Avto

Začenja se boj za novo VW megatovarno, med finalisti Srbija, Bolgarija in Turčija

Volkswagen prazni proizvodne zmogljivosti v Nemčiji za električne modele, klasične modele pa bo selil na Češko in v novo tovarno v vzhodni Evropi s prvotno zmogljivostjo 350 tisoč vozil.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.05.2019 13:00
Čas branja: 2 min

Nemški Volkswagen je včeraj objavil, da začenja resna pogajanja za gradnjo nove tovarne leta 2022 z zmogljivostjo 350 tisoč vozil. Z njo bo reševal polne zmogljivosti v Nemčiji in na Češkem. Za zdaj je znano, da bo nova tovarna v vzhodni Evropi, v boju pa so Srbija, Bolgarija in Turčija, pišejo tuji mediji. Predsednik uprave Škode Bernhard Meier pa dodaja, da sta v boju za tovarno le še dve lokaciji, a ne razkriva, kateri.

Volkswagen je že novembra lani objavil potrebe po novi tovarni, včeraj pa sta nadzorni svet in upravni odbor skupine Volkswagen potrdila namero in dodala, da se začenjajo resna pogajanja za lokacijo nove megatovarne.

V boju Srbija, Bolgarija in Turčija

Kot možne lokacije je omenil le širšo regijo vzhodne Evrope, dodal, da začenja pogajanja z državami, ki so ostale v boju za novo tovarno, a ni izrecno navedel lokacij. Nemški mediji pa so objavili, da mednje sodijo Srbija, Bolgarija in Turčija, kjer bodo sprva izdelovali škodo karoq in seata ateco.

Razlog za novo lokacijo je načrtovana dodatna obremenitev trenutnih proizvodnih zmogljivosti v Nemčiji in na Češkem. V petletnem načrtu je Volkswagen predvidel, da nemški tovarni v Emdnu in Hannovru postaneta center za proizvodnjo električnih avtomobilov skupine Volkswagen, proizvodnjo trenutnih modelov pa bo prerazporedil na druge lokacije. Novega passata bo od leta 2022 izdeloval v češkem Kvasinyju poleg škode superb.

Nova tovarna bo izdelovala škodo karoq in seata ateco

Posledično bo tovarna v Kvasinyju leta 2022 opustila proizvodnjo škode karoq in seata atece, oba modela pa bosta nov dom našla v novi tovarni v vzhodni Evropi.

Po besedah prvega človeka Škode bo zmogljivost nove tovarne 350 tisoč vozil, kar je približno 60 odstotkov več od zmogljivosti Revoza. V primeru presežnega povpraševanja lahko zmogljivost celo podvojijo na 700 tisoč vozil.

Vodenje nove tovarne bo prevzela znamka Škoda, izdelovala pa bo tudi modele drugih znamk. Glede na napovedi proizvodnje modela karoq in seata ateca bi lahko nova tovarna izdelovala tudi novega volkswagna tiguana z enako zasnovo.

Škodine tovarne polno obremenjene že zdaj

Škoda se s polno zmogljivostjo sooča že danes. Tovarni v Mladi Boleslav in Kvasinyju sta polno obremenjeni. Po Meierjevih besedah bi Škoda lahko letos prodala sto tisoč vozil več od trenutnega načrta, če bi imela dodatne razpoložljive zmogljivosti.

Lani je češki proizvajalec v lasti Volkswagna v Mladi Boleslav in Kvasinyju izdelal 886.100 avtomobilov. Zmogljivosti je lani delno sprostil s pomočjo Volkswagnove tovarne v nemškem Osnabrucku, ki je prevzela del proizvodnje škode karoq in lakiranje 60 tisoč enot nove škode fabie.

Škoda ima letos pravo modelno ofenzivo. Pred kratkim je v čeških tovarnah zagnala proizvodnjo novega kompaktnega modela scala, naslednika rapida. Jeseni začne prodajo novega športnega terenca kamiq (zagon proizvodnje je poleti), konec leta pa bo predstavila novo generacijo škode octavie.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Avto
Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti
Avto
AvtoMiloš Milač Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti 5

Volkswagen je lani prodal 422 tisoč električnih avtov in priključnih hibridov, v zahodni Evropi so ti pomenili kar 11 odstotkov prodaje, v Sloveniji pa je z električnimi presegel 50-odstotni delež

FINANCE
Avto
Ad hoc objava iz Volkswagna: družba je v zadnjem četrtletju lani dobavila več avtov kot v tretjem
Avto
AvtoAlbina Kenda Ad hoc objava iz Volkswagna: družba je v zadnjem četrtletju lani dobavila več avtov kot v tretjem

Pri Volkswagnu pričakujejo, da bo letos tranzicijsko leto. Trenutno pa jim velik izziv pomeni pomanjkanje polprevodnikov

FINANCE
PMM
Volkswagen presenetil analitike in si prislužil le dobrih 100 milijonov evrov okoljske kazni
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Volkswagen presenetil analitike in si prislužil le dobrih 100 milijonov evrov okoljske kazni 2

Nemški Vokswagen je lani izpuste ogljikovega dioksida zmanjšal za 20 odstotkov, na le 99,8 grama; s pomočjo legalnih trikov je cilj 95 gramov ogljikovega dioksida na kilometer zgrešil le za pol grama

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
PMM
Elektrika pomaga, Volkswagnova delnica trese borze (skoraj) kot Teslina
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBorut Hočevar Elektrika pomaga, Volkswagnova delnica trese borze (skoraj) kot Teslina

»Naj začnem z očitnim: e-mobilnost je zmagala,« je v ponedeljek rekel Volkswagnov šef Herbert Diess in delnica VW je poletela, kot da bi bila Teslina.

FINANCE
PMM
Volkswagen ID.4 je svetovni avto leta 2021
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Volkswagen ID.4 je svetovni avto leta 2021

V finalu izbora Svetovni avto leta 2021 je krono najboljšega odnesel električni volkswagen ID.4. Na prvo mesto smo ga postavili tudi na Financah.

FINANCE
PMM
Seat bo za skupino Volkswagen izdeloval majhen električni avto
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Seat bo za skupino Volkswagen izdeloval majhen električni avto 1

Na trg prihaja leta 2025, cena bo med 20 in 25 tisoč evri.

FINANCE
PMM
Znamke in modeli, ki so v letu 2020 vladali svetu električnih avtov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Znamke in modeli, ki so v letu 2020 vladali svetu električnih avtov 2

Lani je prodaja električnih avtov in priključnih hibridov zrasla za 40 odstotkov, na prvem mestu je spet Tesla.