Škodin prostorski čudež za 15.500 evrov Škodin prostorski čudež za 15.500 evrov Scala je novi Škodin avtomobil, ki bo v slovenske družine vnesel nemir, saj za svoj denar ponuja naravnost ogromno prostora.
Nova opel corsa: izjemno sodobna in tudi električna Nova opel corsa: izjemno sodobna in tudi električna Nemški Opel je razmeroma hitro, po petih letih razkril corso nove, že osme generacije. Ta je po vzoru Oplov nove generacije oblikovno privlačna, polna sodobne tehnike in asistenčnih sistemov in kot prvi Opel nastopa tudi v popolnoma električni različici.
Za volanom najnaprednejšega tovornjaka ta hip Za volanom najnaprednejšega tovornjaka ta hip Doslej smo zaslone namesto ogledal in sisteme za samodejno vožnjo lahko gledali le na prototipih in konceptnih vozilih, ki so se vozila po zaprtih cestah, s prenovljenim actrosom, katerega serijska proizvodnja se je začela junija, pa vse to postaja del realnosti
(Ne)realna evforija za električnimi avtobusi (Ne)realna evforija za električnimi avtobusi Nekatera nemška mesta želijo v kratkem obdobju v svoje vozne parke vključiti tudi po 200 električnih avtobusov eCitaro; pri Mercedesu menijo, da gre za prenagle odločitve.
Slovo brkatega moža, ki je nemško zvezdo popeljal na vrh Slovo brkatega moža, ki je nemško zvezdo popeljal na vrh Po 13 letih se z vrha Daimlerja poslavlja karizmatični brkati mož Dieter Zetsche. Pripravili smo pregled najzanimivejšega dogajanja v koncernu v času njegovega vodenja.

VW izračunal dejanski ogljični odtis električnega golfa in ga primerjal z dizelskim

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
električna...   dodaj
avtomobilska...   dodaj
okolje   dodaj
dieselgate   dodaj
Volkswagen dodaj
 
Čas branja: 1 min
08.05.2019  10:34
Električni e-golf v celotnem življenjskem ciklu povprečno izpušča 119, dizelski golf pa 140 gramov CO2/kilometer. Električni polovico izpustov pridela med proizvodnjo in pridobivanjem surovin za baterijo. Razgradnje ni v okoljski bilanci.
VW izračunal dejanski ogljični odtis električnega golfa in ga primerjal z dizelskim

Obveščaj me o novih člankih:  
električna mobilnost   dodaj
avtomobilska industrija   dodaj
okolje   dodaj
dieselgate   dodaj
Volkswagen dodaj

Nemški Volkswagen se je ob vstopu v dobo elektrifikacije posvetil tudi izračunu izpustov CO2 v celotnem procesu proizvodnje in uporabe.

V Wolfsburgu so izračunali, da je povprečen izpust e-golfa v življenjskem ciklu 119 gramov CO2 na kilometer, dizelskega pa 140 gramov CO2 na kilometer.

Po izračunih Volkswagna je pri enakih modelih vozil z različnim pogonom podnebna bilanca električnih avtomobilov že danes boljša od primerljivih avtov s klasičnim motorjem na notranje izgorevanje.

Poleg tega pa imajo električni avtomobili še visok potencialni prihranek CO2 v vseh fazah produktnega cikla. Za izpuste CO2 je ključnega pomena, ali je pogonska energija pridobljena iz fosilnih ali obnovljivih virov.

Po izračunih Volkswagna pri dizelskem golfu večina izpustov nastane v fazi uporabe, to pomeni med pripravo in zgorevanjem fosilnega goriva. Dizelski golf 1.6 TDI tu dosega vrednost 111 gramov CO2/km. Električni e-golf pa med uporabo izpušča le 62 gramov CO2/km, upoštevaje da je elektrika večinoma pridobljena iz neobnovljivih virov.

Ta vrednost se bo v prihodnje zmanjševala z naraščanjem deleža pridobljene elektrike iz obnovljivih virov. Pri dizelskem golfu pa bo vrednost ostala enaka sedanji.

Drugače je pri proizvodnji golfov. Pri dizelskem golfu 1.6 TDI ta znaša 29 gramov CO2/kilometer, pri električnem e-golfu pa 57 gramov CO2 na kilometer. Razlog za višje izpuste e-golfa v tej fazi pa je bolj umazana proizvodnja baterij in zapleteno pridobivanje surovin, ki prispeva skoraj polovico vrednosti CO2 v celotni življenjski dobi.

Izpuste, ki nastanejo pri razgradnji dizelskega in električnega golfa, Volkswagen ni vključil v izračun.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Vrhunci Ženeve, balkanska evforija in kako prihraniti pri službenem avtu

Ženeva v tem tednu gosti največje avtomobilske zvezde - serijske in konceptne, ki rišejo bližnjo prihodnost avtomobilske industrije....

AVTO
Novice
Novice Podivjani SUV poskrbel za strmo rast Lamborghinija 2

Tudi italijanski Lamborghini je recept za rast našel v razredu SUV. Novi urus, luksuzno-športni terenec za vsakdanjo uporabo, je lani...

AVTO
Novice
Novice V zadnjem letu največja podražitev avtov doslej v Sloveniji; pojasnjujemo, zakaj 2

Lani so se avtomobili pri nas podražili za povprečno pet odstotkov, kar je največja podražitev doslej; cene bodo v prihodnje še rasle,...

AVTO
Novice
Novice Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi

Koncentrat, zaradi praznikov, dvotedenskega dogajanja prinaša pregled najcenejših 4x4 avtov v Sloveniji, električnih avtov glede na...

AVTO
Novice
Novice Novi rekordi Tesle, tokrat pri bolniških 7

Lani so delavci v Teslinih tovarnah zaradi bolnišk v povprečju manjkali 66 dni.

AVTO
Novosti
Novosti Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest 5

Morda je kriva oblika, morda poslovni rezultati skupine PSA ali pa kaj drugega. Peugeot že dolgo ni bil tako samozavesten v razredu, ki...

AVTO
Novice
Novice Dunaj kot vzor lokalnih avtosalonov, porazi in zmage avtomobilistov

Prvi polni teden v letu 2019 začenjamo z reportažo z avtomobilskega salona na Dunaju, obiskal sem ga prvič. Pišemo o slavju pri...

AVTO
PAL
PAL Zaželena, šele nato zelena japonka

Nova corolla, prej auris, je daljša, širša, nižja in bolj športna. Namesto dizelskega motorja ga poganjata hibrida in klasičen...