Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Nafta se je v minulem tednu dni podražila za 6,7 odstotka, kar je najvišji skok od letošnjega januarja
Krepki italijan z mnogo talenti Krepki italijan z mnogo talenti Robusten in vzdržljiv fullback je Fiatov odgovor na potrebe profesionalcev, prostoren, prilagodljiv in zmogljiv pa bo zadovoljil tudi pričakovanja običajnih uporabnikov pri njihovih vsakodnevnih opravkih, izletih v neznano in zabavi.
Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Mercedes nove dobe nas je na prvih kilometrih prepričal s tišino in eksplozivnimi pospeški, kar bo razveselilo večino, saj kljub drugačnem pogonu ostaja mercedes
Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Mazda3 je avtomobil, ki lovi poglede ter popiha na dušo zahtevnejšim voznikom, na račun atraktivne oblike in športnosti pa je izgubila nekaj družinske note.

Volkswagnov mali hit za 16 tisočakov

Čas branja: 3 min
14.04.2019  10:37
T-cross je avtomobil, ki naj bi pošteno obnorel Slovence - domači trgovci so prodali 200 primerkov še preden so jih kupci sploh videli v živo, do konca leta pa naj bi volkswagnov kompaktni športni terenec prepričal še dodatnih 1.400.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Volkswagen dodaj

Bolje pozno kot nikoli je gotovo rek, ki se ga pri Volkswagnu držijo že kar nekaj časa, a njihova taktika je vse prej kot slaba. To dokazuje tudi model t-cross, ki je razmeroma pozno zapeljal v vroč razred malih športnih terencev, vendar pa bi mu neuspeh pripisali le največji pesimisti. To dokazujejo tudi razmere na domačem trgu, kjer so ga mnogi kupci naročili, še preden so ga sploh videli ali preizkusili.

Da je VW polo na poživilih precej vroč izdelek smo se prepričali pred slabim mesecem na španski Mallorci. S svojo mladostno podobo hitro pade v oči, sploh v kakšni živahni barvi, ki še poudari njegove oblikovalske prijeme in posebnosti, predvsem s trakom povezane zadnje luči. V osnovi gre sicer za povišanega pola, saj je položaj sedenja višji za 10 cm, vendar pa se od nižjeraslega sorodnika kar precej razlikuje.

Poleg drznega videza se 4,11 metra dolgi t-cross lahko pohvali še s čim. Medosna razdalja meri 2,55 metra, kar mu na prvi pogled prinaša dovolj prostora v kabini, prtljažnik pa lahko ponudi najmanj 385 oziroma 455 litrov.

Velikost je odvisna od položaja zadnje klopi, ki jo lahko vzdolžno pomikamo za 14 cm, v praksi pa je uporaben dodatek tudi preklop sovoznikovega naslona. V t-crossu tako lahko peljemo do 2,3 metra dolge predmete.

Voznikovo delovno okolje je pričakovano urejeno, sama potniška kabina pa se v primerjavi s polom bistveno ne razlikuje. Kupec ima tako tudi možnost doplačila za navigacijo, velik osrednji zaslon in digitalne merilnike, predvsem slednji niso dragi, notranjost pa si lahko popestri tudi po svojem okusu.

Na domačem trgu je trenutno na voljo en motor, gre za preizkušeni bencinski litrski turbo motor s 70 ali 85 kilovati moči, z majem bo na voljo tudi 1,6-litrski dizel s 115 konji, konec leta pa bo na voljo še najmočnejši 1,5-litrski TSI motor s 110 kilovati moči. Pri bencinskemu in dizelskemu motorju si lahko kupec izbere sedemstopenjski DSG menjalnik, pogon pa je v skladu s trendi in potrebami kupcev vedno prednji.

Za t-crossa je sicer treba odšteti najmanj 15.990 evrov, kar dvignejo bogateje opremljeni paketi in bogat nabor dodatne opreme. Zastopnik ob tem za slabih 23 tisočakov ponuja še paket opreme First Edition, ki naj bi potešila bolj razvajene kupce. Ne glede na želje in okus pa je Volkswagnu najbolj pomembno, da teh ne manjka. Povpraševanje je celo tako veliko, da so del proizvodnje pola premaknili v Južno Afriko, iz španske Pamplone pa pospešeno prihajajo (tudi) t-crossi, na katere se čaka približno štiri mesece.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala 1

T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi...

AVTO
Novice
Novice Dobra vest in slaba vest o ameriških carinah na evropske avtomobile 2

Konec tedna se izteče rok, ko bi moral ameriški predsednik Trump sporočiti, kako bo ravnala ameriška administracija glede zagroženih...

FINANCE
Članki
Članki Norveški paradržavni pokojninski sklad: umika se iz VW, namerava pa povečati naložbe na Otoku 1

Minulo poslovno leto za norveški paradržavni pokojninski sklad – podobno kot za številne druge pokojninske sklade – ni bilo najbolj...

FINANCE
Članki
Članki (grafika) Kdo ima od evra največ koristi? Nemci, Nizozemci in Grki 3

Nemški Center za evropske politike (CEP) iz Freiburga je ob 20-letnici evra, ki jo praznujemo letos, objavil študijo z naslovom Dvajset...

FINANCE
Članki
Članki Več demokracije, ne kakistokracije

Evropske volitve štejejo, ker izbiramo ljudi, ki bodo soodločali o zakonodaji, ki je temelj za večinski del nacionalnih predpisov.

FINANCE
Članki
Članki Evrsko gospodarstvo: rast zgolj zaradi storitev, saj se proizvodnja krči 13

Obseg aktivnosti v evrskih predelovalnih panogah se je februarja skrčil, in to prvič po juniju 2013

AVTO
Novice
Novice VW se je s poravnavo v zadnjem hipu izognil sodbi vrhovnega sodišča, a to je objavilo, kaj misli 1

Primer proti VW na nemškem vrhovnem sodišču ni doživel sodnega epiloga. A kaj to pomeni za primere tožb proti VW? Spomnimo, družbo v...