Velikonočno razpoloženje v društvu napetih zadnjic Velikonočno razpoloženje v društvu napetih zadnjic Na letošnjem dogodku degustacije porschejev (Porsche Road Tour) smo se zapeljali s caymanom, panamero, macanom, cayenom in novo generacijo ikonične carrere 911. Da bi bilo rapoloženje še bolj praznično, so bili avtomobili odeti v žive barve, kot velikonočni pirhi.
Bencin jutri dražji za 2,5 centa, dizel pa za 1,8 centa Bencin jutri dražji za 2,5 centa, dizel pa za 1,8 centa Ob zadnjih podražitvah nafte se zdi, da bodo regulirane cene pogonskih goriv maja še višje
Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Insignia je privlačna in nevsiljiva avtocestna limuzina, ki v marsikaterem pogledu preseneti. Z 1,6 litrskim turbobencinskim motorjem s 147 kilovati (200 konjskimi močmi) ponuja romantično kombinacijo, ki jo danes na žalost kupci prepogosto spregledajo.
Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Najuspešnejši slovenski hokejist Anže Kopitar je na obisku v Sloveniji prejel novega jeklenega konjička. Odslej se bo v domačih krajih vozil z luksuznim terencem mercedes-benz GLE.

Za volanom novega BMW 7: maska, ki straši tekmece in boža ego lastnikov

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
testi vozil   dodaj
električna...   dodaj
BMW dodaj
Hella dodaj
 
Čas branja: 6 min
14.04.2019  21:00
BMW na Kitajskem proda kar 40 odstotkov vseh serij 7, povprečna starost kupca sedmice je 36 let, Kitajci pa že pregovorno dajo veliko na status. Ali zdaj razumete pomen orjaških ledvičk?
Za volanom novega BMW 7: maska, ki straši tekmece in boža ego lastnikov
BMW serije 7 se je vselej hvalil z vsebino, ne z videzom. A kot kaže, se je to poznalo pri prodaji, zato mu je osvežitev prinesla 40 odstotkov večje in pet centimetrov višje ledvičke.
Foto: Miloš Milač

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
testi vozil   dodaj
električna mobilnost   dodaj
BMW dodaj
Hella dodaj

V razredu, kjer se kalijo najnovejše tehnične inovacije, vladata udobje in razkošje, v dobro zatesnjenem prostoru pa komaj slišno delujejo najmočnejši motorji. Ponavadi manjka le še samozavesten nastop. In BMW serije 7 je ob prenovi dobil prav to – 40 odstotkov večje ledvičke kot prej.

Ledvičke – želeli so jih Kitajci, ima jih cel svet

Ob pogledu na prve fotografije osveženega BMW serije 7 smo sicer skomignili z rameni in se spraševali, zakaj tako uveljavljena limuzina, kot je BMW serije 7, sploh potrebuje takšno razkazovanje. Povečane ledvičke, v površino za kar 40 odstotkov in v višino za pet centimetrov, so na družbenih omrežjih sprožile tudi posmeh v obliki skic, ki prikazujejo, da bodo ledvičke pogoltnile cel motorni pokrov ali pa kar cel avto.

Šalo na stran. Pri BMW tudi v tem primeru vedo, kaj delajo in zakaj. Odgovor na vprašanja o nikoli doslej videnem nastopaštvu tiči na Kitajskem. BMW tam proda kar 40 odstotkov vseh serij 7, povprečna starost kupca sedmice je 36 let, Kitajci pa že pregovorno dajo veliko na status. Tega je doslej znal razkazovati le mercedes-benz razreda S, kar se pozna tudi na prodajnih številkah, ki so na Kitajskem in drugje po svetu boljše kot pri sedmici.

