Avto

Mercedes za VIP goste s krepkimi motorji, sedeži razreda S in kmalu tudi na elektriko

Preizkusili smo osveženi mercedes-benz razreda V. Velik kombi v treh dolžinah, s štirivaljnimi dizelskimi motorji moči vse do 176 kilovatov in udobjem ter razkošjem, ki pritiče tej znamki. Kmalu tudi električen EQV z dosegom 400 kilometrov.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

24.04.2019 01:26
Dopolnjeno: 24.04.2019 01:31
Čas branja: 6 min
Mercedes za VIP goste s krepkimi motorji, sedeži razreda S in kmalu tudi na elektriko
Če želite prenovljenega V prepoznati od zunaj, se boste morali zelo potruditi – dejansko so pri Mercedesu spremenili le prednji odbijač, ki motorju dovaja več zraka in se razlikuje predvsem v detajlih glede na izbrani paket opreme, pri modelu AMG line pa tudi masko, ki je dobila kromirane "diamante". Več novega je pod pločevino ... Foto: Daimler AG – Product and Business Communications Mercedes-Benz Vans photos by Deniz Calagan on behalf of Daimler AG

Predvsem tehnična prenova je razredu V prinesla zmogljivejši in varčnejši pogonski sklop ter nekaj novosti pri opremi, ki bo zagotovila večje udobje. Hkrati pa so za konec leta napovedali še povsem električno različico.

Razred V je na ceste zapeljal pred petimi leti. Z njim je Mercedes takrat resno vstopil v segment prestižnih enoprostorcev, ki so lahko odlično družinsko vozilo ali pa delovno sredstvo, ko je govor o shuttle ali VIP-prevozih in ko želite svojim potnikom zagotoviti visoko raven udobja med vožnjo. Od takrat so prodali že skoraj 210 tisoč vozil, njegovo prisotnost pa so razširili tudi na trge zunaj Evrope.

Nova le odbijač in različica AMG

Če želite prenovljenega V prepoznati od zunaj, se boste morali zelo potruditi – dejansko so pri Mercedesu spremenili le prednji odbijač, ki motorju dovaja več zraka in se razlikuje predvsem v detajlih glede na izbrani paket opreme, pri modelu AMG line pa tudi masko, ki je dobila kromirane "diamante". Nova so še aluminijasta platišča in razširjen nabor zunanjih barv.

Pogled v notranjost razkriva, da so šle spremembe v podobni minimalistični smeri – spremenjeni so zračniki na armaturni plošči, dodana nova barva usnjenega oblazinjenja in novi vzorci dekorativnih elementov.

Novi motor 300d – 239 konjskih moči in 500 newtonmetrov …

Najpomembnejše novosti prenovljenega V so očem skrite – gre za povsem nov pogonski sklop. Dvolitrski štirivaljnik OM 654 je prvič našel svoje mesto v razredu V in je prvi Mercedesov štirivaljni dizelski motor, izdelan iz aluminija. Motor zagotavlja večjo moč ob manjši porabi goriva – ta naj bi se po besedah Mercedesovih inženirjev spustila do 5,9 litra na sto kilometrov, hkrati pa je še 35 kilogramov lažji od svojega predhodnika.

Motor je na voljo v treh zmogljivostih od 120 kilovatov(163 konjskih moči) prek 140 kilovatov (190 konjskih moči) do nove najzmogljivejše izvedbe s 176 kilovati (239 konjskimi močmi) in kar 500 newtonmetri navora.

Najzmogljivejši motor 300d prinaša še eno novost, in sicer funkcijo overtorque – ta, ko je potrebno, zagotovi dodatnih 30 newtonmetrov navora. Ta navor je na voljo le kratkotrajno – dokler voznik tišči stopalko plina do konca. S tem lahko V od nič do sto kilometrov na uro pospeši v samo 7,9 sekunde, kar je za tako vozilo izvrstno.

Ravno najzmogljivejša izvedba 300d bo verjetno k Mercedesu pripeljala nekaj dodatnih strank – tistih, ki si želijo največ.

Izjemen devetstopenjski samodejni menjalnik

Menjalnik je na voljo le en, vedno gre za devetstopenjski samodejni menjalnik 9G-tronic, ki je opremljen s pretvornikom navora (ta se ponaša s kar 92-odstotnim izkoristkom) in lahko prenaša do tisoč newtonmetrov navora. Njegovo delovanje si zasluži same pohvale in bi se z lahkoto postavil ob bok najboljšim dvosklopčnim izdelkom.

Menjalnik omogoča tri načine delovanja; poleg komfortnega je tu še športni način, kjer se prestavljanje izvaja pri višjih vrtljajih, in ročni način, ko voznik sam izbira želeno prestavo s stikali na volanu. Ravno ročni način omogoča vožnjo tudi v zelo nizkih vrtljajih, saj avtomatika v izbor prestave ne poseže prezgodaj, obilica navora, ki je na voljo v nizkih vrtljajih, pa poskrbi za zelo dobre vozne lastnosti.

Poleg zadnjega pogona, ki je seveda serijski, je opcijsko mogoče izbrati tudi stalni štirikolesni pogon 4matic, tudi v kombinaciji z njim pa zunanja višina vozila ostaja pod dvema metroma, s čimer lahko V brez skrbi zapelje v parkirne hiše.

