Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.
Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Nemci poskrbeli za rast prodaje avtov v Evropi, Hrvati so nam tesno za petami Prejšnji mesec je na evropskem avtomobilskem trgu prišlo do rahlega zasuka. Prodaja je prvič po lanskem avgustu zrasla, sicer za skromne štiri promile. Sosednja Hrvaška pa se je po prodaji avtov približala Sloveniji.

Najhitrejši naked na svetu je našel kupca tudi v Sloveniji

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
motocikli   dodaj
mobilnost   dodaj
Giacomo Agostini dodaj
Domenico Aguste dodaj
 
Čas branja: 2 min
27.04.2019  16:25  Dopolnjeno: 27.04.2019 16:25
300 kilometrov na uro, 212 konjskih moči, uradno najlepši motocikel lanskega sejma EICMA: MV agusta brutale 1000 ORO postavlja nov mejnik
Najhitrejši naked na svetu je našel kupca tudi v Sloveniji

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
motocikli   dodaj
mobilnost   dodaj
Giacomo Agostini dodaj
Domenico Aguste dodaj

Zgodovina se praviloma ponavlja kot farsa, na srečo pa obstaja sem in tja tudi kakšna izjema. MV agusta je bil lep kos druge polovice 20. stoletja motocikel s statusom, simbol in ikona, nepremagljiv na dirkaških pistah skozi vsa šestdeseta in z legendo dirkanja Giacomom Agostinijem do sredine sedemdesetih. Po smrti sina ustanovitelja tovarne, grofa Domenica Agusta, je tovarna leta 1980 zaprla svoja vrata.

Dvanajst let pozneje je blagovno znamko MV Agusta kupil Claudio Castiglioni, lastnik odcvetele Cagive, in v tovarni ob obali jezera Varese obudil izdelavo legendarnih MV agust. Čez pet let so predstavili novo legendo, MV agusto F4 750, še zdaj njihov najprepoznavnejši model, revolucionarni motor, ki je s svojimi zmogljivostmi in dizajnom pretresel trg superšportnih motociklov in postavil nove mejnike. Sledil je model brutale, ki je v vseh svojih različicah ostal eden najlepših naked motociklov na cesti.

A težave, predvsem s pomanjkanjem denarja, se niso nehale. Ko je bila MV Agusta na robu obstoja, se je pred leti pojavil nov rešitelj, Timur Sardarov, sin Rašida Sardarova, ruskega oligarha (in prijatelja Vladimirja Putina), vložil 50 milijonov evrov in resno prevzel vodenje tovarne. Prvi rezultat je model brutale 1000 ORO, lani so ga na najpomembnejšem evropskem sejmu motociklov EICMA 2018 razglasili za najlepšega.

S končno hitrostjo več kot 300 kilometrov na uro in neverjetnimi 212 konjskimi močmi so koncept »hyper naked« pripeljali do skrajnih meja tehnike, se hvalijo ustvarjalci. Osnova je tekmovalni Agustin motor F4 RC superbike, vse izkušnje, ki so jih pridobili na pisti, pa so uporabili pri zasnovi novega brutala ORO. Nova šasija in motor, eksotični materiali, najboljše zavore in vzmetenje na trgu, najnaprednejša varnostna elektronika … ni da ni.

Novega brutalneža je Avto center Šubelj, uradni zastopnik MV Aguste pri nas, predstavil v gostilni pod Krvavcem. Nagnetlo se je občudovalcev in poznavalcev, v zraku je viselo vprašanje: Če je že Slovenijo kot eno od redkih držav doletela čast, da lahko predstavi najnovejši dosežek MV Aguste, ali se bo našel dovolj finančno podprt cestni vitez, ki si bo motocikla neubranljivo zaželel? Na odgovor je bilo treba počakati samo en teden, potem se je pri Šublju pojavil srečnež in odpeljal mašino domov. Za 42.690 evrov ...



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Tudi prenizka inflacija je lahko problematična 1

Kot so pokazali sveži podatki evropskega statističnega urada Eurosta, se je inflacija na evrskem območju marca oddaljila od cilja ECB

FINANCE
Članki
Članki ECB sporoča: Rekordno nizke bodo obrestne mere še vsaj do konca prvega polletja 2020, ne le do konca leta 2019 1

Ob tem ključnem podatku so iz ECB sporočili tudi, po kakšni obrestni meri bodo posojali denar bankam v novem krogu poceni posojil TLTRO...

FINANCE
Članki
Članki Če bi prišlo do trdega brexita, bi z Easyjetom iz Ljubljane še lahko leteli tudi v Berlin? 2

Če bi morda prišlo do neurejenega britanskega izstopa iz EU – v Bruslju so v ponedeljek ta scenarij označili za vse verjetnejšega...

FINANCE
Članki
Članki Kdo zares plača ceno višjih carin - država, proti kateri so uvedene, ali domači porabniki? 2

To vprašanje postaja vse bolj pereče, saj so ZDA zdaj napovedale povračilne ukrepe proti kitajskim povračilnim ukrepom v trgovinskem...

AVTO
Novice
Novice Dobra vest in slaba vest o ameriških carinah na evropske avtomobile 2

Konec tedna se izteče rok, ko bi moral ameriški predsednik Trump sporočiti, kako bo ravnala ameriška administracija glede zagroženih...

AVTO
Novice
Novice Agencija za varnost prometa poziva k ničelni toleranci do alkohola v prometu 13

Pri agenciji za varnost prometa menijo, da bi morali znižati dovoljeno mejo alkohola ter strožje obravnavati pijane voznike