Niso mu rekli kar tako ženski Range Rover, saj ga je svetu prvič predstavila Victoria Beckham, danes pa za njegovim volanom večinoma sedijo ženske. A na pogled nežno robusten evoque je kljub temu pravi Range Rover, na cesti udoben, zunaj nje zmogljiv, tehnično napreden in seveda varen, vse skupaj pa dopolni še prav specifičen luksuz. Tudi druga generacija je vse prej kot avtomobil za mevže, kar je dokazal na mednarodni premieri po grških brezpotjih.
Evoque je dimenzijsko sicer ostal enak predhodniku, tudi njegova podoba je prej evolucija kot revolucija, a je kljub vsemu 99 odstotkov sestavnih delov novih. Na pogled ostaja pravi mačo, oblikovno spominja na večjega velarja, na sorodstvene vezi z njim pa najbolj kažejo skrite vratne kljuke. Atraktivnosti mu ne gre oporekati, seveda pa je evoque tudi bogato opremljen in razkošen.
Novinec je zgrajen na novi arhitekturi Premium Traverse, zato je nekoliko lažji in še bolj vozniški, hkrati pa ima za dva centimetra daljšo medosno razdaljo. V kabini je tako še več prostora, za odtenek večji je tudi prtljažnik, ki v osnovi meri 591 litrov in ga je možno povečati na 1.383 litrov, pri čemer se zadnja klop deli v razmerju 40:20:40.
Dame bo gotovo najbolj zanimal položaj spredaj levo in ta več kot odtehta odštet denar. Notranjost ponuja najboljše iz aktualnega Land Roverjevega oblikovanja, kar na sredinsko konzolo postavlja dva zaslona na dotik (multimedijski vmesnik Touch Duo Pro). Z njima je možno upravljati večino sistemov in naprav, analogne merilnike pa so v duhu modernih časov zamenjali digitalni.
Sama kabina je sicer zmes prefinjenosti in luksuza, kar še okrepijo odlična zvočna izolacija, izbrani kakovostni materiali in vrhunska končna izdelava. Da na žlahtni pločevini ne bo prišlo do poškodb, poskrbi kopica kamer, pri čemer voznica s pritiskom na gumb izbere enega izmed mnogih pogledov.
Evoque kot prvi na svetu uvaja sistem Ground View, ki z učinkom “odstranjenega” motornega pokrova prikazuje neposredno dogajanje pred vozilom. Tak pogled pride zelo prav na terenu, pri parkiranju v tesnih prostorih in pri izogibanju visokih robnikov, v urbanih središčih pa je uporaben tudi prenos slike vzvratne kamere kar v vzvratnem ogledalu. V praksi zelo uporabna reč, saj povsem “uniči” mrtve kote za vozilom.
Čeprav je bolj mestni terenec pa je evoque po potrebi pravi Range Rover, torej terensko zmogljiv. Trebuh je od tal oddaljen za 21,2 centimetra, brez težav pa se spopade tudi z 60-centimetrskim brodenjem v vodi.
Kupcem je evoque na voljo z znanimi štirivaljnimi motorji, pri čemer je s prednjim pogonom in ročnim 6-stopenjskim menjalnikom lahko opremljen le vstopni 110-kilovatni dizelski motor (150 KM). Enak stroj je na voljo tudi s pogonom na vsa štiri kolesa in z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom, nadgradnjo po moči pa pomenita 132- in 176-kilovatni različici (180 in 240 KM). Pri bencinskih motorjih kot osnova služi dvolitrski štirivaljnik z močjo 147, 183 ali 221 kilovatov (200, 249 in 300 KM), vsi pa so opremljeni z devetstopenjsko avtomatiko in štirikolesnim pogonom.
Pri nas naj bi bil najbolje prodajani 110-kilovatni dizel, evoque pa naj bi našel 125 novih lastnikov. Na voljo je v treh paketih opreme, ki jih je možno dodatno obogatiti, s tem pa z osnovnih 41.342 evrov narašča tudi cena. Ta hip najdražji je First Edition s ceno 73.194 evrov, ponudbo pa bo čez nekaj časa obogatil še priključni hibrid v kombinaciji trivaljnega bencinskega motorja in elektromotorja.