Avto

Novi britanski "ženskar" za 41 tisočakov

Range Rover evoque je avtomobil, ki lomi predvsem ženska srca, v drugi generaciji pa naj bi to počel še za odtenek lažje. S ceno od 41 tisoč evrov naprej naj bi letno omrežil tudi 125 pretežno Slovenk.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

04.05.2019 21:37
Čas branja: 4 min

Niso mu rekli kar tako ženski Range Rover, saj ga je svetu prvič predstavila Victoria Beckham, danes pa za njegovim volanom večinoma sedijo ženske. A na pogled nežno robusten evoque je kljub temu pravi Range Rover, na cesti udoben, zunaj nje zmogljiv, tehnično napreden in seveda varen, vse skupaj pa dopolni še prav specifičen luksuz. Tudi druga generacija je vse prej kot avtomobil za mevže, kar je dokazal na mednarodni premieri po grških brezpotjih.

Evoque je dimenzijsko sicer ostal enak predhodniku, tudi njegova podoba je prej evolucija kot revolucija, a je kljub vsemu 99 odstotkov sestavnih delov novih. Na pogled ostaja pravi mačo, oblikovno spominja na večjega velarja, na sorodstvene vezi z njim pa najbolj kažejo skrite vratne kljuke. Atraktivnosti mu ne gre oporekati, seveda pa je evoque tudi bogato opremljen in razkošen.

Novinec je zgrajen na novi arhitekturi Premium Traverse, zato je nekoliko lažji in še bolj vozniški, hkrati pa ima za dva centimetra daljšo medosno razdaljo. V kabini je tako še več prostora, za odtenek večji je tudi prtljažnik, ki v osnovi meri 591 litrov in ga je možno povečati na 1.383 litrov, pri čemer se zadnja klop deli v razmerju 40:20:40.

Dame bo gotovo najbolj zanimal položaj spredaj levo in ta več kot odtehta odštet denar. Notranjost ponuja najboljše iz aktualnega Land Roverjevega oblikovanja, kar na sredinsko konzolo postavlja dva zaslona na dotik (multimedijski vmesnik Touch Duo Pro). Z njima je možno upravljati večino sistemov in naprav, analogne merilnike pa so v duhu modernih časov zamenjali digitalni.

Sama kabina je sicer zmes prefinjenosti in luksuza, kar še okrepijo odlična zvočna izolacija, izbrani kakovostni materiali in vrhunska končna izdelava. Da na žlahtni pločevini ne bo prišlo do poškodb, poskrbi kopica kamer, pri čemer voznica s pritiskom na gumb izbere enega izmed mnogih pogledov.

Evoque kot prvi na svetu uvaja sistem Ground View, ki z učinkom “odstranjenega” motornega pokrova prikazuje neposredno dogajanje pred vozilom. Tak pogled pride zelo prav na terenu, pri parkiranju v tesnih prostorih in pri izogibanju visokih robnikov, v urbanih središčih pa je uporaben tudi prenos slike vzvratne kamere kar v vzvratnem ogledalu. V praksi zelo uporabna reč, saj povsem “uniči” mrtve kote za vozilom.

Čeprav je bolj mestni terenec pa je evoque po potrebi pravi Range Rover, torej terensko zmogljiv. Trebuh je od tal oddaljen za 21,2 centimetra, brez težav pa se spopade tudi z 60-centimetrskim brodenjem v vodi.

Kupcem je evoque na voljo z znanimi štirivaljnimi motorji, pri čemer je s prednjim pogonom in ročnim 6-stopenjskim menjalnikom lahko opremljen le vstopni 110-kilovatni dizelski motor (150 KM). Enak stroj je na voljo tudi s pogonom na vsa štiri kolesa in z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom, nadgradnjo po moči pa pomenita 132- in 176-kilovatni različici (180 in 240 KM). Pri bencinskih motorjih kot osnova služi dvolitrski štirivaljnik z močjo 147, 183 ali 221 kilovatov (200, 249 in 300 KM), vsi pa so opremljeni z devetstopenjsko avtomatiko in štirikolesnim pogonom.

Pri nas naj bi bil najbolje prodajani 110-kilovatni dizel, evoque pa naj bi našel 125 novih lastnikov. Na voljo je v treh paketih opreme, ki jih je možno dodatno obogatiti, s tem pa z osnovnih 41.342 evrov narašča tudi cena. Ta hip najdražji je First Edition s ceno 73.194 evrov, ponudbo pa bo čez nekaj časa obogatil še priključni hibrid v kombinaciji trivaljnega bencinskega motorja in elektromotorja.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Range rover sport III: razkošje in terenske sposobnosti za slovensko ceno najmanj 96 tisočakov
Avto
AvtoMiloš Milač Range rover sport III: razkošje in terenske sposobnosti za slovensko ceno najmanj 96 tisočakov

Novi range rover sport je oblikovno znan, le dodelan v podrobnostih. Po zasnovi pa je popolnoma nov. Cene se začnejo pri 96 tisoč evrih za dizelski D250 in končajo pri 146 tisočakih.

FINANCE
Avto
Land rover draži s skicami novega velikana
FINANCE
Avto
Land Rover se je vrnil v svoj drugi slovenski dom
Avto
AvtoMiloš Milač Land Rover se je vrnil v svoj drugi slovenski dom

Land Rover se vrača na znano lokacijo na Celovški cesti v Ljubljani. Kakšne načrte ima znamka in kakšne lastnik salona, madžarski AutoWallis.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Do svetovne zmage še mercedes-benz razreda S, honda e, porsche 911 in land rover defender
Avto
AvtoMiloš Milač Do svetovne zmage še mercedes-benz razreda S, honda e, porsche 911 in land rover defender

Poleg krovne kategorije svetovni avto leta so del izbora še svetovni luksuzni, športni in mestni avti leta ter svetovni avtomobilski dizajn leta.

FINANCE
Avto
Luksuzni angleži po novem davku cenejši celo več kot 74 tisoč evrov
Avto
AvtoMiloš Milač Luksuzni angleži po novem davku cenejši celo več kot 74 tisoč evrov 10

Osnovna discovery sport in evoque sta po novem DMV cenejša za slabega tisočaka, defender za sedem do 12 tisočakov, range rover voque pa do več kot 74 tisočakov

FINANCE
Avto
Gospod range rover V.: V razkošju po bulvarjih in čez blato
Avto
AvtoUroš Božin Gospod range rover V.: V razkošju po bulvarjih in čez blato 13

Novi angleški orjak se predstavlja v svoji najnovejši podobi. Obogatili so ga s številnimi tehničnimi rešitvami ter elektrificirali z blagim ali priključnim hibridnim sistemom.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)