Bolje pozno kot nikoli je gotovo rek, ki se ga pri Volkswagnu držijo že kar nekaj časa, a njihova taktika je vse prej kot slaba. To dokazuje tudi model t-cross, ki je razmeroma pozno zapeljal v vroč razred malih športnih terencev, vendar pa bi mu neuspeh pripisali le največji pesimisti. To dokazujejo tudi razmere na domačem trgu, kjer so ga mnogi kupci naročili, še preden so ga sploh videli ali preizkusili.
Da je VW polo na poživilih precej vroč izdelek smo se prepričali pred slabim mesecem na španski Mallorci. S svojo mladostno podobo hitro pade v oči, sploh v kakšni živahni barvi, ki še poudari njegove oblikovalske prijeme in posebnosti, predvsem s trakom povezane zadnje luči. V osnovi gre sicer za povišanega pola, saj je položaj sedenja višji za 10 cm, vendar pa se od nižjeraslega sorodnika kar precej razlikuje.
Poleg drznega videza se 4,11 metra dolgi t-cross lahko pohvali še s čim. Medosna razdalja meri 2,55 metra, kar mu na prvi pogled prinaša dovolj prostora v kabini, prtljažnik pa lahko ponudi najmanj 385 oziroma 455 litrov.
Velikost je odvisna od položaja zadnje klopi, ki jo lahko vzdolžno pomikamo za 14 cm, v praksi pa je uporaben dodatek tudi preklop sovoznikovega naslona. V t-crossu tako lahko peljemo do 2,3 metra dolge predmete.
Voznikovo delovno okolje je pričakovano urejeno, sama potniška kabina pa se v primerjavi s polom bistveno ne razlikuje. Kupec ima tako tudi možnost doplačila za navigacijo, velik osrednji zaslon in digitalne merilnike, predvsem slednji niso dragi, notranjost pa si lahko popestri tudi po svojem okusu.
Na domačem trgu je trenutno na voljo en motor, gre za preizkušeni bencinski litrski turbo motor s 70 ali 85 kilovati moči, z majem bo na voljo tudi 1,6-litrski dizel s 115 konji, konec leta pa bo na voljo še najmočnejši 1,5-litrski TSI motor s 110 kilovati moči. Pri bencinskemu in dizelskemu motorju si lahko kupec izbere sedemstopenjski DSG menjalnik, pogon pa je v skladu s trendi in potrebami kupcev vedno prednji.
Za t-crossa je sicer treba odšteti najmanj 15.990 evrov, kar dvignejo bogateje opremljeni paketi in bogat nabor dodatne opreme. Zastopnik ob tem za slabih 23 tisočakov ponuja še paket opreme First Edition, ki naj bi potešila bolj razvajene kupce. Ne glede na želje in okus pa je Volkswagnu najbolj pomembno, da teh ne manjka. Povpraševanje je celo tako veliko, da so del proizvodnje pola premaknili v Južno Afriko, iz španske Pamplone pa pospešeno prihajajo (tudi) t-crossi, na katere se čaka približno štiri mesece.