Avto

V Slovenijo zapeljala športna ikona, ki poskrbi za užitke in dober donos

Zgodi se le približno vsakih sedem let, pa takrat toliko bolj odmeva. To je prihod novega porscheja 911 – avta, ki se na prvi pogled skoraj ne spreminja. Porsche 911 ima še eno posebnost, ki ga loči od drugih – velja za najbolj legendaren in najbolj stabilen, ko gre za ohranjanje vrednosti, super športni avto na svetu. Torej je lahko tudi odlična naložba.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

10.04.2019 07:43
Čas branja: 5 min

Minuli teden je zapeljal tudi v Slovenijo, v tem tednu pa še k prvim slovenskim kupcem. S tem bo slovenski trgovec Porsche Interauto že izpolnil polovico letošnje prodaje. Ne, ker jih ne bi mogli prodati več, ampak ker jih več preprosto ne bodo dobili.

Porsche 911 je bil vselej, tako je tudi danes, avto, za katerega se kupci postavijo v vrsto in nanj čakajo. Če je treba, tudi zelo dolgo. Porsche 911 je tudi avto, ki med superšportniki velja za bolj dostopnega in nezahtevnega za vožnjo, poleg tega je sicer visoka investicija v nakup (pri novem najmanj 147 oziroma največ 164 tisoč evrov) lahko tudi naložba, ki oplemeniti vložena sredstva, ne le življenje in užitke lastnika.

Porsche 911 je namreč avto, ki v svojem razredu najpočasneje izgublja vrednost. Po določenih letih jo celo pridobiva. Ko pogledamo posebne omejene različice, denimo GT3 in GT3 RS, pa GT2 in GT2 RS, se naložba vanje lahko povrne in oplemeniti že zelo kratek čas po nakupu.

Minuli teden je na naše ceste zapeljala že osma generacija tega slovitega avtomobila, katerega zgodovina sega v leto 1963. Sprva sicer v močnejših različicah S in 4S ter karoserijski obliki coupe in cabrio. V vsakem primeru s trilitrskim šestvaljnim bokserjem, podprtim s turbopolnilnikom in močjo 330 kilovatov oziroma 450 konjskih moči, pospeškom do stotice (911 coupe carrera S) v 3,4 do 3,7 sekunde in največjo hitrostjo med 306 in 308 kilometri na uro. Pozneje pridejo še močnejše (turbo, GT2, GT3 …) in šibkejše različice v obliki carrere brez dodatne oznake S.

Vasja Potočnik, vodja prodaje v Porsche Centru Ljubljana, je novega 911 na naš trg pospremil z naslednjimi besedami: »Ferry Porsche je dejal: 'Creating something timeless.' In kaj to sploh pomeni? To pomeni držati se načela dizajna, zmogljivosti in ostati zvesti Porschejevi DNK. Pomeni tudi združiti tradicionalne elemente, denimo izraziti široki boki, okrogle luči, vžig na levi in še bi lahko našteli. Porsche 911 je brez dvoma srce znamke Porsche, in to že od leta 1963. Po sedmih generacijah je tu nova. Dizajnersko močno povezana s predhodniki, a po drugi strani tako zelo sodobna. Notranjost krasi Porsche Advance Cockpit z digitalnimi zasloni, a merilnik obratov je še vedno analogen.«

Dodal je še, da trenutno osnovni 911 carrera S dejansko sega na raven predhodnika v različici GTS. Z agresivnimi 450 konjskimi močmi ima ravno toliko moči kot prejšnja generacija modela GTS in model 911 Carrera 4S osme generacije pospeši do sto kilometrov na uro v 3,4 sekunde in doseže maksimalno hitrost 306 kilometrov na uro. Zdaj z osemstopenjskim avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko doseže povprečno porabo devet litrov na sto kilometrov. Od osemdesetih let dalje je model 911 za 70 odstotkov močnejši in za kar 30 odstotkov varčnejši. Povprečna poraba po ciklu WLTP, preračunana na cikel NEDC, je namreč 8,9 oziroma devet litrov na sto kilometrov.

Novi 911 ponuja še nekaj tehničnih posebnosti, denimo serijski sistem wet mode, ki prek senzorjev v kolotekih zazna, da ste na mokri podlagi. V wet mode vozilo prilagodi aerodinamiko, prenos moči, odzivnost pedala za plin in s tem vožnjo na mokri podlagi naredi še varnejšo. Sistem night vision prek termokamere voznika opozarja na nevarnosti v temi. Prav tako vozilo prek radarja spremlja okolico in vas opozarja na nevarnosti, ki so prostim očem bolj slabo in manj izrazito vidne.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Avto
(Video in audio) Porsche 911 GT3: eden od poslednjih opernih pevcev
Avto
AvtoUroš Božin (Video in audio) Porsche 911 GT3: eden od poslednjih opernih pevcev

Porsche 911 GT3 zamegli mejo med cestnim in dirkalnim avtomobilom. Zvest ostaja atmosferskemu motorju, ki se zavrti do devettisočkrat v minuti, zadnjemu pogonu in vozniškim užitkom.

FINANCE
Avto
Porsche je kljub zahtevnemu letu zaposlene nagradil z visokim bonusom
Avto
AvtoMiloš Milač Porsche je kljub zahtevnemu letu zaposlene nagradil z visokim bonusom 1

Porsche je zaposlene nagradil za odlično leto glede na razmere. Znamka je dosegla rekordne prihodke, število prodanih vozil in dobiček pa sta se malenkost zmanjšala.

FINANCE
PMM
(Intervju) Slovenci smo se letos krepko nagradili s porscheji
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Intervju) Slovenci smo se letos krepko nagradili s porscheji

Z Vasjo Potočnikom, vodjo blagovne znamke Porsche v Sloveniji, o letošnji prodaji porschejev, spreminjanju in aktivnostih nemške avtomobilske znamke, ki doživlja pravi preporod.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
PMM
Porsche v Rimac vlaga novih 70 milijonov evrov in povečuje lastniški delež
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Porsche v Rimac vlaga novih 70 milijonov evrov in povečuje lastniški delež 2

Porsche je postal največji zunanji solastnik hrvaškega Rimca. Svoj delež je povečal s 15 na 24 odstotkov.

FINANCE
Avto
Klasični porsche 911, pa se do stotice izstreli le v 3,4 sekunde
Avto
AvtoMiloš Milač Klasični porsche 911, pa se do stotice izstreli le v 3,4 sekunde

Ali avtomobilu, ki do stotice skoči v le 3,4 sekunde in drvi s hitrostjo do 311 kilometrov na uro, lahko rečeš klasičen? Pri Porscheju lahko, saj ponujajo še zmogljivejše stroje.

FINANCE
Avto
Porschejeva manufaktura: nobeni želji ne rečejo »ne«
Avto
AvtoAndraž Zupančič Porschejeva manufaktura: nobeni želji ne rečejo »ne«

Porsche je znamka z dolgo tradicijo in uživa svojevrsten sloves prestiža in dobrega okusa. A vse se je začelo skromno in tega pri Porscheju ne skrivajo. Še več, s ponosom pokažejo prehojeno pot, ki je tlakovana z nekaterimi legendarnimi modeli. In oplemenitena tudi z idejami in željami kupcev. Še danes je tako.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.