Nastop dopolnjuje krom

Da bi se BMW približal največjemu trgu za serijo 7, je torej moral stopiti iz oblikovne sivine, poudariti večvrednost tehnike in voznih lastnosti, to pa je najopazneje storil z masko. Da ta deluje še bolj mogočno, so krivi tanjši prednji LED- ali laserski žarometi. Zadnji so se tako kot prednji prav tako stanjšali, za nastop pa je poskrbela kromirana letev, ki teče od skrajnega levega do desnega roba prtljažnih vrat.

Omenjena prenova je bila dejansko najbolj korenita v zgodovini prenov serije 7, že kar tradicionalno pa je seveda zajela tudi tehniko.

Sedmica vas sliši in razume

Merilniki so zdaj natanko takšni kot v seriji 3 in novem X5 – pregledni in lični, a nič kaj prilagodljivi pri menjavi barv in oblik v različnih voznih programih. Ukazi različnim funkcijam so vse bolj govorni, sprožite pa jih z ukazom Hello, BMW! Sogovornica vam zna postreči z vremensko napovedjo, nastaviti sedež in masažo, vnesti cilj navigacije ali izbrati radijsko postajo. Fino, ni kaj!

Sanjski V8

Veliko novega je tudi pod motornim pokrovom. Denimo 4,4-litrski bencinski V8 v modelu 750i xDrive, ki razvaja s kar 390 kilovati (530 konjskimi močmi), 750 newtonmetri navora in 2,1 tone težko limuzino, do stotice izstreli v natanko štirih sekundah. BMW 750iL xDrive s slovensko ceno 156 tisoč evrov, s katerim smo prevozili skoraj 200 kilometrov po jugu Portugalske, je pojem izjemno uravnotežene limuzine, ki zna razvajati z udobjem in športnostjo.

Motor, povezan z osemstopenjsko avtomatiko, zna biti neslišen in nezaznaven, kot električni stroj brez kakršnekoli težave poganja dobri dve toni ogljikovih vlaken, aluminija in jekla visoke trdnosti (po zasnovi je sedmica še danes najbolj napredna, čeprav ni najmlajša), pa naj gre za mestno okolje, podeželsko cesto ali avtocesto. Piš vetra kljub dobri zatesnitvi z dvojnimi stekli obdane kabine vselej preglasi zvok motorja. Najdemo cesto, kjer sedmica lahko zadiha, kjer 530 vrancev spustimo z vajeti in … skoraj nič! Tišina se spremeni v dobrovoljno grmenje z dvema turbopolnilnikoma podprtega stroja, pospeški zvezno, a nikakor ne brutalno lepijo telo ob sedež, kazalec na elektronskem merilniku hitrosti pa se hitro vzpenja.

Ob siloviti, a spretno uglajeni in uglašeni moči novega stroja se poraja le vprašanje, zakaj bi si kupec sploh želel še močnejšega M760Li xDrive s kar 430 kilovati moči v 12 valjih in 3,8-sekundnim pospeškom do stotice ter slovensko ceno 229 tisoč evrov. Pravi odgovor je najbrž – ker lahko!

Prefinjen hibrid za ceno osnovnega dizla

Če sta racionalnost in okoljska prijaznost sploh dejavnika pri izbiri avta v tem razredu, se mora kupec nujno usmeriti k novemu priključnemu hibridu 745Le. Pa ne le zato, ker je to najcenejši BMW 7 (to je seveda posledica skromnejših davkov, vezanih na izpuste), od osnovnega dizelskega 730Ld je cenejši za pičlih 50 evrov, ampak zaradi bogate tehnike, ki jo ponuja, tudi v varčevalnem smislu.

