(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

Menedžer digitalne dobe

Čas branja: 2 min
14.04.2019  08:00
Audi A8 50 TDI: Audijev zastavonoša v zadnji generaciji ustvarja tehnične smernice, uvaja 48-voltno električno omrežje, skoraj popolno digitalizacijo kabine in ohranja dinamiko, ki so jo kupci cenili pri prejšnjih modelih.
Menedžer digitalne dobe

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Audi dodaj
ALD Automotive dodaj

V razredu največjih limuzin, če ne vključimo ultraluk­suznih rolls-royceov in bentleyjev, šteje klasika – po obliki karoserije, ureditvi potniške kabine, ki mora ponujati razkošje za štiri, tudi pet potnikov, in pogonu, kjer gre za prostornino in valje.

Manj kot šest valjev je greh, osem je ravno prav, 12 pa razkošje, ki se počasi poslavlja. Prav vsak nov model v višjem avtomobilskem razredu pa prinese kar nekaj tehničnih inovacij, nič drugače ni niti pri audiju A8. Limuzina precej klasičnih potez in zajetnih mer (dolžina med 5,17 in 5,3 metra) v novi generaciji nastopa s skoraj popolno digitalizacijo armaturne plošče, saj klasične merilnike in stikala zamenjujejo zasloni na dotik. Zgornji 8,6-palčni omogoča hitro preletavanje vsebin, izbiro pa potrdi le nekaj močnejši pritisk na eno izmed ikon, s spodnjim 10,1-palčnim pa ukazujemo klimatski napravi, gretju in hlajenju sedežev, spuščanju in dviganju senčil, gretju stekel in še čemu.

Novosti, ki potrebuje nekaj privajanja, vrednost dodaja v praksi res najboljši sistem za prepoznavo govora doslej – le dotik tipke na volanu in govorni ukaz (v angleščini) bosta priklicala cilj v navigaciji, radijsko postajo ali kaj drugega. Nadgradnja klasičnega, a zelo učinkovitega šestvaljnega turbodizla z 210 kilovati pa je 48-voltno električno omrežje z litij-ionsko baterijo, ki sestavlja mehek hibrid. Med hitrostjo 55 in 160 kilometrov na uro se motor ob spuščenem plinu izključi za 40 sekund.

A8 pa je kljub izdatnim meram ohranil zelo vozniško naravo, je hiter, stabilen, zaradi nastavljivega zračnega podvozja po želji mehko ali čvrsto blaži neravnine in vselej pušča zelo suveren občutek za volanom. S ceno skoraj 110 tisočakov je le navidezno dražji od tekmecev, serijsko je zelo dobro opremljen, iz tovarne pa ne zapelje brez pogona quattro.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček

Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen...

TRANS-LOG
Novice
Novice V primeru trdega brexita bi VB ublažila carinski postopek, da se izogne kolonam

Na Otoku je kar nekaj strahu, da bi, če bi Velike Britanije iz Unije izstopila brez dogovora, prišlo do kaotičnih razmer na mejah in bi...

FINANCE
Članki
Članki Britanski evroskeptik Nigel Farage je na 'epski pohod za brexit' privabil 300 ljudi 8

Čeprav je ljudi pozival, naj se mu pridružijo na pohodu od prvega do zadnjega kilometra, je v zadnjem hipu dejal, da bo sam odhodil le...

FINANCE
Članki
Članki Šef parlamenta: Premierka Mayeva ne more še enkrat pred parlament z istim dogovorom 4

Theresa May bi šla še v tretje prosit parlament, naj podpre izstopni dogovor – in to deset dni pred uradnim datumom za brexit. Vendar...

FINANCE
Britanski poslanci vnovič zavrnili vse predlagane scenarije za brexit; privzeti scenarij ostaja trdi brexit, če ne bo drugačne odločitve 3

Britanski poslanci so odločali o štirih scenarijih - med njimi o članstvu VB v carinski uniji; kot je ponedeljkovo glasovanje pokazalo...

FINANCE
Članki
Članki V nemški predelovalni industriji so se aktivnosti marca krčile bolj od prvih ocen

To je tudi pomemben razlog, zakaj se je vrednost indeksa nabavnih menedžerjev PMI v marcu znova znižala

FINANCE
Članki
Članki Le še šest tednov do brexita, načrta še ni ... oznanjen pa je prvi ''brexitovski'' stečaj

Britanska premierka je minuli četrtek doživela še en poraz v britanskem parlamentu, posebno boleč je bil zato, ker so ji ga zadali kar...

FINANCE
(časovnica) Britanski poslanci imajo še eno sejo o brexitu. Deja vu ali preboj? Šef Siemensa na Otoku opozarja, da se VB smeši pred svetom 2

Kot menijo politični analitiki, so zdaj načelno možne tri opcije in med njimi je še vedno tudi trdi brexit ...