Kot je pri Japoncih v navadi, dajo veliko na svojo življenjsko filozofijo in tradicijo, del katere je tudi »omotenaši« – sinonim gostoljubja, vljudnosti, spoštovanja in tudi izvrstnega prepoznavanja potreb ter želja strank. Pri Lexusu, izdelovalcu prestižnih vozil, ni nič drugače.
To dokazuje tudi novi poslovnež ES 300h, ki bolj kot na klasično spominja na petvratno limuzino, na malo manj kot petih metrih dolžine pa ponuja premijsko odličnost in hibridno alternativo. V modelu ES je namreč na voljo izključno četrta generacija samopolnilnega hibridnega pogona – torej brez možnosti zunanjega polnjenja. Pogonski sklop poleg brezstopenjskega samodejnega menjalnika (CVT) in lažjih baterij sestavljata 2,5-litrski štirivaljni bencinski stroj z Atkinsonovim ciklom in kompakten elektromotor. Skupna sistemska moč doseže 160 kilovatov (218 konjskih moči) in 247 newtonmetrov navora. Velika medosna razdalja (2.870 milimetrov) poskrbi za resnično prostorno potniško kabino, kjer ne manjka usnja in imenitnih materialov.
Udobje in še kaj v poslovnem oziroma menedžerskem lexusu je tako v marsičem na ravni kraljevskega modela LS, čemur bodo pritrdili tudi potniki ne glede na sedež, odličnjak pa je ES tudi na področju zvočne neprepustnosti. Uporabljeni materiali in kakovost izdelave so v slogu največjih rokodelskih mojstrov, morda celo najboljši v razredu, brez »morda« pa to velja za prostornost na zadnji klopi. Novi ES blesti tudi na varnostnem področju, o čemer priča pet zvezdic EuroNCAP.
Ob opcijskih LED-žarometih s po 24 diodami je serijsko opremljen z naprednim varnostnim sistemom Lexus Safety System+. Ta med drugim vključuje opozarjanje in zaviranje v sili, vključno s prepoznavanjem pešcev v nočnem in kolesarjev v dnevnem času, prikazovalnik prometnih pasov in parkirnega pomočnika. Limuzinski ES pa presenečenja ne ustvari le z všečno obliko, sodobnimi tehnologijami, hibridnim pogonskim sklopom, luksuzom, pozornostjo do detajlov in prostornostjo, ampak tudi s ceno.