Več moči, zmogljivejša baterija

Bencinski romantiki bodo veseli, da hibrid po novem sestavlja šestvaljni motor – povsem nov trilitrski biturbo z 210 kilovati, in ne več dvolitrski štirivaljnik. Pri pogonu mu pomaga elektromotor z močjo 83 kilovatov (prej 70 kilovatov), skupni rezultat obeh strojev pa je krepkih 290 kilovatov oziroma 394 konjskih moči ter 600 newtonmetrov navora, ki tako z vidika moči kot uglajenosti ponuja precej boljšo izkušnjo kot štirivaljni hibrid v predhodniku 740e. Baterija z večjo zmogljivostjo 12 kilovatnih ur po novem omogoča med 50 in 58 kilometri dosega zgolj na elektriko, v praksi pa sedmica brez izpustov prevozi med 30 in 40 kilometri.

Potem deluje hibridno, torej izmenjujoče, ali pa stroja delujeta skupaj in omogočata pospešek do stotice v dobrih petih sekundah. Razpon porabe je seveda precejšen, tovarniškima dvema litroma pa se v praksi ni mogoče približati. Verjamemo, da ob rednem polnjenju baterije in z lahko desno nogo lahko dosežemo porabo šest ali sedem litrov.

Brez kompromisov ne gre

Še nekaj podrobnosti. Energijo v bateriji je mogoče privarčevati, denimo, z mestno vožnjo. Oznaka iPerformance, doslej rezervirana za hibride, je izginila, kar pomeni, da hibridi postajajo del redne, ne več nišne ponudbe in da bodo vse bolj pogosti. Cena za dva motorja in še baterijo pa je seveda masa, v primerjavi s 740Li je 745Le težji za 230 kilogramov, v primerjavi z dizlom 730Ld pa za 170 kilogramov. Baterija jemlje prostor posodi za gorivo, ta je zato manjša (46 litrov namesto 78 litrov), zajeda pa se v prtljažnik, ki se je skrčil s 515 na 420 litrov. Težava? Prtljažnik najbrž ne, velikost posode za gorivo pa že, če te sedmice ne boste vozili varčno.

Foto: Miloš Milač

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
PAL
PAL BMW i3: z leti vse boljši in boljši 2

BMW i3 je že prava elektroklasika, vendar z zmogljivo baterijo zlahka ohranja svežino, močan motor pa poskrbi za kar nekaj športnega...

AVTO
Novosti
Novosti BMW žgečka z najmanjšim kupejem

Bili smo med prvimi, ki jim je BMW pokazal novega najmanjšega štirivratnega kupeja – serijo 2 grand coupe.

AVTO
Novice
Novice Turbulentno leto zarezalo v poslovanje BMW 9

Spremljamo letno tiskovno konferenco skupine BMW

AVTO
Novosti
Novosti Za volanom BMW M850i xDrive cabrio: vroooom kot pozdrav iz preteklosti 4

Na jugu Portugalske smo preizkusili BMW M850i xDrive cabrio – največji in tudi najbolj vznemirljiv BMW kabriolet, ki jasno kaže...

AVTO
Posel
Posel Dejstva, ki so pretrgala sanjski osemletni niz poslovanja BMW 1

Prodaja v minulem letu je bila rekordna, dobiček iz poslovanja pa so znižali stroški novih meritev porabe in izpustov WLTP ter carine....

FINANCE
Britanski poslanci vnovič zavrnili vse predlagane scenarije za brexit; privzeti scenarij ostaja trdi brexit, če ne bo drugačne odločitve 3

Britanski poslanci so odločali o štirih scenarijih - med njimi o članstvu VB v carinski uniji; kot je ponedeljkovo glasovanje pokazalo...

FINANCE
Članki
Članki OECD občutno poslabšal napovedi, Italiji letos napoveduje recesijo 4

OECD je tokrat izdal vmesno napoved – to pomeni, da je pripravil napovedi le za največje članice, so pa med njimi trije iz peterice...

FINANCE
Članki
Članki (grafika) Kdo ima od evra največ koristi? Nemci, Nizozemci in Grki 3

Nemški Center za evropske politike (CEP) iz Freiburga je ob 20-letnici evra, ki jo praznujemo letos, objavil študijo z naslovom Dvajset...