblikovni element pa so - oziroma je - zadnja luč, ki se razteza čez celotno širino vozila in je na straneh zavihana navzgor. Sestavlja jo kar 120 svetlečih LED diod, ki se v sredini zožijo v črto, široko le tri milimetre.

Kabina razkriva kopico prijetnih materialov ter nekaj novosti. Armaturna plošča je zasukana proti vozniku, nekaj sprememb pa so namenili uporabniškem vmesniku nad drsno ploščico. Osrednji zaslon meri do 10,25 palca, gumb za nastavljanje zračnikov pa je v najdražjih različicah osvetljen. Obloge sedežev združujejo japonski šivi sashiko, ki jih sicer najdemo tudi na kimonu. Površine armaturne plošče se lahko po želji obleče v material, ki spominja na japonski papir washi.

Nova motorja, nova platforma

Na voljo bo konvencionalni UX 200 z dvolitrskim bencinskim motorjem s 125 kilovati (171 konjskih) moči. Hibrid nosi oznako UX 250h, sestavlja ga dvolitrski bencinski motor ter elektromotorjem, ki skupno razvijeta sistemsko moč 135 kilovatov (184 konjskih moči). Pri obeh za prenos moči skrbi brezstopenjski samodejni menjalnik. Novi UX je postavljen na platformo GA-C, ki se lahko pohvali z nizkim težiščem. V dolžino sega 4,49 metra, medosna razdalja pa 264 centimetrov. Pri sestavi lahke in močne karoserije so uporabili aluminij, umetne materiale in jekla, različne trdnosti.

Računajo na hibrida

Pri uvozniku Toyota Adria si od novega UX veliko obetajo. C-SUV segment, kamor sodi UX, naj bi po napovedih letos najhitreje rastel. Ciljajo na 10-odstoten tržni delež, letos že na 85 primerkov, to pa je več kot celotna lanska prodaja znamke. Da bi japonskega novinca pripeljali v svoje življenje, je potrebnih najmanj 29.950 evrov. Toliko boste odšteti za bencinsko različico UX 200 v opremi finesse. Pri uvozniku načrtujejo, da se bodo kupci v veliki večini (90 odstotkov) odločali za hibridni pogon. Cene za hibrida UX 250h v opremi finesse se začnejo pri 33.950 evrih, v najbogatejši opremi F-sport premium ter s štirikolesnim pogonom pa cena zraste na 54.750 evrov. Opozarjajo, da je to deset odstotkov ceneje od primerljive konkurence.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Najbolj uglajen poslovni SUV
Avto
AvtoMiloš Milač Najbolj uglajen poslovni SUV

Kandidat za poslovni avto leta 2022: Lexus NX

FINANCE
PMM
Elektrificiran, razkošen in še bolj trendovski veliki lexus
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostAndraž Zupančič Elektrificiran, razkošen in še bolj trendovski veliki lexus 2

Oblikovalci so se držali načela »roke na volanu, oči na cesti«. Bolj preprosto upravljanje vozila pa še dopolnjuje novi 14-palčni osrednji zaslon na dotik.

FINANCE
Avto
Nova izdaja tokrat tudi priključne Lexusove uspešnice
Avto
AvtoMiloš Milač Nova izdaja tokrat tudi priključne Lexusove uspešnice

Novi lexus NX se predstavlja v znani, na prvi pogled krepko osveženi podobi. A novih je kar 95 odstotkov delov. Največ novosti je pod motornim pokrovom, kjer se vrtijo močnejši motorji, med njimi tudi priključni hibrid. Močno osvežena pa je tudi potniška kabina, ki ponuja enega največjih zaslonov na trgu. Ta lahko meri kar 14 palcev.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
PMM
Čistokrvna limuzina, ki boža potnike in pije po kapljicah
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Čistokrvna limuzina, ki boža potnike in pije po kapljicah 7

Lexus ES nadaljuje v umirjeni smeri, pri modelu z letnico 2022 pa dodaja kopico varnostnih novosti, kamere namesto zunanjih ogledal in še bolj varčen hibrid z izmerjeno porabo le dobrih pet litrov. K nam pride konec tega meseca, cene pa bodo ostale na ravni predhodnika, torej od 54 tisoč evrov.

FINANCE
Avto
Tako so se z novim DMV pocenili lexusi
Avto
AvtoUroš Božin Tako so se z novim DMV pocenili lexusi 1

Prihranki segajo do 37 tisoč evrov. Modeli z majhnimi varčnimi hibridnimi pogoni pa so se podražili.

FINANCE
Avto
Naslednje električno poglavje prefinjenega samuraja
Avto
AvtoUroš Božin Naslednje električno poglavje prefinjenega samuraja 2

Kakšen je priključni hibrid, ki prihaja iz rok najbolj izkušenih in spretnih japonskih mojstrov?