Seat tarraco: zamujena priložnost sicer prepričljivega španca Seat tarraco: zamujena priložnost sicer prepričljivega španca Je Špancem uspelo velikega in predvidljivega germana obarvati z mediteranskim soncem, sproščenostjo in čustvi? Več v nadaljevanju...
Na kavo v modernem retro slogu Na kavo v modernem retro slogu Zguljena usnjena jakna, sprane kavbojke, bulerji, nekaj dni stara brada (ali razmršeni lasje), »fensi« čelada in raybanke na nosu. Vse to je bilo še pred kratkim značilno za cafe racerje, zdaj pa so jih zamenjali hudi frajerji današnjega časa, ki prisegajo na vrhunske blagovne znamke in dobro opremo.
V torek ena največjih sprememb pri ceni bencina in dizla V torek ena največjih sprememb pri ceni bencina in dizla Tektonske premike na naftnih trgih bomo v torek občutili na slovenskih bencinskih črpalkah
(video) Slovenski direktorji, ki so določili letošnja zmagovalca (video) Slovenski direktorji, ki so določili letošnja zmagovalca Kaj je pomembno za najzahtevnejše uporabnike luksuznih limuzin, direktorje slovenskih podjetij? Kako so razdelili glasove in določili zmagovalce PAL 2019?
BMW 7 in X7: popotovanje po deželi vampirjev, obcestnih jaškov in prelepih gradov BMW 7 in X7: popotovanje po deželi vampirjev, obcestnih jaškov in prelepih gradov Z BMW serije 7 in X7 smo prevozili skoraj tisoč kilometrov od romunskega mesta Sibiu, prek Bukarešte in popotovanje končali v bolgarski Sofiji.

Novi britanski "ženskar" za 41 tisočakov

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 4 min
04.05.2019  21:37
Range Rover evoque je avtomobil, ki lomi predvsem ženska srca, v drugi generaciji pa naj bi to počel še za odtenek lažje. S ceno od 41 tisoč evrov naprej naj bi letno omrežil tudi 125 pretežno Slovenk.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Niso mu rekli kar tako ženski Range Rover, saj ga je svetu prvič predstavila Victoria Beckham, danes pa za njegovim volanom večinoma sedijo ženske. A na pogled nežno robusten evoque je kljub temu pravi Range Rover, na cesti udoben, zunaj nje zmogljiv, tehnično napreden in seveda varen, vse skupaj pa dopolni še prav specifičen luksuz. Tudi druga generacija je vse prej kot avtomobil za mevže, kar je dokazal na mednarodni premieri po grških brezpotjih.

Evoque je dimenzijsko sicer ostal enak predhodniku, tudi njegova podoba je prej evolucija kot revolucija, a je kljub vsemu 99 odstotkov sestavnih delov novih. Na pogled ostaja pravi mačo, oblikovno spominja na večjega velarja, na sorodstvene vezi z njim pa najbolj kažejo skrite vratne kljuke. Atraktivnosti mu ne gre oporekati, seveda pa je evoque tudi bogato opremljen in razkošen.

Novinec je zgrajen na novi arhitekturi Premium Traverse, zato je nekoliko lažji in še bolj vozniški, hkrati pa ima za dva centimetra daljšo medosno razdaljo. V kabini je tako še več prostora, za odtenek večji je tudi prtljažnik, ki v osnovi meri 591 litrov in ga je možno povečati na 1.383 litrov, pri čemer se zadnja klop deli v razmerju 40:20:40.

Dame bo gotovo najbolj zanimal položaj spredaj levo in ta več kot odtehta odštet denar. Notranjost ponuja najboljše iz aktualnega Land Roverjevega oblikovanja, kar na sredinsko konzolo postavlja dva zaslona na dotik (multimedijski vmesnik Touch Duo Pro). Z njima je možno upravljati večino sistemov in naprav, analogne merilnike pa so v duhu modernih časov zamenjali digitalni.

Sama kabina je sicer zmes prefinjenosti in luksuza, kar še okrepijo odlična zvočna izolacija, izbrani kakovostni materiali in vrhunska končna izdelava. Da na žlahtni pločevini ne bo prišlo do poškodb, poskrbi kopica kamer, pri čemer voznica s pritiskom na gumb izbere enega izmed mnogih pogledov.

