Škoda superb je v zadnji generaciji postala izjemno priljubljen poslovni in družinski avto. S prodajo skoraj 74 tisoč vozil je bila lani drugi najbolje prodajan avto srednjega razreda, uspešnejši je bil le bratranec volkswagen passat.
Drugo mesto v prodaji ohranja tudi na slovenskem trgu. Lani je superb prepričal 570 kupcev, v prvih štirih mesecih letos pa 130.
Jeseni superb med kupce prihaja z osvežitvijo, sočasno z osveženim passatom, ki obsega kopico majhnih, a opaznih sprememb. Najvidnejše so oblikovne, ki zajemajo spremenjeno sprednjo masko in žaromete na sprednjem in zadnjem delu. Zaradi novih odbijačev je superb rahlo pridobil pri dolžini, limuzina osem in karavanski combi šest milimetrov.
Popolnoma nove so (doplačljive) matrične LED-luči na sprednjem delu, ki se ob zaznavi ovire, nasproti vozečega avtomobila ali pešca, samodejno temnijo. Poleg tega pa matrični LED-žarometi ponujajo tri programe za različne razmere na cesti. LED-sijalke za osvetljevanje zavojev brez temnenja, tanek trak LED-sijalk za smerne kazalce, dnevne in pozicijske sijalke in pozdravno animacijo LED pri odklepanju in zaklepanju vozila. LED-sijalke sestavljajo tudi meglenke.
Zmogljivejši aktivni tempomat deluje do ustavitve vozila. Ob neaktivnosti voznika pa vozilo parkira ob cestišču. Sistem za opozorilo mrtvega kota blind spot detect zaznava vozila do 20 metrov oddaljenosti, side assist za prepoznavo vozil s strani pa do 70 metrov. Front assist prepoznava nevarnost trčenja s pešci in poleg opozorila sproži samodejno zaviranje.
Poleg že znanih opremskih paketov je nov nekoliko robustnejši superb scout v različici combi in s štirikolesnim pogonom. Ta ima nova 18-palčna kolesa, nastavljivo in do 15 milimetrov višje podvozje, zaščito podvozja, dodatke na karoseriji in v kabini in novo svetlo modro barvo karoserije.
Motorna ponudba pri superbih vključuje bencinske in dizelske motorje, ki ustrezajo predpisom Euro 6d. Dizelski zmorejo 88, 11 ali 140 kilovatov. Bencinski pa 110, 140 ali 200 kilovatov.
Popolnoma nov je priključni hibrid v superbu iV. Sklop je znan iz passata GTE, sestavlja pa ga 1,4-litrski turbobencinar s 115 kilovati in elektromotor s 85 kilovati. Sistemska moč je 160 kilovatov oziroma 218 konjskih moči, največji navor pa doseže 400 newtonmetrov. Zmogljivost baterije je 13 kilovatnih ur, doseg na elektriko 55 kilometrov, polnjenje na polnilnici pa traja tri ure in pol.
Baterija zmanjša prostornino prtljažnika na 465 (limuzina) oziroma 510 litrov v različici combi. Klasični superbi imajo 625- oziroma 660-litrski prtljažnik.
V kabini je superb dobil kopico sprememb, ki se nanašajo na nove kromirane elemente na armaturni plošči in vratih, novih sedežnih prevlekah, barvne šive pri usnjenem oblazinjenju, osvetlitev predalov, samodejno zapiranje in odpiranje oken. Najbogatejši paket opreme Laurin & Klement ima še možnost oblazinjenja v alkantari na strehi, prezračevane in ogrevane sedeže in še kaj.
V osveženem superbu so na voljo trije različni multimedijski sistemi, velikost osrednjega zaslona je osem ali 9,2 palca, kupec si lahko izbere tudi digitalni virtualni kokpit.