Toyota rav4 že od prve generacije in po 8,5 milijona prodanih primerkih ni čisto navaden športni terenec, kar je še nadgradil hibridni sklop, a kljub vsemu je danes za uspeh potrebna tudi drzna podoba.
Oblikovno je novi rav4 naredil velik korak naprej in postal zanimiv: nase opozori z malce nenavadno obliko, mnogimi barvnimi kombinacijami in od 17- do 19-palčnimi platišči, z boka pa izstopajo poudarjene obrobe blatnikov. Le redki bodo opazili, da je glede na predhodnika izgubil pet centimetrov in meri 4,6 metra, zaradi treh centimetrov prirastka v medosju, na 2,69 metra, pa je vseeno prostornejši, večji prtljažnik pa ima po novem karavanskih 580 litrov prostornine.
Samosvoja in prepoznavna zunanja oblika v notranjosti sicer ne ponuja revolucije, vendar rav4 ugaja s kakovostnimi materiali in izdelavo ter modernim voznikovim okoljem. Rav4 prepriča tudi z izbiro hibridnega pogonskega sklopa. Ta je tako varčen, da lahko uporabnik opravi tudi do polovico dnevne vožnje izključno z električnim pogonom brez dodatnega polnjenja.
Glede na predhodnika ima novi rav4 izboljšan motor, ukazuje pa mu neskončnostopenjski direct-shift CVT. Štirivaljni atmosferski bencinski v hibridni različici ob prostornini 2,5 litra razvije 131 kilovatov (178 konjskih moči), ob pomoči elektromotorja spredaj pa je sistemske moči več: pri različici s sprednjim pogonom znaša 160 kilovatov (218 konjskih moči), pri različici s pametnim štirikolesnim AWD-i pa dodatni elektromotor zadaj skrbi še za dodatna dva kilovata (tri konjske moči).
Zaradi bolj uglajenega brezstopenjskega menjalnika je vožnja udobna, starti neslišni, pospeševanje pa dovolj močno, da se ravu4 ne bo treba skrivati pred dizelskimi tekmeci. Ker se užitek ne meri le z očmi, ampak tudi za volanom, so se pri Toyoti posvetili tudi vozni dinamiki, pozabili pa niso niti na terenski DNK, zato lahko hibrid na zadnji kolesi prenese do 30 odstotkov več navora.