Nemški Audi je po daljšem oddihu korenito posegel v višji razred in predstavil kar tri novince, po A8 še kupejevskega A7 in najbolj priljubljenega A6. Oblikovalski jezik novinca je sicer pričakovan, ne prav svež, a privlačen in po zaslugi poudarjenih bokov bolj dinamičen kot prej.
Mere so podobne kot pri predhodniku, novi A6 je dolg 4,94 in širok 1,89 metra, prtljažnik pa je ohranil enako prostornino kot predhodnik – 530 litrov. Še bolj kot zunanje mere so poskočile notranje, kjer je več prostora za glave, ramena in kolena tako spredaj kot zadaj. Kabina prinaša ureditev kot pri modelu A7 ter skoraj popolno digitalizacijo merilnikov (12,3-palčni virtualni kokpit) in sredinskih zaslonov na dotik. Zgornji, po katerem se boste sprehajali prek ikon, meri 8,6 ali 10,1 palca. Spodnji, ki nadomešča stikala za uravnavanje klimatizacije, pa 8,6 palca.
Šestica je po obliki, značaju in seveda namenu avto hitrih, dolgih in dovolj udobnih voženj, hkrati pa prinaša kopico inovacij ter s tem delno spreminja razred menedžerskih limuzin. Štirikolesno krmiljenje ni le sladkorček (do 60 kilometrov na uro se zadnja kolesa do pet stopinj obračajo v drugo smer kot prva, pri večjih hitrostih pa v isto), ampak zmanjša obračalni krog celo do 1,1 metra. Pomembno pri manevriranju, tudi parkiranju. A6 je zaradi 48-voltnega sistema tudi blagi hibrid, pomaga litij-ionska baterija v zadku, »posledica« pa je znana, saj je v območju med 55 in 160 kilometri na uro mogoče tudi jadrati in privarčevati nekaj goriva.
Novi A6 je seveda na poti k vozni samodejnosti, kar mu zagotavlja celo do 39 asistenčnih sistemov, ki imajo znane naloge: zagotavljati varnost, udobje in še veliko veliko drugega. Pomembna razlika A6 v primerjavi s sorodnim A7 in večjim A8 je njegova dostopnost, ki jo delno omogočajo tudi šibkejši in cenejši motorji, vse šestice so ob tem serijsko opremljene s samodejnim menjalnikom in navigacijo.