Prve fotografije in podatki o corsi VIII so bili razkriti danes. Avto bo sicer na voljo šele v jeseni, tako kot clio. Natančen datum prihoda na trg pa še ni znan. Naročila za Corso šeste generacije bodo začeli sprejemati že čez nekaj tednov, najprej za Corso-e, nato pa še za različice z dizelskim in bencinskim motorjem.
Nova generacija se je pojavila dokaj hitro. Dobrih pet let po prejšnji generaciji. Corsa VI pa je bila v prodaji kar osem let. Razlog je v slabotni prodaji corse VII in tehnični osnovi, ki je temeljila na šesti generaciji iz leta 2006.
Z novo corso bo drugače, obetajo številke in trenutni podatki. Zasnovana je na povsem novi osnovi, ki je skupna francoskemu partnerju in lastniku PSA Peugeot Citroënu in sorodniku peugeotu 208, ki med kupce prav tako prihaja v jesenskih mesecih.
Od 208 si je corsa z oznako corsa-e sposodila tudi elektro motor s 100 kilovati moči, baterijo kapacitete 50 kilovatnih ur, ki po WLTP meritvah omogoča doseg 330 kilometrov med polnjenji in 80 odstotno napolnjenost v pol ure, na hitrih polnilnicah seveda. Corsa-e je prvi električen Opel v kar 120 letni zgodovini te znamke. Prihaja pa ravno v času, ko je elektromobilnost v precejšnjem vzponu.
Za corso-e Opel obljublja polnjenje – prek kabla, zasebne polnilne postaje ali hitre polnilnice – za baterijo velja osemletna garancija. Za optimalno izbiro časa in stroškov polnjenja je možno napolnjenost kadarkoli preveriti z aplikacijo myOpel.
Voznik pa lahko doseg prilagaja z izbiro enega od treh voznih načinov – normal, eco in sport. Športni način poveča odzivnost in vozno dinamiko, doseg pa se nekoliko zmanjša.
Zmogljivosti električne corse so sicer na ravni športnih različic. Z mesta do 50 kilometrov na uro pospeši v 2,8 sekunde, do stotice pa potrebuje 8,1 sekunde.
Za novo generacijo corse so značilne še oblikovne poteze delno povzete po astri in insignii. Streha je v zadnjem delu skoraj pet centimetrov nižja kot prej, a to ne vpliva na prostornost kabine, obljublja Opel. Nova corsa je dolga 4,06 metra in ima nižje težišče (voznik sedi 2,8 centimetra nižje kot prej).
Kot smo vajeni od drugih novih oplov, je corsa polna s sodobnimi sistemi. Ima denimo doplačljive prilagodljive IntelliLux LED matrične žaromete, v tem razredu so na voljo prvič. Osem elementov s svetili LED, ki jih upravlja najnovejša naprej usmerjena kamera z visoko ločljivostjo, stalno prilagaja svetlobni snop glede na prevladujoče razmere v prometu in okolico. S pomočjo nove prednje kamere prepoznavanje prometnih znakov zaznava tudi dodatne informacije, kot so znaki LED. Na zaslonu je prikazana tudi omejitev hitrosti, shranjena v sistemu.
Nova Corsa je prvič na voljo z aktivnim radarskim tempomatom in zaščito stranic z uporabo senzorjev. Kupci lahko izberejo tudi nadzor mrtvih kotov in različne izvedbe parkirnih pomočnikov.
Multimedijski sistem ima sedem ali deset palčni zaslon. Ponujata pa nove funkcije kot so »live navigation« s sprotnimi informacijami o prometu ter neposredna povezava za SOS klic in asistenčni klic pomoči na cesti v primeru okvare.