Več varnosti

Mercedes v zadnjih letih postavlja merila, ko je govor o varnostnih sistemih v vozilih. Poleg sistema crosswind assist, ki pomaga ohranjati smer vožnje pri sunkih bočnega vetra, in sistema, ki zaznava voznikovo utrujenost, je V zdaj prejel tudi aktivno zavorno asistenco, ki zagotavlja samodejno zaviranje pred ovirami, če voznik ne odreagira. Asistenca zaznava tudi stoječe ovire in premikajoče se pešce.

Novost je še high beam assist plus, ki regulira dolgi snop žarometov in po potrebi izklaplja le določene segmente, tako da ne zaslepi voznikov, ki prihajajo nasproti oziroma vozijo pred nami, medtem ko okolica ostaja osvetljena.

Električni V do konca leta, doseg krepkih 400 kilometrov

V sklopu voženj s prenovljenim V smo si lahko ogledali tudi prototip njegove električne različice z imenom EQV. O njem za zdaj še ni znanih podrobnosti, doseg s povsem napolnjenimi baterijami naj bi se gibal okoli 400 kilometrov. Serijska različica bo jeseni predstavljena na salonu IAA v Frankfurtu, medtem ko naj bi se proizvodnja začela še pred koncem leta. Oblikovno EQV sledi Mercedesovim osebnim vozilom z električnim pogonom tako pri zunanjem oblikovanju kot tudi v notranjosti. Hkrati pa smo na armaturi lahko opazili tudi najnovejši multimedijski sistem MBUX, ki ga razred V sicer še ne ponuja, a naj bi ga, po neuradnih napovedih, prejel že kmalu.

Luksuzni sedeži iz razreda S

Za potrebe najzahtevnejših potnikov so novost v ponudbi luksuzni usnjeni sedeži, kot jih poznamo iz razreda S. V je lahko opremljen z dvema takšnima sedežema, ki sta nameščena v drugi sedežni vrsti. Sedeža sta opremljena z električnim pomikom, gretjem in hlajenjem, naslonjalom za noge in masažo s tremi programi. Sedeže smo preizkusili in lahko potrdimo, da so resnično udobni, kar še posebej velja tudi za njihovo masažno funkcijo.

Tri dolžine od 4,89 do 5,37 metra

V je še naprej na voljo v treh dolžinah; kratki (4,89 metra), podaljšani (5,14 metra) in zelo dolgi (5,37 metra), pri čemer je medosna razdalja pri najdaljši izvedbi za 23 centimetrov daljša kot pri krajših dveh.

V odvisnosti od dolžine se povečuje prostornost potniške kabine oziroma tovornega prostora. Sprejme lahko do šest potniških sedežev, ki so lahko obrnjeni v smeri vožnje ali pa drug proti drugemu. Če je sedežev manj (le po dva v sedežni vrsti), je možno dodati tudi premično konzolo z mizico, ki se po v tla vgrajenih tirnicah lahko premika naprej in nazaj ter je opremljena s hlajenimi ali ogrevanimi držali za pijačo.

Tovorni prostor je dostopen prek dvižnih vrat z možnostjo praktičnega ločenega odpiranja zgolj stekla na vratih, njegova prostornina pa se lahko poveča do dobrih pet kubičnih metrov (če odstranimo sedeže).

Foto: Daimler AG

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Lepo je, da še obstajajo avti, kot je mercedes S
Avto
AvtoMiloš Milač Lepo je, da še obstajajo avti, kot je mercedes S 4

Nova limuzina razreda S je znova enciklopedija tehničnih inovacij, udobja, razkošja in spokojnosti, ki jo ne zmoti niti popolna digitalizacija.

FINANCE
Avto
Mercedes razreda C: moderen, razkošen in kontroverzen
Avto
AvtoUroš Božin Mercedes razreda C: moderen, razkošen in kontroverzen 19

V Mercedesovi limuzini razreda C je več prostora, več naprednih tehnologij, več elektrike, več luksuza, zmanjkuje pa prostora za romantiko

FINANCE
Avto
Novi davek je krepko pocenil luksuzne avte, a cene so še vedno višje kot v Nemčiji
Avto
AvtoUroš Božin Novi davek je krepko pocenil luksuzne avte, a cene so še vedno višje kot v Nemčiji 6

Analiza cen luksuznih avtov po novem DMV sporoča, da trgovci prihrankov niso v celoti prenesli na kupce in, da novi davek morda ne bo v celoti zajezil nakupa in registracij v tujini.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Mercedes-Benz razred C: poslovnež v velikih čevljih
Avto
AvtoMatej Kačič Mercedes-Benz razred C: poslovnež v velikih čevljih 10

Mercedes-benz razreda C se brez sramu zgleduje po največjem razredu S in dokazuje, kako zadovoljiti zahtevne uporabnike, ki avto uporabljajo tudi za posel.

FINANCE
Avto
Eksplodiral uvoz rabljenih vozil najvišjega cenovnega razreda
Avto
AvtoUroš Božin Eksplodiral uvoz rabljenih vozil najvišjega cenovnega razreda 6

Ljudje so dolgo čakali na nižji davek in po novem letu planili po športnih in luksuznih rabljenih avtomobilih. Zelo so iskali porscheje. V prvem četrtletju, ko se prodaja novih avtomobilov še pobira, je bilo uvoženih 90 rabljenih porschejev.

FINANCE
Avto
Mercedes EQS: strela udarila v srce Stuttgarta
Avto
AvtoUroš Božin Mercedes EQS: strela udarila v srce Stuttgarta 7

V Stuttgartu črko S namenijo le redkim mercedesom. Tokrat so jo prvič postavili na električno limuzino

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)