(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

Volkswagnov mali hit za 16 tisočakov

Čas branja: 3 min
14.04.2019  10:37
T-cross je avtomobil, ki naj bi pošteno obnorel Slovence - domači trgovci so prodali 200 primerkov še preden so jih kupci sploh videli v živo, do konca leta pa naj bi volkswagnov kompaktni športni terenec prepričal še dodatnih 1.400.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Volkswagen dodaj

Bolje pozno kot nikoli je gotovo rek, ki se ga pri Volkswagnu držijo že kar nekaj časa, a njihova taktika je vse prej kot slaba. To dokazuje tudi model t-cross, ki je razmeroma pozno zapeljal v vroč razred malih športnih terencev, vendar pa bi mu neuspeh pripisali le največji pesimisti. To dokazujejo tudi razmere na domačem trgu, kjer so ga mnogi kupci naročili, še preden so ga sploh videli ali preizkusili.

Da je VW polo na poživilih precej vroč izdelek smo se prepričali pred slabim mesecem na španski Mallorci. S svojo mladostno podobo hitro pade v oči, sploh v kakšni živahni barvi, ki še poudari njegove oblikovalske prijeme in posebnosti, predvsem s trakom povezane zadnje luči. V osnovi gre sicer za povišanega pola, saj je položaj sedenja višji za 10 cm, vendar pa se od nižjeraslega sorodnika kar precej razlikuje.

Poleg drznega videza se 4,11 metra dolgi t-cross lahko pohvali še s čim. Medosna razdalja meri 2,55 metra, kar mu na prvi pogled prinaša dovolj prostora v kabini, prtljažnik pa lahko ponudi najmanj 385 oziroma 455 litrov.

Velikost je odvisna od položaja zadnje klopi, ki jo lahko vzdolžno pomikamo za 14 cm, v praksi pa je uporaben dodatek tudi preklop sovoznikovega naslona. V t-crossu tako lahko peljemo do 2,3 metra dolge predmete.

Voznikovo delovno okolje je pričakovano urejeno, sama potniška kabina pa se v primerjavi s polom bistveno ne razlikuje. Kupec ima tako tudi možnost doplačila za navigacijo, velik osrednji zaslon in digitalne merilnike, predvsem slednji niso dragi, notranjost pa si lahko popestri tudi po svojem okusu.

Na domačem trgu je trenutno na voljo en motor, gre za preizkušeni bencinski litrski turbo motor s 70 ali 85 kilovati moči, z majem bo na voljo tudi 1,6-litrski dizel s 115 konji, konec leta pa bo na voljo še najmočnejši 1,5-litrski TSI motor s 110 kilovati moči. Pri bencinskemu in dizelskemu motorju si lahko kupec izbere sedemstopenjski DSG menjalnik, pogon pa je v skladu s trendi in potrebami kupcev vedno prednji.

Za t-crossa je sicer treba odšteti najmanj 15.990 evrov, kar dvignejo bogateje opremljeni paketi in bogat nabor dodatne opreme. Zastopnik ob tem za slabih 23 tisočakov ponuja še paket opreme First Edition, ki naj bi potešila bolj razvajene kupce. Ne glede na želje in okus pa je Volkswagnu najbolj pomembno, da teh ne manjka. Povpraševanje je celo tako veliko, da so del proizvodnje pola premaknili v Južno Afriko, iz španske Pamplone pa pospešeno prihajajo (tudi) t-crossi, na katere se čaka približno štiri mesece.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala 1

T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi...

FINANCE
Članki
Članki Tajni načrt britanske vlade za primer trdega brexita 21

Ker je le še 37 dni do datuma za britanski izstop iz EU, načrta, kako naj bi potekal, pa še ni, se vsi pripravljajo na brexit. Britanski...

FINANCE
Članki
Članki Vnovični odlog brexita: za nekatere olajšanje, za evropske volitve pa velik stres 5

Odgovarjamo na 13 žgočih vprašanj, med drugim: bodo Britanci sploh volili, katere države si bodo razdelile njihove sedeže v primeru...

FINANCE
Usodno o brexitu: britanski poslanci bodo izbrali – dogovor, odlog ali izstop brez dogovora

Pozor – po britanski zakonodaji trdi brexit ostaja privzeti scenarij, če parlament ne odloči drugače

FINANCE
Članki
Članki Če bi prišlo do trdega brexita, bi VB za uvoz avtov uvedla 10-odstotno carino 5

Britanska vlada je danes naznanila, da bi v primeru trdega brexita za uvoz na britanski trg večinoma uvedla ničelne carine – a ne za...

FINANCE
Članki
Članki Šef parlamenta: Premierka Mayeva ne more še enkrat pred parlament z istim dogovorom 4

Theresa May bi šla še v tretje prosit parlament, naj podpre izstopni dogovor – in to deset dni pred uradnim datumom za brexit. Vendar...

IZVOZNIKI
Novice
Novice (grafi) Naš največji izvozni trg je Nemčija - kateri pa so njeni?

In kako pomembni trgovinski partnerji Nemčije, ki je za Slovenijo največji izvozni trg, so ZDA, Kitajska in Velika Britanija?