(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

Odlična fuzija dveh svetov

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
električna...   dodaj
Hyundai dodaj
ALD Automotive dodaj
 
Čas branja: 2 min
11.04.2019  17:00
Hyundai kona EV 64 kWh premium: kona je majhen SUV z velikimi ambicijami, saj z močnejšo baterijo lahko prevozi kar 482 kilometrov, hkrati pa ugaja tudi z zmogljivim motorjem.
Odlična fuzija dveh svetov

Obveščaj me o novih člankih:  

Korejski Hyundai zadnja leta dela velike korake v električno oziroma elektrificirano prihodnost. Model ioniq je pod enim imenom ponudil kar tri možnosti: hibrid, priključni hibrid in popolnoma električni avto, trendovsko zasnovana športnoterenska kona EV pa prinaša nove razsežnosti predvsem z dosegom, ki je zaradi zmogljive baterije daleč nad tekmeci.

Po aktualnem in realnejšem standardu WLTP ta znaša 482 kilometrov, tako velik doseg pa omogoča baterija z zmogljivostjo kar 64 kilovatnih ur. Doseg poleg zmogljive baterije omogoča še majhna poraba motorja, ki je s 14,2 kilovatne ure na sto kilometrov med najmanjšimi. Kona obenem ugaja tudi s kar 150 kilovati (204 konjske moči), kar omogoča pospešek do stotice le v 7,6 sekunde in največjo hitrost 167 kilometrov na uro.

Hyundai kona EV je sicer eden redkih avtov, ki mu oznaka majhen nikakor ne pristaja. Z dolžino 4,18 metra sodi v razred B SUV, a ga oprema, zasnova, ne nazadnje tudi velika masa 1,818 tone uvrščajo med večje. Za maso so seveda krive baterije, v dno vgrajene tehtajo kar 449 kilogramov, številka pa je glede na zmogljivost logična.

Kona EV kljub zajetni bateriji v dnu vozila ponuja prtljažnik s 322 litri prostornine. Prtljažni prostor je prilagodljiv, saj je naslonjalo zadnje klopi mogoče preklopiti zgolj s pritiskom na gumb. Z zlaganjem zadnje klopi je mogoče pridobiti 1.114 litrov velik prostor za prtljago.

Kona EV ima tudi sistem za zbiranje električne energije, ki se skladišči, ko vozilo zavira z elektromotorjem, in ne z zavorami. Stopnje zaviranja so štiri, od tako rekoč nične do intenzivne, delovanje sistema pa je mogoče preprosto nastaviti kar z obvolanskimi ročicami. Ob priklopu na postajo z močjo polnjenja 50 kilovatov se močnejša baterija napolni v 75 minutah.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Valutna nihanja zarezala v Hyundai 1

Korejski proizvajalec avtomobilov p(Hyundai#Hyundai) je imel ob koncu 2018 prvo četrtletno izgubo v osmih letih.

FINANCE
Članki
Članki (grafika) Kdo ima od evra največ koristi? Nemci, Nizozemci in Grki 3

Nemški Center za evropske politike (CEP) iz Freiburga je ob 20-letnici evra, ki jo praznujemo letos, objavil študijo z naslovom Dvajset...

FINANCE
Članki
Članki Bruselj: Obstaja tveganje, da slovenski proračun ne bo skladen s pravili EU 5

Evropska komisija je danes predstavila tako imenovani zimski ekonomski sveženj – v njem sta tudi bruseljska ocena slovenskega proračuna...

FINANCE
Članki
Članki Britanski poslanci brez načrta, kak brexit bi radi. Mayeva bi šla, če potrdijo njen sporazum. So se možnosti za urejeni brexit povečale? 12

Premierka Theresa May je javno naznanila, "da je pripravljena storiti, kar je najboljše za državo in njeno stranko" -- odstopiti, da se...

FINANCE
Članki
Članki Premierka Mayeva: Potrebujemo še malo več časa 15

Britanska premierka pravi, da potrebuje nekaj dodatnega časa za pogajanja z Evropsko unijo, in poziva, da je treba ohraniti mirne živce

FINANCE
Članki
Članki Če bi prišlo do trdega brexita, bi z Easyjetom iz Ljubljane še lahko leteli tudi v Berlin? 2

Če bi morda prišlo do neurejenega britanskega izstopa iz EU – v Bruslju so v ponedeljek ta scenarij označili za vse verjetnejšega...

FINANCE
Članki
Članki OECD občutno poslabšal napovedi, Italiji letos napoveduje recesijo 4

OECD je tokrat izdal vmesno napoved – to pomeni, da je pripravil napovedi le za največje članice, so pa med njimi trije iz peterice...

FINANCE
Članki
Članki Norveški paradržavni pokojninski sklad: umika se iz VW, namerava pa povečati naložbe na Otoku

Minulo poslovno leto za norveški paradržavni pokojninski sklad – podobno kot za številne druge pokojninske sklade – ni bilo najbolj...