Korejski Hyundai zadnja leta dela velike korake v električno oziroma elektrificirano prihodnost. Model ioniq je pod enim imenom ponudil kar tri možnosti: hibrid, priključni hibrid in popolnoma električni avto, trendovsko zasnovana športnoterenska kona EV pa prinaša nove razsežnosti predvsem z dosegom, ki je zaradi zmogljive baterije daleč nad tekmeci.
Po aktualnem in realnejšem standardu WLTP ta znaša 482 kilometrov, tako velik doseg pa omogoča baterija z zmogljivostjo kar 64 kilovatnih ur. Doseg poleg zmogljive baterije omogoča še majhna poraba motorja, ki je s 14,2 kilovatne ure na sto kilometrov med najmanjšimi. Kona obenem ugaja tudi s kar 150 kilovati (204 konjske moči), kar omogoča pospešek do stotice le v 7,6 sekunde in največjo hitrost 167 kilometrov na uro.
Hyundai kona EV je sicer eden redkih avtov, ki mu oznaka majhen nikakor ne pristaja. Z dolžino 4,18 metra sodi v razred B SUV, a ga oprema, zasnova, ne nazadnje tudi velika masa 1,818 tone uvrščajo med večje. Za maso so seveda krive baterije, v dno vgrajene tehtajo kar 449 kilogramov, številka pa je glede na zmogljivost logična.
Kona EV kljub zajetni bateriji v dnu vozila ponuja prtljažnik s 322 litri prostornine. Prtljažni prostor je prilagodljiv, saj je naslonjalo zadnje klopi mogoče preklopiti zgolj s pritiskom na gumb. Z zlaganjem zadnje klopi je mogoče pridobiti 1.114 litrov velik prostor za prtljago.
Kona EV ima tudi sistem za zbiranje električne energije, ki se skladišči, ko vozilo zavira z elektromotorjem, in ne z zavorami. Stopnje zaviranja so štiri, od tako rekoč nične do intenzivne, delovanje sistema pa je mogoče preprosto nastaviti kar z obvolanskimi ročicami. Ob priklopu na postajo z močjo polnjenja 50 kilovatov se močnejša baterija napolni v 75 minutah.