Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.
Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Prejšnji mesec je na evropskem avtomobilskem trgu prišlo do rahlega zasuka. Prodaja je prvič po lanskem avgustu zrasla, sicer za skromne štiri promile. Sosednja Hrvaška pa se je po prodaji avtov približala Sloveniji.

Nova opel corsa: izjemno sodobna in tudi električna

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 2 min
23.05.2019  19:20
Nemški Opel je razmeroma hitro, po petih letih razkril corso nove, že osme generacije. Ta je po vzoru Oplov nove generacije oblikovno privlačna, polna sodobne tehnike in asistenčnih sistemov in kot prvi Opel nastopa tudi v popolnoma električni različici.
Nova opel corsa: izjemno sodobna in tudi električna

Obveščaj me o novih člankih:  

Prve fotografije in podatki o corsi VIII so bili razkriti danes. Avto bo sicer na voljo šele v jeseni, tako kot clio. Natančen datum prihoda na trg pa še ni znan. Naročila za Corso šeste generacije bodo začeli sprejemati že čez nekaj tednov, najprej za Corso-e, nato pa še za različice z dizelskim in bencinskim motorjem.

Nova generacija se je pojavila dokaj hitro. Dobrih pet let po prejšnji generaciji. Corsa VI pa je bila v prodaji kar osem let. Razlog je v slabotni prodaji corse VII in tehnični osnovi, ki je temeljila na šesti generaciji iz leta 2006.

Z novo corso bo drugače, obetajo številke in trenutni podatki. Zasnovana je na povsem novi osnovi, ki je skupna francoskemu partnerju in lastniku PSA Peugeot Citroënu in sorodniku peugeotu 208, ki med kupce prav tako prihaja v jesenskih mesecih.

Od 208 si je corsa z oznako corsa-e sposodila tudi elektro motor s 100 kilovati moči, baterijo kapacitete 50 kilovatnih ur, ki po WLTP meritvah omogoča doseg 330 kilometrov med polnjenji in 80 odstotno napolnjenost v pol ure, na hitrih polnilnicah seveda. Corsa-e je prvi električen Opel v kar 120 letni zgodovini te znamke. Prihaja pa ravno v času, ko je elektromobilnost v precejšnjem vzponu.

Za corso-e Opel obljublja polnjenje – prek kabla, zasebne polnilne postaje ali hitre polnilnice – za baterijo velja osemletna garancija. Za optimalno izbiro časa in stroškov polnjenja je možno napolnjenost kadarkoli preveriti z aplikacijo myOpel.

Voznik pa lahko doseg prilagaja z izbiro enega od treh voznih načinov – normal, eco in sport. Športni način poveča odzivnost in vozno dinamiko, doseg pa se nekoliko zmanjša.

Zmogljivosti električne corse so sicer na ravni športnih različic. Z mesta do 50 kilometrov na uro pospeši v 2,8 sekunde, do stotice pa potrebuje 8,1 sekunde.

Za novo generacijo corse so značilne še oblikovne poteze delno povzete po astri in insignii. Streha je v zadnjem delu skoraj pet centimetrov nižja kot prej, a to ne vpliva na prostornost kabine, obljublja Opel. Nova corsa je dolga 4,06 metra in ima nižje težišče (voznik sedi 2,8 centimetra nižje kot prej).

Kot smo vajeni od drugih novih oplov, je corsa polna s sodobnimi sistemi. Ima denimo doplačljive prilagodljive IntelliLux LED matrične žaromete, v tem razredu so na voljo prvič. Osem elementov s svetili LED, ki jih upravlja najnovejša naprej usmerjena kamera z visoko ločljivostjo, stalno prilagaja svetlobni snop glede na prevladujoče razmere v prometu in okolico. S pomočjo nove prednje kamere prepoznavanje prometnih znakov zaznava tudi dodatne informacije, kot so znaki LED. Na zaslonu je prikazana tudi omejitev hitrosti, shranjena v sistemu.

Nova Corsa je prvič na voljo z aktivnim radarskim tempomatom in zaščito stranic z uporabo senzorjev. Kupci lahko izberejo tudi nadzor mrtvih kotov in različne izvedbe parkirnih pomočnikov.

Multimedijski sistem ima sedem ali deset palčni zaslon. Ponujata pa nove funkcije kot so »live navigation« s sprotnimi informacijami o prometu ter neposredna povezava za SOS klic in asistenčni klic pomoči na cesti v primeru okvare.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Volkswagnova elektrorevolucija dobiva ambiciozen slovenski epilog 15

Volkswagen vstopa v elektrodobo z novo generacijo električnih avtov in celostno storitvijo, ki bo elektrifikacijo približala tudi...

AVTO
PAL
PAL BMW serije 3: sposobnost razvajati in zabavati 3

Nova serija 3 je občutno večja, vendar lažja, zmogljivejša in varčnejša. Poleg tega ni izgubila glavnih sposobnosti – razvajati in...

AVTO
Nasveti
Nasveti Zakaj je poslovni najem tako drag in kako nam pomaga pri ocenjevanju

Vsaka kategorija ima svoja merila, pomen stroškov pa je različen. V vsakem primeru pa velja, da je pametno sestavljen avto najboljši...

FINANCE
Slovenska podjetja: leto 2018 v znamenju rekordnih dobičkov, pa tudi velike rasti stroškov dela

Stroški dela medletno poskočili za 11 odstotkov, na drugi strani pa se povečuje obseg prostih denarnih sredstev

AVTO
Novosti
Novosti Range rover evoque: športnim terencem v posmeh in bratom v ponos 9

Po cestah, makadamu in rekah Grčije smo se pognali z novim range roverjem evoquom, najprestižnejšim in najdražjim kompaktnim SUV ta hip.

AVTO
Novice
Novice Prepih na avtotrgu, svetovni zmagovalci in poslovni finalisti

Na evropske trge, tudi slovenskega, se je vrnila zima. Padci prodaje so kar precejšnji. Gre le za ciklično nihanje? V tem tednu smo...

AVTO
Novice
Novice Od šivalnega stroja do naprednega avtomobila

Opel je svoje ime med ljudi ponesel s šivalnimi stroji, danes pa sodi med avtomobilske proizvajalce z najbogatejšo tradicijo na svetu....

AVTO
Novice
Novice Šok in napredek pri tovornjakih in slovo od Nikija

Okoljski primež avtomobilske industrije se prenaša na tovorna vozila. Nova pravila so stroga, podražitve bodo visoke. Proizvajalci...