(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

V Slovenijo zapeljala športna ikona, ki poskrbi za užitke in dober donos

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Porsche dodaj
Carrera dodaj
Vasja Potočnik dodaj
Peugeot dodaj
 
Čas branja: 5 min
10.04.2019  07:43
Zgodi se le približno vsakih sedem let, pa takrat toliko bolj odmeva. To je prihod novega porscheja 911 – avta, ki se na prvi pogled skoraj ne spreminja. Porsche 911 ima še eno posebnost, ki ga loči od drugih – velja za najbolj legendaren in najbolj stabilen, ko gre za ohranjanje vrednosti, super športni avto na svetu. Torej je lahko tudi odlična naložba.
V Slovenijo zapeljala športna ikona, ki poskrbi za užitke in dober donos

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Porsche dodaj
Carrera dodaj
Vasja Potočnik dodaj
Peugeot dodaj

Minuli teden je zapeljal tudi v Slovenijo, v tem tednu pa še k prvim slovenskim kupcem. S tem bo slovenski trgovec Porsche Interauto že izpolnil polovico letošnje prodaje. Ne, ker jih ne bi mogli prodati več, ampak ker jih več preprosto ne bodo dobili.

Porsche 911 je bil vselej, tako je tudi danes, avto, za katerega se kupci postavijo v vrsto in nanj čakajo. Če je treba, tudi zelo dolgo. Porsche 911 je tudi avto, ki med superšportniki velja za bolj dostopnega in nezahtevnega za vožnjo, poleg tega je sicer visoka investicija v nakup (pri novem najmanj 147 oziroma največ 164 tisoč evrov) lahko tudi naložba, ki oplemeniti vložena sredstva, ne le življenje in užitke lastnika.

Porsche 911 je namreč avto, ki v svojem razredu najpočasneje izgublja vrednost. Po določenih letih jo celo pridobiva. Ko pogledamo posebne omejene različice, denimo GT3 in GT3 RS, pa GT2 in GT2 RS, se naložba vanje lahko povrne in oplemeniti že zelo kratek čas po nakupu.

Minuli teden je na naše ceste zapeljala že osma generacija tega slovitega avtomobila, katerega zgodovina sega v leto 1963. Sprva sicer v močnejših različicah S in 4S ter karoserijski obliki coupe in cabrio. V vsakem primeru s trilitrskim šestvaljnim bokserjem, podprtim s turbopolnilnikom in močjo 330 kilovatov oziroma 450 konjskih moči, pospeškom do stotice (911 coupe carrera S) v 3,4 do 3,7 sekunde in največjo hitrostjo med 306 in 308 kilometri na uro. Pozneje pridejo še močnejše (turbo, GT2, GT3 …) in šibkejše različice v obliki carrere brez dodatne oznake S.

Vasja Potočnik, vodja prodaje v Porsche Centru Ljubljana, je novega 911 na naš trg pospremil z naslednjimi besedami: »Ferry Porsche je dejal: 'Creating something timeless.' In kaj to sploh pomeni? To pomeni držati se načela dizajna, zmogljivosti in ostati zvesti Porschejevi DNK. Pomeni tudi združiti tradicionalne elemente, denimo izraziti široki boki, okrogle luči, vžig na levi in še bi lahko našteli. Porsche 911 je brez dvoma srce znamke Porsche, in to že od leta 1963. Po sedmih generacijah je tu nova. Dizajnersko močno povezana s predhodniki, a po drugi strani tako zelo sodobna. Notranjost krasi Porsche Advance Cockpit z digitalnimi zasloni, a merilnik obratov je še vedno analogen.«

Dodal je še, da trenutno osnovni 911 carrera S dejansko sega na raven predhodnika v različici GTS. Z agresivnimi 450 konjskimi močmi ima ravno toliko moči kot prejšnja generacija modela GTS in model 911 Carrera 4S osme generacije pospeši do sto kilometrov na uro v 3,4 sekunde in doseže maksimalno hitrost 306 kilometrov na uro. Zdaj z osemstopenjskim avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko doseže povprečno porabo devet litrov na sto kilometrov. Od osemdesetih let dalje je model 911 za 70 odstotkov močnejši in za kar 30 odstotkov varčnejši. Povprečna poraba po ciklu WLTP, preračunana na cikel NEDC, je namreč 8,9 oziroma devet litrov na sto kilometrov.

Novi 911 ponuja še nekaj tehničnih posebnosti, denimo serijski sistem wet mode, ki prek senzorjev v kolotekih zazna, da ste na mokri podlagi. V wet mode vozilo prilagodi aerodinamiko, prenos moči, odzivnost pedala za plin in s tem vožnjo na mokri podlagi naredi še varnejšo. Sistem night vision prek termokamere voznika opozarja na nevarnosti v temi. Prav tako vozilo prek radarja spremlja okolico in vas opozarja na nevarnosti, ki so prostim očem bolj slabo in manj izrazito vidne.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Porsche še globlje v novo dobo, naslednji macan bo samo električni 1

Nemški proizvajalec športnih avtomobilov Porsche je napovedal v celoti električno usodo prihodnje generacije srednjerazrednega SUV...

AVTO
Novice
Novice Porsche bo tudi letos bogato nagradil zaposlene 9

Leto 2018 je bilo za Porsche rekordno po prihodkih, dobičku in prodaji. To se bo tudi letos izrazilo v radodarnem deljenju dobička z...

AVTO
Novosti
Novosti Velikonočno razpoloženje v društvu napetih zadnjic

Na letošnjem dogodku degustacije porschejev (Porsche Road Tour) smo se zapeljali s caymanom, panamero, macanom, cayenom in novo generacijo...

FINANCE
Članki
Članki Če bi prišlo do trdega brexita, bi z Easyjetom iz Ljubljane še lahko leteli tudi v Berlin? 2

Če bi morda prišlo do neurejenega britanskega izstopa iz EU – v Bruslju so v ponedeljek ta scenarij označili za vse verjetnejšega...

FINANCE
Članki
Članki Britanski poslanci brez načrta, kak brexit bi radi. Mayeva bi šla, če potrdijo njen sporazum. So se možnosti za urejeni brexit povečale? 12

Premierka Theresa May je javno naznanila, "da je pripravljena storiti, kar je najboljše za državo in njeno stranko" -- odstopiti, da se...

FINANCE
Članki
Članki (grafika) Kdo ima od evra največ koristi? Nemci, Nizozemci in Grki 3

Nemški Center za evropske politike (CEP) iz Freiburga je ob 20-letnici evra, ki jo praznujemo letos, objavil študijo z naslovom Dvajset...

FINANCE
(časovnica) Britanski poslanci imajo še eno sejo o brexitu. Deja vu ali preboj? Šef Siemensa na Otoku opozarja, da se VB smeši pred svetom 2

Kot menijo politični analitiki, so zdaj načelno možne tri opcije in med njimi je še vedno tudi trdi brexit ...