Prva uradna skica škode superb modelnega leta 2020 napoveduje skromne oblikovne spremembe admiralske Škode, ki je v aktualni obliki na trgih od konca leta 2015. Največja tehnična novost pa bo vgradnja bencinskega priključnega hibrida. Po vsej verjetnosti bo pogonski sklop predstavljal 1,5 litrski štirivaljnik s 110 kilovati in elektro motor kot v osveženem passatu, ki na trge prihaja jeseni.
Skupna moč priključnega superba bo prek 150 kilovatov, baterija s kapaciteto 13 kilovatnih ur pa bo poskrbela za doseg prek 50 kilometrov med polnjenjih in bo obenem zmanjševala povprečen izpust znamke Škoda. Izpusti priključnega hibrida, imenoval se bo superb iV, bodo manjši od 50 gramov CO2 na kilometer, kar pomeni da bo tako gnani superb deležen tudi vladnih subvencij.
V Sloveniji subvencija znaša 4.500 evrov, letos se bo sicer zmanjšala, napoveduje Eko Sklad.
Druga novost bo že znani dvolitrski turbodizel 2.0 TDI s 110 kilovati in dvema ločenima SCR katalizatorjema za zmanjšanje izpustov dušikovega oksida. Stroj bo izpolnjeval okoljske predpise Euro 6d, ki stopijo v veljavo leta 2021 in bo zato v nekaterih državah, denimo v Veliki Britaniji, deležen manjšega davčnega bremena.
Škoda superb je drugi najbolje prodajan avto srednjega razreda v Evropi in tudi pri nas. pred njo pa je le bratranec s katerimi di deli osnovo – volkswagen passat. V Sloveniji je superb lani prepričal 570 kupcev, kar je 18,5 odstotka manj kot predlani. Na prvem mestu je bil lani passat – 899 vozil, na tretjem pa opel insignia – 377 vozil.
V Evropi pa je Škoda našla 75.996 kupcev za superba, kar je osem odstotkov manj kot predlani. V tovarni v Kvasinyju je izdelala nekaj več kot 91.487 superbov, od tega jih je bilo skoraj 51 tisoč s karavanskim zadkom v različici combi.
Škoda superba izdeluje tudi v Indiji in na Kitajskem, lani je bili v vseh treh tovarnah skupaj izdelanih 136.985 vozil.
Leta 2023, ko bo na voljo nova generacija superba, pa se ji bo na proizvodni liniji v češkem Kvasiniyu pridružil tudi novi volkswagen passat.