Tektonski premiki pri Ferrariju: elektrika in štirikolesni pogon Tektonski premiki pri Ferrariju: elektrika in štirikolesni pogon Bencinski in trije električni motorji, skupaj prek tisoč konjev, sicer skromen doseg 25 kilometrov in prvič tudi štirikolesni pogon najnovejšega ferrarija SF90 stradale
Avto za množice in tehnika za množice Avto za množice in tehnika za množice Nissan v jeseni druge generacije qashqaia spreminja po drobcih; najbolje prodajani kompaktni SUV v Evropi in pri nas je tako dobil klasičen, a dostopen sistem za polsamodejno vožnjo ter zelo dober 1,3-litrski bencinski turbo
Skrivnostni nakup: vlada za vsak oklepni mercedes odštela 816.543 evrov Skrivnostni nakup: vlada za vsak oklepni mercedes odštela 816.543 evrov Vlada je potihem kupila štiri oklepne avtomobile, izstopata predvsem mercedesa, ki sta po javno dostopnih podatkih stala 816.543 evrov. Za štiri oklepne avte pa prek dva milijona evrov. O avtomobilih sicer ne želijo povedati nič, čeprav so vsi podatki o njih javno dostopni.
Najdražji avtomobili Slovencev v letu 2018 Najdražji avtomobili Slovencev v letu 2018 S katerimi jeklenimi igračami so si življenje letos začinili premožni Slovenci? (posodobljena lestvica)
Daimler proizvodnjo tovornjakov širi na Kitajsko Daimler proizvodnjo tovornjakov širi na Kitajsko Na Kitajskem želijo izdelovati Mercedesov tovornjak actros in z lokalno proizvodnjo znižati njegovo ceno.

BMW razkriva novo serijo 1 in se poslavlja od zadnjega pogona

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
avtomobilska...   dodaj
BMW dodaj
 
Čas branja: 3 min
27.05.2019  12:04  Dopolnjeno: 27.05.2019 12:18
Krajši, višji, s prednjim pogonom in krajšim medosjem. Za marsikoga se sliši kot korak nazaj, v teoriji in številkah pa nova BMW serija 1 prinaša korak naprej.
BMW razkriva novo serijo 1 in se poslavlja od zadnjega pogona

Obveščaj me o novih člankih:  

To je BMW recept za novo serijo 1, ki očitno vozi v množični razred, stran od ekskluzivnosti prvih dveh generacij.

BMW je dolgo napovedoval novo serijo 1, že pred leti je razkril, da bo zasnovana na novi osnovi, ki temelji na prednjem pogonu, in tako navdušence znamke pripravljal na novo, bolj klasično in konfekcijsko usmeritev znamke.

Nova serija 1 je zdaj tu, obljublja pa natanko tisto, kar smo od nje pričakovali. Preprostejšo zasnovo in že znane učinke osnove s prednjim pogonom, ki prinašajo več racionalnosti in več prostora. Seveda pa ni ekskluzivnosti, po kateri sta prvi generaciji serije 1 izstopali iz premijskega razreda kompaktnih avtomobilov.

Bistvo nove serije 1 je torej nova zasnova, ki je zdaj povsem znana. BMW piše, da so serijo 1 zadnje generacije razvijali kar pet let. Obljubljajo, da nova osnova s prednjim ali doplačljivim štirikolesnim pogonom prinaša nove standarde na področju dinamike. Obenem pa poudarjajo glavno prednost – prostornost potniške kabine in prtljažnika.

Kaj pravijo številke? Nova serija 1 je dolga 4,32 metra oziroma pol centimetra manj kot prej. V medosju se je skrčila za dva centimetra, na 2,67 metra, kar tudi oblikovno sporoča zasnovo prednjega pogona in obrača smer večnega podaljševanja medosja pri zadaj gnanih BMW. V višino je zrasla za 1,3 centimetra, na 1,43 metra, v širino pa za 3,4 centimetra, na natanko 1,8 metra.

Rezultat je krajši, višji in bolj družinsko zasnovan in oblikovan BMW, ki sledi najbližjima tekmecema audiju A3 in mercedes-benzu razreda A.

Posledica bolj družinske zasnove pa so tudi povečane mere v potniški kabini in prtljažniku, kjer je serija 1 veliko pridobila. Podobno kot zadnja generacija BMW X1 pri preobrazbi iz zadnjega v prednji pogon.

BMW poudarja dodatne 3,3 centimetra za kolena zadaj sedečih potnikov, 1,9 centimetra za njihove glave ter kar 4,2 centimetra za glave prednjih dveh potnikov. Prtljažnik je zrasel za 20 litrov, na 380 litrov, odprtina za nalaganje prtljage pa je širša za 6,7 centimetra. Prtljažnik ob podrti zadnji klopi meri 1.200 litrov, enako kot pri predhodniku.

V kabini serija 1 govori nov oblikovalski jezik, znan iz nekaterih drugih modelov BMW. Znana je 10,25-palčna digitalna armaturna plošča, v sredinsko konzolo vgrajen multimedijski zaslon, ki za doplačilo v diagonalo meril 9,2 palca.

Motorni del je večinoma znan, a osvežen. Bencinsko osnovo pomeni 118i z 1,5-litrskim trivaljnim turbom s 103 kilovati, dizelsko pa 116d – enako velik trivaljnik s 85 kilovati. Na vrhu ponudbe je model M135i xDrive, ki namesto šestih valjev ponuja le štiri, tudi moč je nekaj skromnejša. Najhitrejšo serijo 1 poganja dvolitrski turbo z 225 kilovati/306 konjskimi močmi s 450 newtonmetri navora, ki do stotice pospeši v 4,8 sekunde. Povprečna poraba po merilnem ciklu WLTP je med 6,8 in 7,1 litra.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti BMW M nove dobe – električen in neavtonomen

Športen, skoraj dirkaški, inteligenten in nič avtonomen – takšen bo BMW M nove dobe

AVTO
Novosti
Novosti Plečati bavarec lovi nove ekscentrike 10

Nekateri so se mu leta 2008 smejali in ga zmerjali z najbolj nesmiselnim avtom na trgu. Ko je dosegel prodajo več kot sto tisoč vozil na...

AVTO
PAL
PAL BMW i3: z leti vse boljši in boljši 2

BMW i3 je že prava elektroklasika, vendar z zmogljivo baterijo zlahka ohranja svežino, močan motor pa poskrbi za kar nekaj športnega...

AVTO
Novice
Novice Izbrali prvega moža BMW, ki se bo podal v lov na Teslo 1

Novi izvršni direktor bo v skupino prinesel svež zagon za oblikovanje mobilnosti prihodnosti

AVTO
Novosti
Novosti BMW s strupenim kvartetom iz steklenice izpustil ujetega duha

Bavarci so razkrili težko pričakovani dirkaški različici kupeja in kabrioleta – razkošne ter hkrati športne serije 8.

AVTO
Posel
Posel BMW menja vodstvo: orkan v svetu, sapica v Sloveniji 2

Prvi mož BMW je klonil pred izzivi, ki so v zadnjih nekaj leti večji kot prej v 30 letih. Menjava tudi v slovenskem BMW, ki je lani...

AVTO
Novice
Novice Turbulentno leto zarezalo v poslovanje BMW 11

Spremljamo letno tiskovno konferenco skupine BMW

AVTO
Novosti
Novosti BMW žgečka z najmanjšim kupejem

Bili smo med prvimi, ki jim je BMW pokazal novega najmanjšega štirivratnega kupeja – serijo 2 grand coupe.