Evoque kot prvi na svetu uvaja sistem Ground View, ki z učinkom “odstranjenega” motornega pokrova prikazuje neposredno dogajanje pred vozilom. Tak pogled pride zelo prav na terenu, pri parkiranju v tesnih prostorih in pri izogibanju visokih robnikov, v urbanih središčih pa je uporaben tudi prenos slike vzvratne kamere kar v vzvratnem ogledalu. V praksi zelo uporabna reč, saj povsem “uniči” mrtve kote za vozilom.

Čeprav je bolj mestni terenec pa je evoque po potrebi pravi Range Rover, torej terensko zmogljiv. Trebuh je od tal oddaljen za 21,2 centimetra, brez težav pa se spopade tudi z 60-centimetrskim brodenjem v vodi.

Kupcem je evoque na voljo z znanimi štirivaljnimi motorji, pri čemer je s prednjim pogonom in ročnim 6-stopenjskim menjalnikom lahko opremljen le vstopni 110-kilovatni dizelski motor (150 KM). Enak stroj je na voljo tudi s pogonom na vsa štiri kolesa in z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom, nadgradnjo po moči pa pomenita 132- in 176-kilovatni različici (180 in 240 KM). Pri bencinskih motorjih kot osnova služi dvolitrski štirivaljnik z močjo 147, 183 ali 221 kilovatov (200, 249 in 300 KM), vsi pa so opremljeni z devetstopenjsko avtomatiko in štirikolesnim pogonom.

Pri nas naj bi bil najbolje prodajani 110-kilovatni dizel, evoque pa naj bi našel 125 novih lastnikov. Na voljo je v treh paketih opreme, ki jih je možno dodatno obogatiti, s tem pa z osnovnih 41.342 evrov narašča tudi cena. Ta hip najdražji je First Edition s ceno 73.194 evrov, ponudbo pa bo čez nekaj časa obogatil še priključni hibrid v kombinaciji trivaljnega bencinskega motorja in elektromotorja.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki (kadrovski boj) Vemo, koga bi na čelu evropske komisije Slovenija, skrivnost ostaja, kdo bo res predlagan 2

Glede postopka izbire načelno ni pričakovati maratona, šprinta pa tudi ne. Voditelji članic EU so danes opravili prvo razpravo o tem,...

FINANCE
Članki
Članki Britanski evroskeptik Nigel Farage je na 'epski pohod za brexit' privabil 300 ljudi 8

Čeprav je ljudi pozival, naj se mu pridružijo na pohodu od prvega do zadnjega kilometra, je v zadnjem hipu dejal, da bo sam odhodil le...

FINANCE
Članki
Članki Vnovični odlog brexita: za nekatere olajšanje, za evropske volitve pa velik stres 5

Odgovarjamo na 13 žgočih vprašanj, med drugim: bodo Britanci sploh volili, katere države si bodo razdelile njihove sedeže v primeru...

FINANCE
Članki
Članki Kakšna tveganja prežijo na slovenske banke 7

Banke v precej primerih ne upoštevajo priporočil Banke Slovenije glede kreditnih standardov, pravi Tomaž Košak iz Banke Slovenije....

FINANCE
Članki
Članki Šef parlamenta: Premierka Mayeva ne more še enkrat pred parlament z istim dogovorom 4

Theresa May bi šla še v tretje prosit parlament, naj podpre izstopni dogovor – in to deset dni pred uradnim datumom za brexit. Vendar...

FINANCE
Članki
Članki Če bi prišlo do trdega brexita, bi VB za uvoz avtov uvedla 10-odstotno carino 7

Britanska vlada je danes naznanila, da bi v primeru trdega brexita za uvoz na britanski trg večinoma uvedla ničelne carine – a ne za...

FINANCE
Članki
Članki Britanski parlament se je izrekel: Nočemo trdega brexita. Pri glasovanju kaos - kaj sledi 36

Glasovanje se je sicer izšlo s pričakovanim izidom. A daleč, da bi šlo vse po načrtih, saj so tako voljo poslanci izrazili z...