Touareg je že v prvi generaciji leta 2002 zapeljal med prestižne znamke, z novo generacijo luksuznega SUV pa so šli pri Volkswagnu še korak dlje. Na prvi pogled morda ne obljublja revolucije, vseeno pa prinaša osvežen oblikovalski slog, ki se zgleduje tudi po drznem arteonu in t-rocu.
Kot se za vodilni Volkswagnov model spodobi, ne prinaša le več prostora, udobja in prestiža, ampak tudi tehnično dovršenost ter mnoge asistenčne sisteme. Pravo novost v duhu sodobnih časov pomeni popolnoma digitaliziran kokpit, notranjost pa je povsem v znamenju zaslonov. Na armaturni plošči poleg 12-palčnega, ki zamenjuje klasične merilnike, najdemo še 15-palčni, za dotik občutljiv zaslon na sredinski konzoli, ki je rahlo obrnjen k vozniku.
Voznik vsebino na njih nastavlja po lastnih željah, s tem so pri VW odpravili večino klasičnih stikal, ki so namenjena le še zagonu in ustavitvi motorja, upravljanju glasnosti multimedijske naprave in izbiri voznih načinov. Za touarega so na voljo trilitrski bencinski motor V6 TSI z 250 kilovati (340 konjskih moči) in trilitrski dizelski V6 TDI v različicah s 170 in 210 kilovati (231 in 286 konjskih moči), ki so povezani s samodejnim osemstopenjskim menjalnikom.
Ker je na seznamu želja najzahtevnejših kupcev danes tudi odlična vozna dinamika, se pri Volkswagnu niso ustrašili izziva. Na koncernski platformi MLB-evo so naredili avtomobil, ki se kljub dvema tonama suhe teže na cesti pelje kot osebno vozilo, po potrebi pa spleza v gamsov revir.
Bistvo vrhunske vozne dinamike prinašajo nekateri tehnični posladki, kot so štirikolesno krmiljenje, elektronsko-mehanski nadzor obeh prečnih stabilizatorjev in zračno vzmetenje, poseben terenski program pa touarega z elektroniko spreminja v pravega terenca. Serijska pri vseh različicah je namreč tudi zadnja generacija štirikolesnega pogona 4motion s sredinsko zaporo diferenciala in možnostjo izbire med petimi voznimi načini.