Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.
Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Prejšnji mesec je na evropskem avtomobilskem trgu prišlo do rahlega zasuka. Prodaja je prvič po lanskem avgustu zrasla, sicer za skromne štiri promile. Sosednja Hrvaška pa se je po prodaji avtov približala Sloveniji.

BMW razkriva novo serijo 1 in se poslavlja od zadnjega pogona

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
avtomobilska...   dodaj
BMW dodaj
 
Čas branja: 3 min
27.05.2019  12:04  Dopolnjeno: 27.05.2019 12:18
Krajši, višji, s prednjim pogonom in krajšim medosjem. Za marsikoga se sliši kot korak nazaj, v teoriji in številkah pa nova BMW serija 1 prinaša korak naprej.
BMW razkriva novo serijo 1 in se poslavlja od zadnjega pogona

Obveščaj me o novih člankih:  

To je BMW recept za novo serijo 1, ki očitno vozi v množični razred, stran od ekskluzivnosti prvih dveh generacij.

BMW je dolgo napovedoval novo serijo 1, že pred leti je razkril, da bo zasnovana na novi osnovi, ki temelji na prednjem pogonu, in tako navdušence znamke pripravljal na novo, bolj klasično in konfekcijsko usmeritev znamke.

Nova serija 1 je zdaj tu, obljublja pa natanko tisto, kar smo od nje pričakovali. Preprostejšo zasnovo in že znane učinke osnove s prednjim pogonom, ki prinašajo več racionalnosti in več prostora. Seveda pa ni ekskluzivnosti, po kateri sta prvi generaciji serije 1 izstopali iz premijskega razreda kompaktnih avtomobilov.

Bistvo nove serije 1 je torej nova zasnova, ki je zdaj povsem znana. BMW piše, da so serijo 1 zadnje generacije razvijali kar pet let. Obljubljajo, da nova osnova s prednjim ali doplačljivim štirikolesnim pogonom prinaša nove standarde na področju dinamike. Obenem pa poudarjajo glavno prednost – prostornost potniške kabine in prtljažnika.

Kaj pravijo številke? Nova serija 1 je dolga 4,32 metra oziroma pol centimetra manj kot prej. V medosju se je skrčila za dva centimetra, na 2,67 metra, kar tudi oblikovno sporoča zasnovo prednjega pogona in obrača smer večnega podaljševanja medosja pri zadaj gnanih BMW. V višino je zrasla za 1,3 centimetra, na 1,43 metra, v širino pa za 3,4 centimetra, na natanko 1,8 metra.

Rezultat je krajši, višji in bolj družinsko zasnovan in oblikovan BMW, ki sledi najbližjima tekmecema audiju A3 in mercedes-benzu razreda A.

Posledica bolj družinske zasnove pa so tudi povečane mere v potniški kabini in prtljažniku, kjer je serija 1 veliko pridobila. Podobno kot zadnja generacija BMW X1 pri preobrazbi iz zadnjega v prednji pogon.

BMW poudarja dodatne 3,3 centimetra za kolena zadaj sedečih potnikov, 1,9 centimetra za njihove glave ter kar 4,2 centimetra za glave prednjih dveh potnikov. Prtljažnik je zrasel za 20 litrov, na 380 litrov, odprtina za nalaganje prtljage pa je širša za 6,7 centimetra. Prtljažnik ob podrti zadnji klopi meri 1.200 litrov, enako kot pri predhodniku.

V kabini serija 1 govori nov oblikovalski jezik, znan iz nekaterih drugih modelov BMW. Znana je 10,25-palčna digitalna armaturna plošča, v sredinsko konzolo vgrajen multimedijski zaslon, ki za doplačilo v diagonalo meril 9,2 palca.

Motorni del je večinoma znan, a osvežen. Bencinsko osnovo pomeni 118i z 1,5-litrskim trivaljnim turbom s 103 kilovati, dizelsko pa 116d – enako velik trivaljnik s 85 kilovati. Na vrhu ponudbe je model M135i xDrive, ki namesto šestih valjev ponuja le štiri, tudi moč je nekaj skromnejša. Najhitrejšo serijo 1 poganja dvolitrski turbo z 225 kilovati/306 konjskimi močmi s 450 newtonmetri navora, ki do stotice pospeši v 4,8 sekunde. Povprečna poraba po merilnem ciklu WLTP je med 6,8 in 7,1 litra.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
PAL
PAL BMW i3: z leti vse boljši in boljši 2

BMW i3 je že prava elektroklasika, vendar z zmogljivo baterijo zlahka ohranja svežino, močan motor pa poskrbi za kar nekaj športnega...

AVTO
Novosti
Novosti BMW s strupenim kvartetom iz steklenice izpustil ujetega duha

Bavarci so razkrili težko pričakovani dirkaški različici kupeja in kabrioleta – razkošne ter hkrati športne serije 8.

AVTO
Novice
Novice Turbulentno leto zarezalo v poslovanje BMW 11

Spremljamo letno tiskovno konferenco skupine BMW

AVTO
Novosti
Novosti BMW žgečka z najmanjšim kupejem

Bili smo med prvimi, ki jim je BMW pokazal novega najmanjšega štirivratnega kupeja – serijo 2 grand coupe.

AVTO
Novosti
Novosti Za volanom novega BMW 7: maska, ki straši tekmece in boža ego lastnikov 11

BMW na Kitajskem proda kar 40 odstotkov vseh serij 7, povprečna starost kupca sedmice je 36 let, Kitajci pa že pregovorno dajo veliko na...

AVTO
Novosti
Novosti Za volanom BMW M850i xDrive cabrio: vroooom kot pozdrav iz preteklosti 4

Na jugu Portugalske smo preizkusili BMW M850i xDrive cabrio – največji in tudi najbolj vznemirljiv BMW kabriolet, ki jasno kaže...

AVTO
Testi
Testi BMW 7 in X7: popotovanje po deželi vampirjev, obcestnih jaškov in prelepih gradov

Z BMW serije 7 in X7 smo prevozili skoraj tisoč kilometrov od romunskega mesta Sibiu, prek Bukarešte in popotovanje končali v bolgarski...

AVTO
PAL
PAL BMW serije 3: sposobnost razvajati in zabavati 3

Nova serija 3 je občutno večja, vendar lažja, zmogljivejša in varčnejša. Poleg tega ni izgubila glavnih sposobnosti – razvajati in...