Nemški Volkswagen se je ob vstopu v dobo elektrifikacije posvetil tudi izračunu izpustov CO2 v celotnem procesu proizvodnje in uporabe.
V Wolfsburgu so izračunali, da je povprečen izpust e-golfa v življenjskem ciklu 119 gramov CO2 na kilometer, dizelskega pa 140 gramov CO2 na kilometer.
Po izračunih Volkswagna je pri enakih modelih vozil z različnim pogonom podnebna bilanca električnih avtomobilov že danes boljša od primerljivih avtov s klasičnim motorjem na notranje izgorevanje.
Poleg tega pa imajo električni avtomobili še visok potencialni prihranek CO2 v vseh fazah produktnega cikla. Za izpuste CO2 je ključnega pomena, ali je pogonska energija pridobljena iz fosilnih ali obnovljivih virov.
Po izračunih Volkswagna pri dizelskem golfu večina izpustov nastane v fazi uporabe, to pomeni med pripravo in zgorevanjem fosilnega goriva. Dizelski golf 1.6 TDI tu dosega vrednost 111 gramov CO2/km. Električni e-golf pa med uporabo izpušča le 62 gramov CO2/km, upoštevaje da je elektrika večinoma pridobljena iz neobnovljivih virov.
Ta vrednost se bo v prihodnje zmanjševala z naraščanjem deleža pridobljene elektrike iz obnovljivih virov. Pri dizelskem golfu pa bo vrednost ostala enaka sedanji.
Drugače je pri proizvodnji golfov. Pri dizelskem golfu 1.6 TDI ta znaša 29 gramov CO2/kilometer, pri električnem e-golfu pa 57 gramov CO2 na kilometer. Razlog za višje izpuste e-golfa v tej fazi pa je bolj umazana proizvodnja baterij in zapleteno pridobivanje surovin, ki prispeva skoraj polovico vrednosti CO2 v celotni življenjski dobi.
Izpuste, ki nastanejo pri razgradnji dizelskega in električnega golfa, Volkswagen ni vključil v izračun.