Toyota RAV4 hibrid: japonska leteča riba Toyota RAV4 hibrid: japonska leteča riba Hibridni pogon več ne zahteva kompromisov. V ravu4 je z majhno porabo in občutno izboljšanimi zmogljivostmi tudi v razredu športnih terencev postal resen konkurent dizlom
Veliko Audija v majhni embalaži Veliko Audija v majhni embalaži Audi A1 sportback 30 TFSI s-line je po merah najmanjši v družini, a z ostrim videzom, dinamičnim značajem, športno ukrojeno kabino, digitalnimi merilniki in posluhom za varnost daje skoraj toliko, kot večji modeli.
Boj kovin na prehodu v električno dobo Boj kovin na prehodu v električno dobo Nove ideje, kako v baterijah za električne avtomobile zmanjšati uporabo redkih kovin in jih nadomestiti z bolj razširjenimi, čeprav trenutno dražjimi
Japonski mestni raziskovalec, ki žari od drugačnosti Japonski mestni raziskovalec, ki žari od drugačnosti Lexusov novinec UX je vstopnica v svet japonskega gostoljubja in prestiža, celotno izkušnjo pa začini še dobro izpopolnjen samopolnilni hibridni sistem.
Prepih na trgu kovin in nastanek slovensko-japonskega robota Prepih na trgu kovin in nastanek slovensko-japonskega robota Rast proizvodnje baterij za električne avtomobile prinaša pritisk na trg in izbiro kovin. Eden izmed največjih proizvajalcev bi kobalt in nikelj zamenjal za platinske kovine. Kako velik izziv je to, kakšne so cene kovin, katere so druge politične, moralne in tehnične ovire? Preizkusili smo dva nova hibrida – priključnega v BMW 330e in klasičnega v lexusu UX250h. Toyota se povezuje z URI Soča, na pragu že prvi posel. Daimlerju visoka kazen, povezana z dizelskim škandalom, korejca za 40 ali 50 tisoč evrov in še marsikaj ...

Novi britanski "ženskar" za 41 tisočakov

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 4 min
04.05.2019  21:37
Range Rover evoque je avtomobil, ki lomi predvsem ženska srca, v drugi generaciji pa naj bi to počel še za odtenek lažje. S ceno od 41 tisoč evrov naprej naj bi letno omrežil tudi 125 pretežno Slovenk.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Niso mu rekli kar tako ženski Range Rover, saj ga je svetu prvič predstavila Victoria Beckham, danes pa za njegovim volanom večinoma sedijo ženske. A na pogled nežno robusten evoque je kljub temu pravi Range Rover, na cesti udoben, zunaj nje zmogljiv, tehnično napreden in seveda varen, vse skupaj pa dopolni še prav specifičen luksuz. Tudi druga generacija je vse prej kot avtomobil za mevže, kar je dokazal na mednarodni premieri po grških brezpotjih.

Evoque je dimenzijsko sicer ostal enak predhodniku, tudi njegova podoba je prej evolucija kot revolucija, a je kljub vsemu 99 odstotkov sestavnih delov novih. Na pogled ostaja pravi mačo, oblikovno spominja na večjega velarja, na sorodstvene vezi z njim pa najbolj kažejo skrite vratne kljuke. Atraktivnosti mu ne gre oporekati, seveda pa je evoque tudi bogato opremljen in razkošen.

Novinec je zgrajen na novi arhitekturi Premium Traverse, zato je nekoliko lažji in še bolj vozniški, hkrati pa ima za dva centimetra daljšo medosno razdaljo. V kabini je tako še več prostora, za odtenek večji je tudi prtljažnik, ki v osnovi meri 591 litrov in ga je možno povečati na 1.383 litrov, pri čemer se zadnja klop deli v razmerju 40:20:40.

Dame bo gotovo najbolj zanimal položaj spredaj levo in ta več kot odtehta odštet denar. Notranjost ponuja najboljše iz aktualnega Land Roverjevega oblikovanja, kar na sredinsko konzolo postavlja dva zaslona na dotik (multimedijski vmesnik Touch Duo Pro). Z njima je možno upravljati večino sistemov in naprav, analogne merilnike pa so v duhu modernih časov zamenjali digitalni.

Sama kabina je sicer zmes prefinjenosti in luksuza, kar še okrepijo odlična zvočna izolacija, izbrani kakovostni materiali in vrhunska končna izdelava. Da na žlahtni pločevini ne bo prišlo do poškodb, poskrbi kopica kamer, pri čemer voznica s pritiskom na gumb izbere enega izmed mnogih pogledov.

Evoque kot prvi na svetu uvaja sistem Ground View, ki z učinkom “odstranjenega” motornega pokrova prikazuje neposredno dogajanje pred vozilom. Tak pogled pride zelo prav na terenu, pri parkiranju v tesnih prostorih in pri izogibanju visokih robnikov, v urbanih središčih pa je uporaben tudi prenos slike vzvratne kamere kar v vzvratnem ogledalu. V praksi zelo uporabna reč, saj povsem “uniči” mrtve kote za vozilom.

Čeprav je bolj mestni terenec pa je evoque po potrebi pravi Range Rover, torej terensko zmogljiv. Trebuh je od tal oddaljen za 21,2 centimetra, brez težav pa se spopade tudi z 60-centimetrskim brodenjem v vodi.

Kupcem je evoque na voljo z znanimi štirivaljnimi motorji, pri čemer je s prednjim pogonom in ročnim 6-stopenjskim menjalnikom lahko opremljen le vstopni 110-kilovatni dizelski motor (150 KM). Enak stroj je na voljo tudi s pogonom na vsa štiri kolesa in z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom, nadgradnjo po moči pa pomenita 132- in 176-kilovatni različici (180 in 240 KM). Pri bencinskih motorjih kot osnova služi dvolitrski štirivaljnik z močjo 147, 183 ali 221 kilovatov (200, 249 in 300 KM), vsi pa so opremljeni z devetstopenjsko avtomatiko in štirikolesnim pogonom.

Pri nas naj bi bil najbolje prodajani 110-kilovatni dizel, evoque pa naj bi našel 125 novih lastnikov. Na voljo je v treh paketih opreme, ki jih je možno dodatno obogatiti, s tem pa z osnovnih 41.342 evrov narašča tudi cena. Ta hip najdražji je First Edition s ceno 73.194 evrov, ponudbo pa bo čez nekaj časa obogatil še priključni hibrid v kombinaciji trivaljnega bencinskega motorja in elektromotorja.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki V VB odmeva pravno mnenje, ki ga vidijo kot dokaz proti sporazumu o brexitu 6

Kaj je premierka Mayeva včeraj izposlovala od EU, česa pa ne ... in kaj je iz tega izluščil državni pravobranilec Geoffrey Cox okoli...

FINANCE
Članki
Članki Slovenija kot ujeta v časovni stroj - iz Bruslja je dobila enaka priporočila kot lani 5

Letos prvič evropska komisija članicam EU ne namenja zgolj proračunskih in reformnih napotkov, ampak tudi naložbena priporočila

FINANCE
Članki
Članki Kaj bodo v četrtek storili pri ECB, ko je vse več znamenj gospodarskega upočasnjevanja 2

Po petih letih negativnih obrestnih mer na evrskem območju finančniki pričakujejo nadaljevanje zdajšnje monetarne politike in...