Corolla je sinonim za zanesljiv, uporaben in dostopen avto v Aziji in ZDA, tudi na kakšni drugi celini, ki je prepričal že več kot 46 milijonov kupcev.
Nova toyota corolla je zato razumljivo ohranila odlike, ki jih je negovala in pilila več kot pol stoletja, hkrati pa postala vse prej kot dolgočasen avtomobil. Na voljo je v treh karoserijskih različicah, kot kombilimuzina s prisekanim zadkom, karavanski touring sports in štirivratna limuzina.
Ne glede na različico privablja pozornost, saj jo krasi občutno bolj drzna zunanja podoba, ki se odlično ujame z elegantno notranjostjo. Moderna armaturka z osempalčnim sredinskim zaslonom na dotik, mehki materiali, bore malo trde in svetleče plastike, zelo natančna obdelava, fin občutek in zgledna ergonomija so gotovo razlogi, da bo ugajala mnogim, k temu pa je treba dodati še preskok pri elektroniki, tako varnostni kot zabavni.
Nova corolla prepriča tudi z voznimi lastnostmi, saj ponuja odlično krmiljenje in stabilnost ter hkrati ohranja visoko stopnjo udobja, in s hibridnim pogonom, ki je na voljo v dveh različicah. Že znani 1,8-litrski samopolnilni hibridni sistem zmore 90 kilovatov (122 konjskih moči), močnejša dvolitrska hibridna alternativa z močjo 132 kilovatov (180 konjskih moči) pa se ponaša z bolj športnodinamičnimi vrlinami.
Šibkejši pogonski sklop sicer izpolnjuje vsa pričakovanja manj zahtevnih in k varčni vožnji usmerjenih uporabnikov: je tih, intuitiven, odziven in samozadosten. Poleg tega ne potrebuje nobenega zunanjega polnjenja, tudi stroški vzdrževanja so nizki. Povprečna poraba po sodobnem standardu WLTP znaša le 4,3 litra na sto kilometrov.
V ozračje spusti le 76 gramov izpustov na kilometer, hkrati pa omogoča do 50 odstotkov vožnje na izključno električni pogon. Ob tem je zanimiv podatek, da se je za Toyotine hibride odločilo že 12 milijonov uporabnikov, vključno z dvema milijonoma evropskih voznikov.