Avto

Menedžer digitalne dobe

Audi A8 50 TDI: Audijev zastavonoša v zadnji generaciji ustvarja tehnične smernice, uvaja 48-voltno električno omrežje, skoraj popolno digitalizacijo kabine in ohranja dinamiko, ki so jo kupci cenili pri prejšnjih modelih.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.04.2019 08:00
Čas branja: 2 min

V razredu največjih limuzin, če ne vključimo ultraluk­suznih rolls-royceov in bentleyjev, šteje klasika – po obliki karoserije, ureditvi potniške kabine, ki mora ponujati razkošje za štiri, tudi pet potnikov, in pogonu, kjer gre za prostornino in valje.

Manj kot šest valjev je greh, osem je ravno prav, 12 pa razkošje, ki se počasi poslavlja. Prav vsak nov model v višjem avtomobilskem razredu pa prinese kar nekaj tehničnih inovacij, nič drugače ni niti pri audiju A8. Limuzina precej klasičnih potez in zajetnih mer (dolžina med 5,17 in 5,3 metra) v novi generaciji nastopa s skoraj popolno digitalizacijo armaturne plošče, saj klasične merilnike in stikala zamenjujejo zasloni na dotik. Zgornji 8,6-palčni omogoča hitro preletavanje vsebin, izbiro pa potrdi le nekaj močnejši pritisk na eno izmed ikon, s spodnjim 10,1-palčnim pa ukazujemo klimatski napravi, gretju in hlajenju sedežev, spuščanju in dviganju senčil, gretju stekel in še čemu.

Novosti, ki potrebuje nekaj privajanja, vrednost dodaja v praksi res najboljši sistem za prepoznavo govora doslej – le dotik tipke na volanu in govorni ukaz (v angleščini) bosta priklicala cilj v navigaciji, radijsko postajo ali kaj drugega. Nadgradnja klasičnega, a zelo učinkovitega šestvaljnega turbodizla z 210 kilovati pa je 48-voltno električno omrežje z litij-ionsko baterijo, ki sestavlja mehek hibrid. Med hitrostjo 55 in 160 kilometrov na uro se motor ob spuščenem plinu izključi za 40 sekund.

A8 pa je kljub izdatnim meram ohranil zelo vozniško naravo, je hiter, stabilen, zaradi nastavljivega zračnega podvozja po želji mehko ali čvrsto blaži neravnine in vselej pušča zelo suveren občutek za volanom. S ceno skoraj 110 tisočakov je le navidezno dražji od tekmecev, serijsko je zelo dobro opremljen, iz tovarne pa ne zapelje brez pogona quattro.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Frenk Tavčar: mož, ki je zgradil znamko Audi in sooblikoval avtoposel v Sloveniji
Avto
AvtoMiloš Milač Frenk Tavčar: mož, ki je zgradil znamko Audi in sooblikoval avtoposel v Sloveniji 2

Slovenski avtoposel skozi oči in izkušnje Frenka Tavčarja s skoraj 30-letnimi izkušnjami v poslu, nekdanjega šefa Audija in oddelka za prodajo podjetjem v Porscheju Slovenija.

FINANCE
Avto
Audi, ki bi ga vikal, čeprav ali pa prav zato, ker je električen
Avto
AvtoMiloš Milač Audi, ki bi ga vikal, čeprav ali pa prav zato, ker je električen 2

Za nemški Audi se je zadnja leta zdelo, da je pri oblikovanju in modelski paleti zapeljal v slepo ulico. To sicer ni nenavadno. Zgodilo se je že tekmecema BMW in Mercedes-Benzu in le oblikovni ali tehnični šok je kolesje premaknil naprej v novi smeri.

FINANCE
PMM
Audijev električni potovalnik za sladokusce
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMatej Kačič Audijev električni potovalnik za sladokusce

Audi je predstavil še en povsem električni model, športna potovalna limuzina e-tron GT za vsaj sto tisočakov pa ob oblinah in udobju navduši tudi s tehniko.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
PMM
Audijeva trajnostna vizija mestne mobilnosti
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostAnže Jamnik Audijeva trajnostna vizija mestne mobilnosti

Po konceptih skysphere in grandsphere je Audi predstavil še študijo urbansphere, ki je, kakor pove že ime, namenjen predvsem uporabi v urbanem okolju velikih (kitajskih) mest.

FINANCE
PMM
Takšen bo ID.4 s štirimi krogi za 45 tisočakov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Takšen bo ID.4 s štirimi krogi za 45 tisočakov

Audi razkriva skoraj vse podrobnosti novega električnega SUV Q4 e-tron. Na trg prihaja še letos.

FINANCE
Avto
Zastavonoša z novim ponosom in nižjo ceno
Avto
AvtoMiloš Milač Zastavonoša z novim ponosom in nižjo ceno

Kandidat za managerski avto leta 2022: audi A8

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)